chapter 32

0 0 0
                                    

POV e Alearës.

E përqafova.

Dhe për një moment të ëmbël dhe të vogël, djalli dukej se ishte njeri, dukej se ishte i aftë të më donte ashtu siç doja fshehurazi ta dashuroja.

Koha ngriu dhe unë u mbylla në përqafimin më të ëmbël të jetës sime, aroma e tij prej druri të sandalit dhe nenexhikut më mbushën shqisat, pambuku i bardhë i freskët i këmishës së tij të poshtme më shtrëngonte fytyrën, duke e përkëdhelur atë, duke më bërë të ndihesha sikur isha në parajsë.

Krahët e mi të vegjël pothuajse nuk ishin në gjendje të arrinin njëri-tjetrin rreth figurës së tij të ndërtuar dhe mashkullore ndërsa shijoja këtë lumturi.

Mbylla sytë dhe psherëtiu, duke lënë gjoksin tim dhe veten time të shijonin këtë moment të rrallë sigurie. I gjithë ankthi më la nga mendja, nuk kishte armě, as vrasje, as mafioz, vetëm Atlas, dhe unë isha i sigurt në strehën e tij.

Për dikë që e prezantonte veten si emocionalisht të padisponueshëm, ai ishte ngushëllues kur ul vigjilencën e tij, madje mund të më kishte pëlqyer.

"Aleara," murmuriti ai, unë hapa sytë, duke shkuar për të thyer përqafimin, por ai më mbajti, kështu që unë qëndrova aty ku isha dhe thjesht zhvendosa kokën duke tundur kokën.

"Po," pëshpërita, asgjë më shumë nuk do të dilte nga goja ime, fyti im ishte i tharë dhe i ngjirur. Çfarë dreqin po më ndodhte? Nuk po bija pas këtij djali, nuk mund të isha, nuk mund të dashurohesha me djallin, mafiozin.

"Duhet të largohesh," i pëshpëriti ai, duke ulur zërin, mund të them që nuk donte t'i thoshte ato fjalë.

E megjithatë dukej sikur ai nuk mund ta duronte veten të më linte të shkoja.

Ai nuk mundi të hapej, nuk mundi të ulte rojet e tij për më shumë se disa sekonda jetëshkurtër, ishte i frikësuar, i thyer, i lënduar. Nuk i besonte askujt as një centimetër të zemrës së tij, copat dhe rrënojat e saj ishin ende të thyera dhe të copëtuara kudo. Gjithë këtë dhimbje që mbante brenda tij, nuk mund ta linte të kalonte, por donte.

"Po sikur të mos e bëja?" Unë u përgjigja në mënyrë impulsive. A do të më vriste? Ai mund ta kishte bërë këtë tashmë; I kisha ngulur sytë poshtë fuçisë së tij prej 9 milimetrash mjaft herë dhe i dhashë shanse të mjaftueshme për të më dërguar në parajsë. Por sa herë ai kishte inat dhe ja ku, tani jemi në një përqafim të sigurt.

Dukej se nuk dinte si të përgjigjej, nuk e përballonte dot mendimin se mund ta donte dikush. Më në fund, ai mori frymë thellë dhe psherëtiu, "Unë nuk dua të të lëndoj."

Unë qëndrova i befasuar, ky djaloshi lëndonte njerëzit për bukën e gojës, ai i dreqte asgjësonte dhe i dëbonte njerëzit nga faqja e dheut për qejf, e megjithatë ai nuk donte që unë të isha në të njëjtën dhomë me të nga frika se ai do të më lëndo.

"Po sikur të them se nuk më intereson?" Unë u përgjigja. Çfarë dreqin po dilte nga goja ime tani? Isha fare i frikësuar nga ky djalë dhe tani po them 'po, të lutem më lër të qëndroj në një dhomë me bythën tënde të tërbuar vetëm sepse më pëlqen siguria e përqafimit tënd'.

Ne nuk jemi as miq dhe unë jam këtu duke e përqafuar dhe kam frikë se mos më hedhë mënjanë, dua që ai të më lërë, dua të jem përsëri i lirë, kështu që pse po e them këtë gjë? Çfarë ka shkuar keq në kokën time, ndoshta jam goditur me atë futboll apo diçka tjetër. Ndoshta këta njerëz kishin makineri për ndryshimin e trurit apo ndonjë mut?"Po sikur të thosha se u kujdesa mjaftueshëm për të të detyruar të largoheshe nga këtu që të mund të qëlloj diçka që nuk je ti," zëri i tij tashmë i heshtur u ul përsëri, sikur të shpresonte se nuk do ta dëgjoja.

E theva tani përqafimin, duke i ngulur sytë në sytë e tij, dhe pikërisht atëherë vura re se akulli brenda tyre dukej se po shkrihej, po ngroheshin, po shikonin në shpirtin tim, duke e bërë të fluturonte e të fluturonte.

Nofulla e tij u shtrëngua fort ndërsa vizatonte një dallëndyshe mjaft të madhe, duke u tundur me jakën e këmishës dhe duke i krehur flokët nga sytě.

"Aleara," filloi ai, duke më parë të vdekur në sy, "Largohu", fytyra e tij ishte e ashpër dhe serioze, duke parë plumbat në lëkurën time, nuk mund të mendoja asgjë tjetër për t'iu përgjigjur, isha ngrirë përsëri, thjesht tundi kokën në një mënyrë të gjatë dhe të tërhequr.

Ai nuk më bërtiti, ai nuk kërkoi, ai u lut, ai vetëm pyeti i dëshpëruar. U ktheva me taka, në pamundësi për të përpunuar atë që dreqin sapo kishte ndodhur, hapat e mia shkelën drejt derës, duke u mbushur lehtë në dysheme ndërsa shkoja.

"Prit," u ktheva për ta parë atë duke u zhvendosur në mënyrë të sikletshme në vend. Kushdo që qëndronte këtu, nuk ishte Atlas Drakov që e njihja dhe kisha frikë, ky ishte një burrë, jo përbindëshi me të cilin kisha jetuar, "Ka rroba në dollap për ty siç thashë më parë, duhet të bësh. pikërisht atë që them sonte, ose nesër do të jesh gjashtë këmbë nën tokë këtë herë."

I gëzuar.

Pohoja me kokë dhe vazhdova rrugën për në dhomën time, duke i hedhur një sy orës në rrugën e kaluar, ora katër, kam saktësisht një orë.

T minus gjashtëdhjetë minuta.

Nga brenda dollapit nxora një fustan të zi pa rripa dhe të pakët, një palë taka të zeza argjendi me shkëndija nē kopsat dhe një xhaketë me lesh elegant dhe sigurisht të shtrenjtë. Do të dukesha si një gomar absolut me këtë veshje. Për një konferencë tregtare, kjo ishte shumë e zbukuruar, por çfarë mund të prisja nga bota ekstravagante e mafiozëve dhe mafiozëve?

Criminal Love Where stories live. Discover now