POV e Alearës.
Siklet, turp, inat, konfuzion.
Çfarë dreqin sapo kishte ndodhur.
Mendja ime ishte e turbullt me një milion mendime, përpjekja për të përpunuar secilën prej tyre ishte praktikisht e pamundur tani. Mendja ime ishte e mbushur me shqetësime dhe mendime të pasigurta.
Në përgjithësi, çfarë dreqin sapo kishte ndodhur.
Sapo isha mbyllur në një puthje me Jay, Atlas' njeri i dorës së dytë.
Ky burrë ishte afruar me dëshirë dhe më kishte puthur, dhe më pas kjo mamaja kishte topat për të më thënë se ishte një gabim i ndyrë?
Fytyra ime ishte një nuancë e pabesueshme e kuqe e ndezur.
Nuk dija nëse më vinte turp me faktin që
kisha puthur njeriun që më rrëmbeu dhe më shkatërroi jetën praktikisht apo sepse e lexova gabim situatën dhe tani ky 'gabim' kishte shkaktuar një tension kaq të sikletshëm në dhomën mes nesh.Rrokita këmbën me padurim në tokë, duke krijuar zhurmë në këtë heshtje të pakëndshme.
Xheji eci nëpër dhomë në rrathë, duke sharë me zë të lartë nën zë.
Ai më vështroi me sytë e tij grabitqarë, të errët, i uritur dhe i zemëruar.
I hodha shikimin atij përmes qerpikëve të mi, duke mbajtur kokën ulur, dreqin nuk mund ta shikoja as djalin tani. Fytyra ime ishte si një domate e madhe e ndyrë.
Ai kaloi duart nëpër flokët e tij të lëmuar si mëndafsh dhe shkoi drejt meje.
"Kjo," bëri me shenjë ai mes ne të dyve, "nuk ka ndodhur kurrë", Fytyra m'u bë edhe më e kuqe e pamundshme, ndërsa bëja një tundje të shkurtër me kokë.
"Tani duhet të shënohesh, hajde", shkatërroi çdo arsye për të vazhduar fillin e bisedës.
E madhe. Gjëja e fundit që doja të bëja dreqin ishte të më shënonin si isha dhe të kundërshtoja pretendimin si pjesë e kësaj mafie..
Ai marshoi pranë meje, duke bërë një përpjekje të madhe për të më goditur me shpatullën e tij në rrugën e kaluar.
Shume ekstra."Lëvizni. Ne nuk kemi të gjithë ditën e frikshme," urdhëroi ai me ashpërsi.
Mbylle gojën.
Lëvizëm me shpejtësi nëpër korridor, duke ecur nëpër grupe dyersh dhe poshtë shtrirjeve më të gjata të ndërtesave. Unë i njoha këto korridore që nga dita e parë këtu. Kaq shumē kujtime të mrekullueshme.
Lëshova hapat e mi. hezitova.
Me sa duket, hezitimi im e nervozoi zotin Bipolar këtu, sepse ai papritmas më kapi krahun me aq forcë sa mendova se do të dilte nga priza.
"Dreq!" Unë bërtita ndërsa thonjtë e tij shponin lëkurën time, si gjilpëra që nxjerrin gjak.
"Ec si njeri normal o kurvë!" ai më bërtiti përsëri. Dickhead.
"Çfarë dreqin nuk shkon me ty?" Unë përqeshja nëpër dhëmbë, i inatosur si ferr.
Ai më tërhoqi më fort në krahun tim, "thjesht mbylle dregin"Isha gati t'i ktheja një vërejtje tjetër të zgjuar, por ma mbajta gjuhën. Nuk kishte nevojë të thoshte asgjë tjetër.
Thjesht mbajta gishtin e mesit, i tha të gjitha.
fitore.
Ai tundi kokën, por nuk bëri asnjë përpjekje për t'u hakmarrë. Ai më tërhoqi në korridor dhe hapi një derë, duke më tërhequr në një dhomë me ndriçim të dobët.
Ishte e zymtë dhe e frikshme e heshtur, të vetmet tinguj ishin zërat e murmuritur dhe të heshtur të njerëzve nga hapësirat dhe qoshet e padukshme.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...