chapter 22

5 0 0
                                    

POV i Alearës.

Uhhhh, hangover ndyrë thith. Sidomos kur nuk mbani mend as edhe një gjë të vetme për atë që ndodhi një natë më parë. Akoma më keq, kur nuk e kujton dot atë që ndodhi një natë më parë DHE zgjohesh në shtratin e dikujt tjetër duke mos veshur asgjë përveç të brendshmeve, sytjena dhe një xhup të zi shumë të madh që as nuk e posedon.
Paniku më shpërtheu, dhe unë hodha çarçafët e bardhë të satenit nga vetja dhe u hodha në këmbë.
A isha ende një virgjëreshë e ndyrë?
Nuk ndihem ndryshe, mund të jem ende i shenjtë.
Mora frymë thellë shumë gjatë në përpjekje për të qetësuar veten..
Kjo dhomë dukej çuditërisht e njohur dhe megjithatë kaq e errët dhe e ndryshme. Të gjitha mobiljet ishin ose të zeza ose gri të errët, perdet ishin të errëta si nata.
Kam ekzaminuar rrethinën time, kushdo që e zotëronte këtë vend ishte hella emo.
Isha gati të ngrihesha dhe të përpiqesha të largohesha kur dera u hap.

Vetë djalli qëndronte aty me gjithë lavdinë e tij satanike, ai dukej i saporruar, me sytë e tij të akullt me vezullimin e mi.

"Mëngjes, a keni kaluar një natë të mirë?"

Bastard arrogant me pamje të bukur..

Një buzëqeshje zbavitëse u formua në fytyrën e tij ndërsa më tallte paturpësisht.

Fytyrë bythë.

Përshpejtova kokën lart e poshtë.

"Ti je një i dehur, kurvě," mblodhi krahët mbi gjoks duke buzëqeshur, shprehja e tij ishte ajo që priste që unë të reagoja, ai ishte i uritur që unë të rrëshqisja përsëri.

Por seriozisht:

Çfarë. Të. ferr. Ndodhi. E fundit. Natën.

"Mos u shqetëso", ai rrotulloi sytë dhe përkuli kokën pak anash, "Ti nuk e humbe nderin, nuk më pëlqen kur vajzat janë aq të dëshpëruara sa ajo që ishe ti", ngriti njërën. vetull, mund të ndjeja faqet e mia duke u kthyer në një të kuqe me njolla.

Isha tmerrësisht i dehur, çfarë dreqin i

kisha thënë?

Por të dëshpëruar? Ky njeri kishte njëfarë nervi të më quante të dëshpëruar. Sigurisht që ai ishte mirë në departamentin e pamjes, por personaliteti i tij më zmbrapsi, kjo ishte e mjaftueshme për të fikur këdo. Ai ishte aq i ftohtë dhe kaq vrasës.

Aq i dëshpëruar bythi im i ndyrë Atlas Drakov.

I mbaja prapa komentet e mia të çuditshme, ato thjesht do ta bënin atë të më urrente edhe më shumë sesa ajo që bën tashmë.

Papritur diçka klikoi në mendjen time dhe këndvështrimi im ndryshoi.

qij atë. Ai tashmë më urrente sa më shumë që të mundej, nuk mund ta bëja më keq për veten time.

"Uh kapiten... leje për të folur lirisht?"

Ai dukej krejtësisht pa argëtim, por të paktën ai kishte dinjitetin të më bënte një dremitje të shkurtër.

"qij ty", thashë përmes dhëmbëve.

Ky njeri pati guximin të zemërohej me mua pas gjithë asaj që kishte bërë. Më kishin rrëmbyer, droguar, abuzuar dhe shumë më tepër në kohën e shkurtër që kisha qenë këtu. Unë mendoj se ai mund të trajtojë disa fjalë të heshtura për të dëmtuar egon e tij anormalisht të madhe dhe të ndyrë.

Por mesa duket jo.

Në një sekondë ai kishte nxjerrë armën nga xhepi dhe e kishte mbajtur në katror në mes të ballit tim.

Shkëlqimi i tij mbeti i ftohtë dhe i pashpirt sikur ai nuk do të kishte fare problem të tërhiqte këmbëzën tek unë, sikur nuk do të thoshte asgjë.

"Vazhdo të mos më respektosh si kjo, kurvë e vogël, dhe nesër në mëngjes do ta kem kokën në raft," fërshëlleu ai me kërcitje të dhëmbëve ndërsa gjoksi më shtrëngohej.

Uně po bëhesha shumë i njohur me ndjenjën e zemrës sime. I dhashë një kokë të shkurtër, ai u tall.

"Mirë," ai goditi këmbën e tij me padurim, "Tani, pasi të mbarojmë këtë bisedë, do të zbresësh direkt poshtë dhe te Jay. Do të fillosh stërvitjen sot dhe pas kësaj do të shënohesh," më tha ai. ftohtë, zemra ime kapërceu rreth shtatë rrahje.

"E shënuar?" Çfarë dreqin? Isha shumë i hutuar.

"A ke problem dëgjimi lavire? Po e shënuar, je pronë e mafies italiane, do të të damkosim," buzëqeshi një buzëqeshje e ftohtë dhe shqetësuese, më bëri të dridhura.

"Jo, jo, jo," mbajta gishtin para fytyrës së tij, "Unë nuk jam pjesë e grupit të skautëve të vajzave të vogla, mund të shesësh biskota pa mua," lëshova një qeshje nga e qeshura nervoze, u tremba. për mut tani.

"Mbylle gojën. Ky nuk është një grup skautësh vajzash. Është mafia e ndyrë, dhe është shumë e vërtetë. Je me fat që ke një qëllim këtu, ose unë do të të kisha vrarë tashmë vetëm për të të mbyllur gojën. Në rast ti ke harruar, ti je ketu per te qendruar prane meje dhe te dukesh bukur. Per ta bere kete, duhet te jesh i shenuar ne menyre qe burrat ketu ta dine kush dreqin je. Pervec rasteve kur do qe njerezit te te gjuajne ne koke cdo here ti ec nëpër qoshe, pastaj të sugjeroj të bësh atë që të thonë," psherëtiu ai me padurim.

Vrimë e ndyrë gomari.

Ndjeva një presion në rritje në fyt, ankthi do të më bënte të sëmuresha. Sa herë që ndjeja gungën në fyt të ngrihej, e dija se duhej ta shtyja përsëri poshtë, nuk kishte kuptim të debatoja, nuk kisha zgjidhje për këtë çështje.

Pati një trokitje në derë dhe Xheji e la veten të hynte, duke kthyer kokën midis nesh të dyve, duke pritur që diçka të thuhej kështu dhe duke pritur për pjesën e tij të duhur të informacionit.

Djalli qëndroi në derë, duke e mbajtur atë të hapur, duke më thënë në heshtje që të hiqja dreqin.

"Shko, do të flas me ty më vonë," më bëri një tundje të mprehtë përpara se Jay të mbërthehej në krahun tim dhe të më tërhiqte përgjysmë jashtë derës.

Thonjtë e tij gërmuan në lëkurën time, unë u përkula.

"Nëse kjo ju dhemb, atëherë ju jeni në një shfaqje të djallëzuar sot," qeshi ai nën frymë në mënyrë sadiste.

Criminal Love Where stories live. Discover now