Hapat e mi u lëkundën kur këmbët e mia u futën në shpellë nga frika në rritje që më rëndonte brenda. Unë do të vdisja. Ose kaq, ose do të dilja aq i rrahur dhe i mavijosur sa ti nuk do të mund të dalloje as nga hunda se cili ishte syri im. Unë do të bëhesha shumë i ndyrë.
Kisha dyshimin e fshehtë se lloji i stërvitjes sime nuk do të ishte lloji i stërvitjes së tij.
Ai më tërhoqi nga shkallët dhe më pas zbriti gjashtë shkallë të tjera.
Sa e madhe ishte kjo kështjellë e ndyrë?
Ndaluam jashtë një dere metalike dhe pa dritare. gëlltita.
"Uh Jay... si do të stërvitem me xhup... pa pantallona?" U zhvendosa në mënyrë të sikletshme në këmbë. Sytë e tij zvarriteshin poshtë trupit tim, duke parë këmbët e mia të zbuluara, e tërhoqa këmishën më poshtë.
"Ka rroba për ty brenda," hapi derën dhe më futi brenda, duke më hedhur një dollap të mbushur me rroba.
Vetë dhoma ishte plot me dyshekë, çanta grushtimi, makineri për stërvitje dhe ngritje. Ishte një palestër e plotë
"Ndryshohu," urdhëroi me vendosmëri. Pohoja me kokë dhe hapa çantën. Brenda kishte një palë vrapuese, pantallona të shkurtra Nike dhe një sytjena sportive. Sigurisht, nuk kishte asgjë më modeste këtu, unë isha brenda një kompleksi mafioz të ndyrë.
E pashë teksa kthehej për të më dhënë pak privatësi.
Vura re shpimin e tij me stufa në veshin e majtë dhe tatuazhet që i binin në pjesën e pasme të qafës dhe poshtë këmishës, ai ishte i ndërtuar, por jo aq sa të mos ishte tërheqës.
Jay nuk ishte tip tipik, ai nuk ishte i përgatitur apo i pashëm, ai ishte i bukur në një mënyrë që nuk e kisha vënë re kurrë më parë.
"Kur të kesh mbaruar duke më parë kurvë, mund të ndryshohesh," tha ai nga pas, duke mos më hedhur një sy. A kishte ky tipi sy të ndyrë në pjesën e pasme të kokës apo diçka tjetër?
Përfundova duke u ndërruar dhe i thashë se ishte e sigurt të kthehej.
"Tani, do të supozoj me siguri se nuk keni asgjë spektakolare fizikisht për ju," mērmëriti Jay, duke më parë lart e poshtë, u ofendova paksa.
"Më falni?"
"Vetëm që je kaq i vogël dhe i brishtë, nuk mund të jesh i shkëlqyeshëm, Atlas më tha të të ndihmoj, do të bëj ç'të mundem," u tall ai. Ndreqës nënë.
Krahu i tij mbërtheu timin, unazat e tij të ftohta bënë që flokët në krahun tim të ngriheshin në buzë ndërsa ecnim.
Ai na çoi drejt tapeteve, gjë që më bën të supozoj se ai do të bënte një lëvizje antagoniste. Ai shkoi të më kapte dhe të më nxirrte nga kyçi i këmbës, por unë u hodha mbrapa, duke i ngritur një vetull.
Ai përmes një grushti, por unë e godita para se të bllokoja një tjetër.
Më dërgoi një këmbë në bark, atë nuk e kapja, shpirti më kishte lënë trupin. U dyfishova nga dhimbja dhe gulçova para se ai të më dërgonte një gju në gjoks, rashë plotësisht në tokë.
U mundova, por arrita të koordinoja gjymtyrët e mia, duke u ngjitur në këmbë dhe duke i mbajtur duart lart në fytyrë përsëri duke u përpjekur të largoja dhimbjen në stomak.
"Jo kurvë e keqe, më mirë se sa mendoja se do të ishe," bëri ai një vërejtje të zgjuar.
E mbajta gjuhën për të ndaluar veten të them diçka të turpshme.
"Pra, çfarë je këtu për të më rrahur,
budalla?" Unë gulçova.
"Sepse dua të them unë shpresoj që ju të mos prisni që unë të luftoj dhe të mund një mafioz të ndyrë në luftën time të parë."
Buzëqeshja e rrezikshme i la nga fytyra, por ai përsëri pohoi me kokë.
"Mirë, më jep një grup prej tetëdhjetë rreshtash atëherë, ju jeni në një ferr të një kohe," ai vuri në sy.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...