"Eja këtu," fjalët e tij mbetën në mendjen time dhe
goja m'u tha. mut i shenjtë. Çfarë i kisha bërë vetëm vetes?
Unë ngriva në fjalët e tij, duke i lënë ato të përsërisin vazhdimisht në trurin tim.
Ai do të vriste Rozën nëse nuk do të bëja atë që kërkonte.
Nuk e di pse po mbroja dikë që sapo e kisha takuar duke shkëmbyer disa fjalë të heshtura.
Ndoshta ishte sepse mendova se kisha një shans mě të mirë sesa ajo që bëri ajo. Në fund të fundit, më kujtohet në makinë se si kishte pasur diskutime për mua që isha 'kapi i mirë' dhe 'ai'. Sytë e Drakovit më kishin studjuar me kureshtje, ai e kishte vështruar Rozën me neveri.
Pse do të vriste vetëm 'një kapje të mirë' pa më takuar? Ai qartazi e mendonte Rozën vetëm si një skllav, një prostitutë dhe një kurvě.
Me këtë në mendje, papritmas u ndjeva i guximshëm.
Aq i guximshëm për të parë tytën e armës dhe aq budalla sa për të ecur drejt burrit që mban këmbëzën dhe gati të qëllojë mbi mua.
Hapat e mi ishin të ndryshkur, sikur këmbët më luteshin të mos afrohesha mě, por duhej. Jeta e Rozës varej nga guximi im. Ishte mbijetesa e më të fortit, këtu, në këtë botë, mbijetuan vetëm më të fortit. Rosa nuk dukej aspak e fortë.
Por nuk isha gati të shihja një tjetër plumb të kalonte drejt e në trurin e dikujt tjetër sot, një vdekje kishte mjaftuar për ta kthyer barkun tim në kokë, një tjetër mund ta nxirrte nga fyti..
Mut i shenjtë, mut i shenjtë, mut i shenjtë
Këmbët e mia të zbathura u ngjitën në dysheme, tingulli që jehoi nga muret. Burrat përreth dhomës qëndruan në heshtje të plotë, duke parë skenën që shpalosej.
Hapat e mi u ndalën dhe jehona pushoi, gjoksi im u shtrëngua fort pas armës, gishti i tij ende qëndronte mbi atë këmbëzën fatale. Isha një moment nga vdekja, vetëm një plumb larg.
Trupi im filloi të dridhej dhe gjunjët e mi donin të shtrëngoheshin. Zemra ime më rrihte në gjoks, jam i sigurt se ai mund ta dëgjonte, unë patjetër që munda.
Frikë. Më la një shije metalike në gojën time të thatë dhe të ftohtë teksa prisja fatin tim. Fryma m'u rrit dhe buza më dridhej, po i luta vetes të mos qaja.
Sytë e mi ishin suvatuar në këpucët e tij të lëmuara të zeza dhe mbi këpucë të lëmuara, njëra e cila po trokiste me padurim në dysheme.
"Më shiko mua", - kërkoi brutalisht zëri i tij i ftohtë.
E solla shikimin lart dhe drejt syve te tij blu te akullt qe me shponin shpirtin dhe me benin te ikja e te fshihesha.
I mbylla sytë nga lotët dhe iu luta trupit që të ndalonte së dridhuri.
Çdokush mund të thoshte vetëm duke parë këtë njeri se ai ishte një vrasës.
Një vrasës i bukur.
"Jo?" Ai më shikoi, e dija që po mě pyeste, pse i kisha thënë jo? Gllabĕrova gungen e rëndë në fyt dhe kuptova peshën e asaj që kisha bërë. I kisha thënë shefit më të madh të mafias në botë jo, as njeriu i tij i dorës së dytë nuk do të kishte guximin ta bënte këtë, jam shumë i sigurt se Atlas Drakov as që do të kishte dëgjuar për fjalën jo më parë.
Theksi i tij italian ishte i trashë, ishte i mrekullueshëm, për keq do të ishte zëri i fundit që dëgjova.
