BAB 1

14.6K 612 95
                                    

[ WARNING : Cerita ini mengandungi kata-kata kasar , penderaan , buli kot , dan hmmmm. Tak elok cakap pasal tu. Cerita ini jugak mungkin akan menyakitkan hati. Saya cuba buat tanda ( " )Saya baru first time buat macam tu. Kalau ada sama cerita orang lain , saya minta maaf. Mungkin kebetulan lagipun saya tak tau. Saya dapat idea ni masa tuisyen. Cerita ini tiada berkaitan dengan hidup ataupun mati. ]

" Kau jangan ingat kita dah kahwin , kau boleh bahagia dengan aku! " Chanyeol menarik rambut Eunbyeol dengan kasar.

" Ahhhhhh! Sa...sakit... Le..lepaskan rambut sa..saya.. " Eunbyeol merayu kepada Chanyeol agar dilepaskan. Namun , Chanyeol hanya tersenyum sinis.

Perkahwinan Chanyeol dan Eunbyeol telah mencecah 4 bulan. Chanyeol hampir setiap hari dia mendera Eunbyeol sejak hari pertama perkahwinan mereka. Pada malam pertama mereka , Chanyeol mengurungkan Eunbyeol di dalam bilik air mereka. Eunbyeol dalam bilik air itu dalam keadaan kesejukkan. Pada keesokan harinya , Eunbyeol mengalami demam panas sehingga suhu badannya mencecah 40 darjah.

" Aku akan buat hidup kau merana! Aku jamin kau takkan tahan dengan aku! " Chanyeol menampar muka Eunbyeol sehingga merah. Eunbyeol tidak henti menangis kerana kesakitan yang dialaminya amat sakit.

" Diamlah perempuan sial! Jangan nak minta simpati kat aku! Kau tidur kat luar balkoni tu! Jangan ambil bantal! Tidur atas lantai! Tutup pintu tu sekali! Aku taknak tengok muka kau! " Chanyeol terus meninggalkan Eunbyeol lalu ke bilik air untuk membersihkan diri.

Eunbyeol tergamam mendengar apa yang dikata oleh Chanyeol tadi. Dia tidak sangka Chanyeol membencinya begitu sekali. Hina sangat kah dia di depan mata Chanyeol? Eunbyeol berdiri dan menuju ke arah balkoni. Dia perlahan-lahan membuka pintu dan menutupnya kembali. Eunbyeol membaringkan badannya di atas lantai. Dia tidur berbantalkan lengannya. Eunbyeol menangis dalam diam.

---------------------------------------------

" Woi perempuan! Kau dah siap ke belum? " Tanya Chanyeol yang sedang bermain patung rilakuma di atas katil. Tak sangka lelaki ganas ada hati yang berbunga. 

' Aduh. Macam mana ni? Aku tak sempat ambil baju. ' Monolog Eunbyeol di dalam hati. Dia menggaru kepalanya.  Kalau mintak Chanyeol ambilkan,  mampus aku dijadikan tempat pemuas nafsu.

" Yah! Cepatlah sikit! " Jerit Chanyeol dengan geram. 

" Hmmm. Awak. " Panggil Eunbyeol dalam bilik air.

" Apa yang kau nak?! "

" Ambilkan baju saya. Saya terlupa bawa baju tadi. " Jawab Eunbyeol tersengih-sengih.

" Malas lah. Kau keluar jelah. Aku tahu badan kau tak lawa. So , aku takkan tergodalah "

' Macam mana ni? Takpalah. Keluar jelah. Dia bukan nak badan aku. Tahu nak seksa adalah. Jantan dayus! '

Eunbyeol keluar dari bilik air hanya bertuala.

Chanyeol terganga bila melihat Eunbyeol keluar dari bilik air.

[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]Where stories live. Discover now