chapter 9

5 0 0
                                    

'Do të vdesësh vogëlushe, ke mbaruar'. I ripërsërita ato fjalë në kokën time si një rekord të thyer me të njëjtin ton të keq dhe të neveritshëm që e kishte thënë anëtari mafioz.

Burrat e tjerë që fillimisht kishin ardhur duke më ndjekur më në fund u kapën dhe formuan një barrikadě, duke më penguar të ikja përsëri. Plani nuk ishte menduar të dilte kështu. Unë kisha për qëllim të gjeja një derë dhe ky ishte fundi i saj, nuk kisha marrë parasysh kaq shumë nga variablat e tjerë që do të ndodhnin.

"Do ta çoj te Drakov tani Raffaele, do të shohim se çfarë do të bëjë me të pas kësaj," foli një zë nga pas meje. Ktheva qafën pas për të parë se kush po fliste.

dreqin. Ishte ai bastard i hershëm në makinë.

"Në rregull, Jay, nëse ke nevojë për një kopje rezervē, thjesht thirre atë," ofroi sugjerimet e tij njeriu i lezetshëm që sapo e kisha përplasur si një mur me tulla të përgjakur, Raffaele.

"Shiko atë, ajo është mezi 5'5, unë mund të përballoj një kurvë të vogël, mbaje punën tënde dhe unë do të vazhdoj punën time," fërshëlleu Jay në mënyrë të rrezikshme, duke kapur një dorë rreth armës në xhep, duke dhënë paralajmërimin e qartë se mos të ngatërrohet me të.

78% Sytë e mi u tërhoqën nga arma, në fakt, ishin dy prej tyre të vendosura në të dyja anët e ijeve të tij, çfarë lloj njeriu mbante rastësisht armë 9 milimetrash me vete 24/7? Dua të them, çfarë lloj burri e rrëzon një vajzë pa ndjenja dhe e mbyll në një dhomë për të vdekur nga uria? Këta nuk ishin njerëz të mirë; Unë e dija këtë për një fakt.

Raffaele pohoi me kokë; duke ditur se vendi i tij nuk ishte të debatonte. Jay më kapi krahun dhe më hodhi në këmbë përpara se të hiqte armën nga këllëfi i tij dhe ta shtynte fort në anën e kokës sime.

"Unë do t'ju heq trurin nëse planifikoni të shkaktoni më shumë telashe këtu, do t'i bëja një nder zotit Drakov," bërtiti ai përmes dhëmbëve të shtrënguar, zemra ime u përplas me gjoksin tim, aq fort sa munda. dëgjoje me kokën time. Thjesht tunda kokën, pa mundur të nxirrja fjalët nga fyti im i mbytur.

"Lëviz", më kërkoi ai, duke më dhënë krahun tim me forcë dhe duke më tërhequr pranë tij. Mua më kishte mbushur hundën nga era e barutit dhe e barutit, duke më bërë të gaboj.

Jay më tërhoqi zvarrë nëpër korridor, duke mbajtur një shtrëngim të pabesueshëm të fortë në krahun tim, duke më mbajtur ngushtë në gjoks, duke më penguar të përpiqesha të bëja një tjetër justifikim të keq për një arratisje.

Dy burra mbetën pas nesh, duke mbajtur armēt në duar gati për të qëlluar nëse do të vrapoja. Qij armët e tyre dhe qij ata, dje ishte ditëlindja ime. Më kishin rrëmbyer në ditëlindjen time.

Jay u bëri shenjë dy burrave të tjerë që të hapnin një sërë dyersh të rënda, të cilat ruheshin nga burra masivë, fytyrat e të cilëve ishin të zymta dhe të pashpirt, duke e lejuar atë të kalonte.

Zemra ime ndaloi dhe adrenalina po ashtu, gjithçka që më mbeti ishte një frikë e ngadaltë e djegur që rritej dhe rritej sa më gjatë të shikoja atë që ishte para meje.

