- Chapter ni pendek. -
" Morning. " Chanyeol tersenyum.
" Morning. " Balas Eunbyeol tanpa memandang Chanyeol kerana sedang memasak sarapan untuk dia dan Chanyeol.
" Sayang masak apa? " Soal Chanyeol lalu memeluk pinggang Eunbyeol dari belakang. Dia mencium pipi Eunbyeol dan ubun-ubun.
" Masak pasta je. " Ujar Eunbyeol. Dia menutup api dan menyuruh Chanyeol berhenti memeluknya. Dia memasukkan pasta itu ke dalam pinggan dan diletakkan di atas meja. Chanyeol sudah pun duduk dan memegang sudu dan garbu. Eunbyeol menuang air susu ke dalam gelas.
" Emmm. Sedaplah sayang masak. " Puji Chanyeol. Eunbyeol tersipu-sipu. Malu katakan. Dia menyuap pasta yang dimasaknya ke dalam mulut. Sedap.
" Thank you sebab masak untuk saya. " Kata Chanyeol sambil meneguk gelas berisi air itu.
" Awak ni. Kan saya selalu masak untuk awak. " Chanyeol mengangguk.
" Makan cepat. Nanti lambat ke kelas. " Ujar Chanyeol sebelum menyuapkan lagi pasta itu.
----------------
Jungkook tersenyum jahat. Dia tidak sabar untuk melaksanakan misinya untuk membuatkan musuhnya bercerai.
" Chanyeol, Chanyeol. Kesian aku tengok kau. " Jungkook mengambil sebatang rokok ( Me : Mian. Mian. Hahahaha. ) dan mula merokok.
" Hai sayang. " Sapa Sunhee, kekasih Jungkook sambil memeluk Jungkook.
" Hai jugak. " Jawab Jungkook. Dia membuang rokok itu ke dalam longkang dan mula mencium Sunhee dengan ghairah. ( Me : Sorry siapa minat Jungkook. Jangan bash tau. ) Dalam ciuman itu, dia tersenyum. Tidak lama lagi akan bermula misinya itu.----------------
Eunbyeol sedang menyalin nota. Kyungsoo di sebelahnya tersenyum nakal. Dia ingin membuat Eunbyeol terkejut. Perlahan-lahan dan
BAAAAA
" Hei macha. Aku suka kau. Eh. " Eunbyeol melatah. Kyungsoo ketawa terbahak-bahak sampai jatuh kerusi. Eunbyeol menahan geram. Dia mengambil pen di dalam pencil case dan baling ke arah Kyungsoo.
" Yah! Yah! Sakitlah!! Eunbyeol! Stop! Stop! Okay-okay. Sorry. " Eunbyeol berhenti membaling pen. Kyungsoo berdiri dan duduk di atas kerusi semula.
" Eunbyeol, sorry. Aku tak sengaja tadi. " Ujar Kyungsoo menunduk. Kyungsoo sedang bermain dengan jarinya.
" Apasal awak buat saya macam tu? Saya terkejut tahu tak?! " Ujar Eunbyeol dengan nada yang marah. Namun, suaranya dikecilkan.
" Sa... Saya just nak main dengan awak je. " Balas Kyungsoo tergagap-gagap. Eunbyeol menahan ketawa.
" Main? Ingat kita ni masih budak ke? " Soal Eunbyeol lagi. Kyungsoo menggeleng kepalanya. Dia masih menunduk.
" Yelah yelah. Saya maafkan awak. Jangan buat macam tu lagi tau? Nasib baik saya tidak ada penyakit jantung. "
" Sorry tau. "
" Hmmm. Okaylah. Dahlah. Tolong ajar saya macam mana buat ni. " Kyungsok mengangkat kepalanya sambil mengangguk.
----------------
" Apasal jumpa aku ni? " Soal Chanyeol yang bersandar pada pintu tandas.
" Aku ada hal nak bagitau kau. "
" Hal apa? "
" Eunbyeol pernah keguguran. " Ujar Jungkook.
" Hahahaha. Kau saje je kan? Tak payah nak tipu aku lah. " Ujar Chanyeol sambil membuat ketawa yang dibuat-buat.
" Suka hati kau lah. Nak percaya atau tidak. Kesian kau kan. " Chanyeol menahan geram. Dia menumbuk pipi Jungkook dan menyebabkan hujung bibir Jungkook berdarah.
" Kau sanggup tumbuk aku. It's okay. " Chanyeol terus berlalu keluar meninggalkan Jungkook keseorangan di dalam tandas.
