"Më falni Jay," tërhoqa dorën nga ai, flaka brenda zemrës sime po shuhej, "Kam nevojë për pak ajër të pastër," fillova të largohem nga pista e kërcimit, duke e lënë Jay të hutuar dhe vetëm. Më duhej të isha me veten për pak kohë, vetëm për të kuptuar se çfarë po ndodhte të paktën, për të kuptuar pse Atlasi sillej sikur të isha e vetmja vajzë në botë, vetëm për të më lënë në mes të vallëzimit për të folur me një grua tjetër.
Dola nga ballkoni, ishte i madh, i mbuluar me vazo dhe stola. Vështrimi im u tërhoq nga mijëra dritat e vogla që shënuan rrugën e tyre drejt bregut të plazhit, një erë e ftohtë frynte ně flokët e mi ndërsa mendova një milion mendime në harkun kohor prej rreth pesë sekondash.
Fillova të qaj, lotët më rridhnin në fytyrë dhe ngadalë u kthyen në të zeza ndërsa përziheshin me bojë për vetulla. Pse mendova se ai kujdesej për mua? Si mund të kisha qenë kaq budalla sa të mendoja se ai më pëlqeu në fillim? Pse e desha fare?
Kjo ishte e gjitha, më duhej të largohesha nga këtu, më duhej hapësirë dhe një ferr shumë larg Atlasit.
U futa me furtunë brenda, duke fituar shikime të çuditshme nga të gjithë në dhomë, mendova se fytyra ime nuk ishte më e ngjeshur si barbi. Mora nuhatje dhe fshiva më shumë lot, duke rrëmbyer një gotë tjetër shampanjë përpara se ta grisja. I rashë në sy Xhejit teksa më shikonte duke kaluar pranë, ai dukej i shqetësuar, por mua nuk më interesonte kjo për momentin.
"Aleara!" ai thirri pas meje, unë as nuk u ktheva, gomari im i dehur thjesht mbërtheu gishtin e mesit dhe vazhdoi rrugën time të gëzuar duke dalë nga dyert mahnitëse të dyfishta dhe në oborrin e përparmë.
POV e Jay.
E pashë teksa ajo po kalonte pranë meje. Zoti im, ajo dukej si një aksident treni, duke qarë dhe duke qarë si ajo. Zemra më dhimbte, ndihej keq që ajo ishte e mërzitur. Por më pas ajo ma ktheu zogun dhe e shkujdesur doli nga dyert e përparme. Badass. Por Atlas nuk do të impresionohej nga ajo që kishte bërë.
Pasi u regjistrua në mendjen time se ajo po ikte, këmbët e mia filluan të lëviznin më shpejt sesa mendja ime mund ta përpunonte situatën. Gjeni Atlasin.
Hapa një grup dyersh në një korridor për të zbuluar Atlasin dhe bosin e mafies meksikane të ulur në një tavolinë duke bërë një shkëmbim droge. Ai bëri kontakt me sy me mua, fytyra ime i kishte thënë mjaftueshëm sepse sapo mbyllëm shikimet, ai u ngrit dhe doli nga ajo dhomë sikur dikush sapo kishte vrarë vëllain e tij.
"Sa kohë më parë u largua?" ai kërkoi, duke e nxjerrë 9 milimetrin nga xhepi, duke ngarkuar plumba në të përpara se ta fuste përsëri brenda xhaketës së kostumit.
"Rreth pesë minuta më parë. Atlas," u ndala në gjurmët e mia, ai më shikoi paksa i hutuar, "Ajo mendon se po e tradhton", mermerita unë.
Shprehja e tij ndryshoi krejtësisht, dhe në atë moment, kuptova se ajo që ajo mendonte për të kishte më shumë rëndësi në zemrën e tij.
"Hajde Jay, ne duhet ta gjejmë atë. Si mund të isha kaq budalla që e lashë të qetë? Po bëja një marrëveshje biznesi të ndyrë! Nuk po qihesha me ndonjë prostitutë," e dija se çfarë kishte qenë ai, duke bërë, dhe e dija se ishte një shkëmbim droge, por ajo nuk e kishte bërë dhe tani ajo ishte diku në rrugë, duke vrapuar si një qengj për në thertore në territorin e armikut.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...