Kishte një turmë tatuazhesh, droge dhe armësh. Të paktën njëzet burra po qëndronin në këtë dhomë me ndriçim të zbehtë, të gjithë me sytë e tyre të uritur dhe vrasës të mbërthyer mbi mua dhe me fustanin e zhveshur të festës që kisha veshur mbrëmë. Aroma e barërave të këqija dhe e cigareve gjeti rrugën deri te vrimat e hundës dhe bëri që koka më rrotullohej në një mënyrë të pakëndshme. Kishte një karrige të madhe në qendër të dhomës, që i ngjante një lloj froni. Kjo ishte ngatërruar.

Unë u përpoqa të heq dorë nga Jay, por ishte një përpjekje tjetër e kotë, pasi ai lëshoi një ulërimë të frustruar që tregonte se duhet të hiqja dorë përpara se gjërat të bëheshin të shëmtuara.

"Silluni," paralajmëroi ajo me atë zë të keq dhe vdekjeprurës përpara se të më lironte me ato duart e tij të akullta.

Më hodhi përtokë ku ndodheshin një grup vajzash të veshura me fytyra të grimuara dhe të veshura me copa pëlhure të dobëta. U mbyta dhe gëlltita një pëshpërimë.

Do të vdesësh këtu vajzë e vogël, mbarove.

Fjalët më rrodhën nëpër kokë ndërsa këputa kokën nga njëra anë në tjetrën duke u përpjekur të kuptoj situatën. Nga pas një vajzë më goditi në shpatull. iu drejtova asaj; sytë e mi të tmerruar ishin pothuajse identikë me të saj. Flokët e saj bionde ishin të rëndësishme dhe grimi që mbante ishte i njollosur dhe i vjetër, ajo dukej pothuajse pa jetë.

"Sa kohë keni qenë këtu?" Kërkova me zë të heshtur dhe të pëshpëritur.

"Disa ditë, më shumë se të gjitha të tjerat," u përgjigj ajo. Sytë e saj të rraskapitur dhe të lodhur bërtisnin nga dëshpërimi dhe dëshpërimi, ajo ishte dorëzuar dhe kishte përjashtuar fatin e saj të vdekjes.

"Si e ke emrin?" E pyeta, zërin tim

duke u dridhur dhe belbëzuar me

çdo fjalë. Froni në qendër të dhomës mbeti

i pambikëqyrur dhe i zbrazët.

Ajo u afrua pak më pranë meje, doja ta ngushëlloja, por vetë u tmerrova. Nuk kisha asnjë ndjenjë për vendndodhjen apo sigurinë, por dyshoja se as ajo nuk e kishte. Ishim të dy të humbur dhe po aq të frikësuar sa njëri-tjetri.

"Roza," pëshpëriti ajo me një zë të heshtur dhe të panikuar.

"Aleara", iu përgjigja duke u prezantuar. Të paktën ia dija emrin dikujt këtu, nuk do të më duhej të vuaja vetëm tani.

Papritur dyert e rënda të dyfishta u hapën përsëri, duke kërcitur dhe duke u munduar nën peshën e tyre. Dhoma ngriu, fytyrat ranë në dysheme dhe tymi pushoi së fryri për një minutë, koha dukej se kishte ndalur.

Njerëzit u ndanë përmes qendrës së dhomës, duke bërë rrugën e tyre në të dyja anët e mureve. Nga errësira që ishte kur pashë vetë djallin, tiparet e gjata dhe të errëta të një njeriu, të ulur në fron, duke shtrënguar një armë në njërën dorë dhe një cigare në tjetrën. Koka e tij ishte me kënd poshtë, por sytë e tij po shikonin në rrëmujën e vajzave që dridheshin dhe dridheshin nga frika para tij në dysheme, sikur prisnin dhe shikonin që diçka të ndodhte.

Criminal Love Where stories live. Discover now