" Tak lama lagi hancurlah hidup kau. " Kata Jungkook sambil mengelap bibirnya dengan tisu tandas.
------------------
" Mana Chanyeol ni? " Eunbyeol berjalan ke kiri dan ke kanan. Sudah 2 pagi sekarang. Dia mendengar bunyi ketukan pintu. Pantas dia membuka pintu dan Chanyeol dalam keadaan mabuk. Eunbyeol menolong Chanyeol berjalan dan menutup pintu. Dia membaringkan Chanyeol di atas sofa. Tiba-tiba Chanyeol menampar pipi Eunbyeol. Kuat. Eunbyeol terkejut akan perbuatan Chanyeol yang menampar pipinya.
" Kenapa awak - "
PAPPPPP
Pipi Eunbyeol ditampar sekali lagi. Eunbyeol memegang pipinya yang ditampar.
" Bodoh! Sanggup kau buat aku macam ni? Aku jijik dengan kau. " Chanyeol berdiri dan merentap lengan Eunbyeol. Dia membawa Eunbyeol ke bilik tidur dan menghempas badan Eunbyeol di atas katil. Air mata Eunbyeol tidak berhenti mengalir. Apa salah dia? Adakah peristiwa hitam berlaku lagi?
Chanyeol membuka tali pinggangnya. Eunbyeol cuba berlari namun ditahan oleh Chanyeol. Tangan dan kaki Eunbyeol diikat menggunakan tali pinggang.
" Ahhhhhhhhhh!! Apa awak nak buat? Lepaskan saya!!! " Eunbyeol meronta-ronta agar dia dilepaskan. Chanyeol mengoyak baju Eunbyeol dan dilemparkan ke tepi. Eunbyeol hanya berpakaian singlet dan seluar pendek. Chanyeol merangkak ke atas katil. Eunbyeol tidak berhenti menjerit. Chanyeol mengambil sapu tangan dan disumbatkan ke dalam mulut Eunbyeol. Chanyeol mencium leher Eunbyeol serta mengigitnya. Leher Eunbyeol berdarah. Chanyeol menghisapnya seperti seorang vampire.
" Aku benci kau! Jahanam! Sia-sia aku baik dengan kau! Tapi kau buat aku macam ni? " Chanyeol menarik rambut Eunbyeol dengan kuat. Setelah puas, Chanyeol berdiri. Dia mengambil tali pinggang yang tergantung.
" Sayang, I'm sorry. " Chanyeol memulakan penderaannya dan merogol Eunbyeol.
----------------------
Eunbyeol menangis teresak-esak. Dia mencuba berdiri, namun gagal. Bahagian alat sulitnya amat sakit. Dia mengambil selimut dan melilitkan pada badannya. Dia hanya merangkak ke bilik mandi. Chanyeol pula tiada di rumah. Entah di mana dia pergi.
--------------
" It's okay, Eunbyeol. Saya ada sini. Saya sentiasa di sisi awak. " Pujuk Kyungsoo. Eunbyeol trauma. Ya trauma.
" Eunbyeol, makan sikit. " Arah Sunmi. Eunbyeol hanya mendiamkan diri.
" Biarlah dia. Nanti aku cuba pujuk dia okay? " Ujar Kyungsoo. Sunmi mengangguk lalu meletakkan dulang di tepi meja.
" Sa...Saya takut. " Badan Eunbyeol mengigil. Kyungsoo memeluk badan Eunbyeol seperti tidak mahu melepaskannya.
" Saya ada kat sini. It's okay. " Kyungsoo mengusap belakang Eunbyeol perlahan.
" Maafkan saya. " Ujar Kyungsoo.
" Sebab saya tiada di sisi awak semasa awak susah. " Sambungnya lagi.
Eunbyeol mengalirkan air mata. Bayang-bayang yang berlaku pagi tadi membuatkan dia menjadi takut. Kyungsoo yang sedar keadaan Eunbyeol, terus menyuruh Sunmi memeluknya juga. Kyungsoo dan Sunmi memeluk Eunbyeol dan menenangkannya.
- bersambung -
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]
RomancePark Chanyeol dan Choi Eunbyeol dijodohkan oleh kedua-dua ibu bapa mereka. Anak Encik Park telah membuat perkara yang tidak baik ini boleh merosakkan nama baik syarikat Encik Choi. Kehidupan Eunbyeol berubah selepas berkahwin dengan Chanyeol. Dia s...