chapter 5

5 0 0
                                    

"Natyrisht jo," ai rrotulloi sytë sikur të kisha për të ditur se për çfarë dreqin ishte ai.

"Atlas Drakov është vetëm bosi mafioz mě i fuqishëm dhe më i respektuar në të gjithë këtë univers - meqë ra fjala, nuk ka ekzagjerim," shtoi ai, "ti miku im i vogël, tani i përket zotit Drakov. Nëse dëshiron të mbijetosh dhe jo vdis një lloj vdekjeje të thinjur dhe të tërhequr, atëherë të sugjeroj të mbyllësh gojën tënde elegante dhe të bësh pikërisht atë që të thonë, "më paralajmëroi ai.

"Unë nuk jam një objekt për t'u hedhur përreth," shtrëngova dhëmbët dhe ngushtova sytë drejt tij, me grushte të shtrënguar dhe thonjtë më gërmuan në duar.

"Oh, nuk do të të hedhin askund, e vetmja mënyrë që do të të flakin jashtë do të jetë nëse je në një qese plehrash në anë të një varke," qeshi ai atë të qeshur të sëmurë dhe të thinjur. që më bëjnë të dridhura në shtyllën kurrizore, tek ai, dukej sikur kjo të ishte thjesht një lojë e thjeshtë që ai dhe miqtë e tij të sëmurë luanin.

Dukej se ata e vetmja mënyrë që menduan se unë po dilja nga këtu do të ishte përmes shtratit të vdekjes. Epo, mendoja ndryshe. Ky Atlas Drakov, zuzari më i keq në botë, siç duket i pëlqen ta quajë veten, nuk do të më shkatërronte jetën apo t'i jepte fund duke më rrëmbyer për të qenë pronë e mafies.

"Do të shohim për këtë," mërmërita nën frymë, qëndrimi dhe tërbimi më pulson në venat e mia, me kokën që më rrihte nga një koktej frike dhe zemërimi.

"Çfarë ishte ajo kurvë budallage?" Burri shtrëngoi nofullën dhe me një lëvizje të vetme kishte nxjerrë armën nga këllëfi, duke e mbajtur në gjoksin tim.

"Tani, tani, Jay, mos shko të shkrepësh trurin e saj të bukur përpara se Atlas ta takojë. Mendoj se kemi kapur një fitues këtë herë, atë që Atlas do ta gëzojë. Dhe përveç kësaj, nëse ajo nuk është ajo që ai dëshiron, ne Do të argëtohem me të më vonë," u kthye ai zë i pështirë nga përpara dhe unë gëlltita. Nëse nuk do të isha ajo që ai donte?

Dreq, do të vdisja.

"Ti je me fat që je i nevojshëm, përndryshe do ta kisha hequr atë fytyrë herë pas here," mërmëriti burri, Jay dhe më qëlloi një verbim vdekjeprurës që mund të vriste.

Criminal Love Where stories live. Discover now