chapter 15

9 0 0
                                    

POV e Alearës.

Oh, zoti im. A jeni zgjuar ndonjëherë me hangoverin më të ndyrë pas një nate të madhe? Epo, tani, ai isha unë. Përveçse nuk kisha dalë fare, kisha qarë për vdekjen e Rozës dhe kisha sulmuar Atlas Drakov.

dreqin. Unë kisha sulmuar Atlas Drakov.

Hapa sytë, ishte e ndritshme si dreqin, sa kohë kisha qenë jashtë? Era e marihuanës më mbushi hundët dhe më dogji pjesën e pasme të fytit, duke më lotuar sytë.

Snoop Dogg?

U ula shpejt, shumë shpejt. Koka ime shtrihej dhe bota ta gjenin dhe të fokusoheshin tek ai.

u rrotullua në rrathë rreth meje përpara se sytë e mi

Vetë djalli i ndyrë u ul atje i ulur në një karrige lëkure përballë një dritareje të pastër perde duke tymosur një fuçi. Ai kishte humbur xhaketën e kostumit dhe kishte veshur vetëm këmishën e bardhë, me jakë dhe me kopsa, të futur mjeshtërisht në pantallonat e tij. Këmba e tij ishte përsëri e mbështjellë nga sipër, ashtu siç ishte ulur kur vrau Rozën, duke e goditur me padurim këmbën në tokë..

"Ah, ti je zgjuar", m'u drejtua me një ton të ftohtë dhe të ashpër, duke nxjerrë një re tjetër tymi nga kyçi i tij. Era më rrudhoste hundën, ishte absolutisht e keqe.

"Çfarë do?" E pyeta me një ton të heshtur dhe të mposhtur, nuk kishte kuptim të përpiqesha të qëndroja kundër tij kur isha i mbyllur në një dhomë, krejt vetëm me njeriun që mund të shihte çdo lloj plani, liderin më të madh mafioz në Evropě.

"Për të folur," filloi ai, duke rregulluar pozicionin e tij dhe duke vulosur nyjen, "A e dini pse nuk jeni me kurvat e tjera poshtë në qelitë e mbajtjes?" pyeti ai me kureshtje. Ai ishte aq i kompozuar dhe llogaritur që m'i vuri dhëmbët në buzë. Askush nuk mund të ishte kaq i përsosur dhe më mërziti që ai dukej se ishte i tillë.

"Sepse unë nuk jam kurvë," u përgjigja në mënyrë të neveritshme me një aluzion helmues në tonin tim.

Komenti im duhet të ketë qenë argëtues sepse shkaktoi një të qeshur të lehtë dhe një tundje koke nga Drakov teksa më buzëqeshte.

"Thuaj çfarë të duash tani, por më beso, nuk do të largohesh nga këtu me të njëjtin trung mendimesh," qeshi ai me një të qeshur të neveritshme dhe djallëzore, duke më bërë stomakun të më dridhet dhe gati të bëjë një kthim prapa vetes. Lëviza me gishta dhe u përpoqa të merrja frymë të ngadalta të qeta për t'i kujtuar vetes se isha shumë e re për të vdekur nga një atak në zemër.

"Nëse nuk keni ndonjë vërejtje të zgjuar për të më thënë, atëherë unë do të doja të vazhdoja bisedën time me ju," verbimi i tij u kthye përsëri i fortë, serioz dhe i akullt, "Ju jeni këtu sepse kam nevojë për dikë paksa të bukur. të qëndrojë pranë meje

Në ferr me të.

"Jo, edhe unë e di që jam shumë i mirë për këtë," argumentova. Ky vrasës mendoi se unë do të qëndroja pranë tij dhe do të shikoja se si ai vriste dhe urdhëroi vrasjen e qindra njerëzve. Hiq atë mut.

Lëshoi një tallje dhe e solli shikimin drejt meje, duke më parë drejt e në sy dhe poshtë në shpirtin tim.