Ai e tërhoqi armën nga gjoksi im dhe e rrotulloi në gishta, duke e hequr shikimin nga unë për të ekzaminuar pasurinë e tij më të çmuar. Ai lëshoi një buzëqeshje të keqe dhe më pas një tallje tallëse.
"Jo?" ai hodhi një vështrim nga unë, me një buzëqeshje të pështirë në fytyrën e tij para syve të tij si një magnet i kthyer nga arma, "Jo, nuk mund ta vras ate?" lëshoi një nënqeshje të ulët dhe të pajetë sikur kjo situatë të ishte thjesht komike.
Ai u përkul mbrapa në 'fronin' e tij, duke kryqëzuar njërën këmbë mbi tjetrën sikur po e argëtoja.
"Ke guxim o kurvë", më tallte me një ton poshtërues. E studiova fytyrën e tij, me sytë e tij ende pa jetë edhe pse kishte një gjysmë buzëqeshje në fytyrë. Vura re se mbi syrin e tij të majtë mbante një mbresë, përndryshe, fytyra e tij ishte në mënyrë të paimagjinueshme perfekte.
"Unë nuk jam kurve," mora frymë rëndë, pse dreqin vazhdova t'i flisja këtij njeriu?
Ai ishte padyshim një vrasës dhe ai kishte treguar mungesën e qartë të kujdesit të tij për jetën njerëzore kur qëlloi djalin nga më parë.
76% E megjithatë unë kisha ende marrëzi të argumentoja atë që ai po më thoshte.
"Jo një kurvë ha? Dukesh si e tillë," shpërtheu dhoma në një gropë plot me të qeshura poshtëruese dhe poshtëruese. U zhvendosa në mënyrë të pakëndshme në këmbë përpara se të rifitoja qëndrimin tim.
"Miqtë e tu të ndyrë këtu më morën nga rrugët nga ditëlindja ime e tetëmbëdhjetë në klub, unë nuk jam prostitutë, unë jam e virgjër për hir të dreqit," ky njeri mendoi se unë isha prostitutë, qij atë.
Për një moment ai pa i befasuar, para se të rifitonte pamjen e tij të ftohtë, duke u ulur drejt dhe duke kapur përsëri dorezën e armës më fort.
"Ti mund të mos jesh, por ajo sigurisht që është," u drejtua krahu i tij, ai i drejtoi armën Rozës.
Reflekset e mia filluan menjëherë dhe unë e gjeta veten duke u rrahur pas tij, duke u kapur pas bicepsit të tij dhe duke gërvishtur thonjtë e mi pas kostumit të tij, duke iu lutur të mos gjuante.
Ai e përkuli kokën pak anash, duke më studiuar, sikur të isha një lloj eksperimenti.
Sytë e tij u kthyen në sytë e mi, ata nuk po jepnin asgjë, ishin pa emocione.
E tunda kokën fuqishëm, sytë m'u mbushën me lot, duke iu lutur të mos e tërhiqte këmbëzën dhe ta qëllonte.
Ai nuk mund ta vriste Rozën. Ajo ishte emri i vetëm që njihja në këtë rrëmujë, i vetmi person që më kishte thënë një fjalë të mirë dhe të dobishme që kur kisha mbërritur, ajo ishte thjesht një vajzë tjetër që ishte rrëmbyer dhe zvarritur nga rrugët në këtë
rrëmujë.
tij u kthye te korniza e vogël dhe dridhej e Rozës, ndërsa ajo qante dhe qante, duke mbyllur sytë dhe duke u përpjekur të mbronte gjoksin e saj. Ai e futi plumbin në vend dhe gjeti këmbëzën.
jo-
BANG
Tingujt ranë nga muret dhe u kthyen nëpër dhomë, gjithçka ra në heshtje. I nguli sytë në sytë e tij indiferentë dhe mizorë, duke u dridhur, por ende duke i shtrënguar krahun.
Sytë e tij mbetën të mbërthyer tek të mitë, ata ishin të këqij
E kishte vrarë.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...