"E sheh vogëlushe, mafia italiane ka të bëjë me stabilitetin. Ajo na krijon një bazë të mirë dhe na jep një dritë frikësuese për mafiozët e tjerë anembanë globit. Megjithatë kohët e fundit kam qenë paksa i pamatur me veprimet dhe misionet e mia. Pasi fola me këshilltarët e mi, ata më rekomanduan që të përpiqesha të përfaqësoja njëfarë stabiliteti brenda mafias, të tregoja një zgjidhje, të qetësoja mendjet e burrave dhe grave të mia këtu," më ra nofulla nga fjalët e tij.

"Çfarë dreqin?" U rrudha të vrenjturat, një vështrim mosmiratues dhe i hutuar m'u mbulua në fytyrë, "Mendova se më ke rrëmbyer për... arsye të tjera," e theva shikimin tonë, duke hedhur një vështrim të sikletshëm drejt dritares. Zot kjo ishte poshtëruese.

Ai ndezi një buzëqeshje të keqe të keqe në drejtimin tim, "mos e lër këtë mendim të dalë nga mendja, kjo ishte një nga arsyet e shumta që je këtu, dhe me mend çfarë," ai përkuli kokën pak anash, duke studiuar fytyrën time të tmerruar, duke provuar se sa kohë do të kalonte para se të këputja.

Ngrita sytë për ta parë përsëri, duart e mia ishin të ngjizura dhe më dridheshin, e urreja të gjithë këtë takim.

"Nuk ka ku mund të shkoni dhe nuk mund të bëni asgjë për të më ndalur mua dhe planet e mia; unë zotëroj organizatën më të madhe kriminale në vend. Nëse vraponi, do t'ju gjej, nëse na shitni, do të vras. - premtoi me zemer te ftohte dhe te pakujdesshem, e dija qe ishte serioz.

Sytë e tij qëndruan në sytë e mi, dhe ne ishim përsëri të mbyllur në një vështrim të shqetësuar, ai më pas e theu shikimin, sytë e tij zvarriteshin poshtë trupit tim. Kryqëzova krahët mbi gjoks dhe ut ula në siklet, duke i dhënë atij një lloj shikimi "të mbrapshtë gomar".

Ai më dërgoi një buzëqeshje argëtuese dhe u ngrit nga karrigia e tij, duke futur duart e tij me tatuazh dhe unazë në xhepat e tij.

"Ne do ta diskutojmë këtë më vonë, do të shkojmë për darkë, unë do të dërgoj Jay-n këtu për të të ndihmuar të bëhesh gati," nxori një xhungë tjetër nga xhepi dhe e ndezi duke marrë një fryrje. Sërish vidhos hundën me neveri.

"Unë mund të përgatitem vetë faleminderit," i përqeshja, gjëja e fundit që doja ishte të më monitoronte ndërsa bëhesha gati nga një burrë me armë nga mafia italiane.

"E di që je një vrapuese Aleara, e di gjithashtu që mund të hedhësh një grusht, mos mendo se po rrezikoj. Dhe meqë ra fjala, ose Jay ose unë do të sigurohemi që të mos e bëni këtë. provoni çdo lloj mut, por nëse jam unë këtu lart princeshë, ju garantoj se do të jeni shumë më pak e kënaqur me shërbimin në dhomë," lëshoi një të qeshur të neveritshme, duke tundur kokën nga njëra anë në tjetrën dhe duke më dhënë një vështrim anësor si për të parë reagimin tim.

Unë thjesht u ula i ngrirë në shtrat, krahët ende të kryqëzuar mbi trupin tim dhe mut i frikësuar.

Me një përplasje të derës dhe një vështrim të fundit anësor nga Drakovi, mbeta vetëm me mendimet e mia. Fillova të dridhem dhe të pëshpëris; jeta ime kishte

mbaruar.

Shikova majtas e djathtas nëpër dhomë.

Aty e pashë që ishte larguar nga nyja.

Criminal Love Where stories live. Discover now