- Bab ni ada kata-kata kesat. So hati-hati ketika membacanya. Jangan bash saya. Sebab itu saya letak story ni ' Mature Content '. Bab ni sedih sedikit dan panjang sedikit.-
' Rancangan aku berjaya. Tak lama lagi hancurlah hidup kau. ' Bisik hati kecil Sunhee sambil tersenyum kegembiraan.
" Berjaya? Tchhh. Bodoh kau ni. Ada otak tapi tak pakai. " Ujar seseorang dari arah pintu.
" Kau siapa? " Tanya Sunhee lalu bersandar pada headboard katil.
" Kau tak kenal aku? Wah. Hebat sekali. " Milik suara itu menepuk tangannya. Dia tiba-tiba muncul dan menutup pintu bilik.
" Kau rupanya, perempuan jahanam. Ingat siapa tadi. " Sunhee tersenyum sinis. ( Author : Perempuan ni tak sedar diri. Dia sendiri perempuan jahanam. )
" Kau cakap aku perempuan jahanam? Kau tu apa? Slut. " Balas Eunbyeol.
" Aku nak cakap sikit. Jangan kau fikir kau dapat hancurkan hidup aku dan Chanyeol. Kau fikir dia nakkan kau? Jangan mimpi lah. " Sambung Eunbyeol lagi.
" Hoi perempuan!!! Kau ingat kau siapa?! Pergi mati lah perempuan sial!! " Jerit Sunhee dengan nada yang tinggi. Sunhee bangkit lalu ke arah Eunbyeol. Dia hendak menampar Eunbyeol, namun tangan Eunbyeol lebih cepat merentap lengan Sunhee dengan kuat.
" Why you didn't slap me? Are you afraid? " Soal Eunbyeol lalu menolak badan Sunhee. Sunhee terjatuh dan kakinya terseliuh akibat ditolak Eunbyeol.
" HAHAHA. Kesian pulak aku tengok kau ni. Aku tak faham lah. Kalau baby ni keluar nanti, mesti dia tanya mana satu bapa dia. " Eunbyeol menjentik dahi Sunhee.
" Bitch, go to the hell. "
" Go to the hell? So funny. " Eunbyeol tergelak dibuat-buat.
" Damn! I fvking hate you, bitch! I wish one day I will kill you. "
PAPPP
" Nak lagi? "
PAPPP
Eunbyeol menampar pipi Sunhee.
" Kesiannya. Habis muka kau merah. Meh sini nak ubat. "
PAPPP
Sekali lagi Sunhee ditampar.
" Aku nak pergi dulu. Pergi mati lah kau sial. " Kata Eunbyeol lalu melangkah keluar dari bilik itu.
Sunhee terjaga kerana mimpi itu.
" Betul ke ni? " Sunhee menampar mukanya sendiri.
" Baguslah mimpi. Ingat betul tadi. "
" Sunhee, gwenchana? " Soal Chanyeol yang duduk di atas sofa.
" Oppa!! " Rengek Sunhee dengan gediknya.
" Kenapa ni? " Soal Chanyeol dengan cemas.
" Anniya. " Sunhee bergurau. Chanyeol memicit hidung Sunhee.
" Oppa! " Chanyeol tergelak. Dia mencium dahi Sunhee tanpa sedar. Sunhee tersenyum malu. Dan gembira.
" Aishhh oppa ni! "
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]
عاطفيةPark Chanyeol dan Choi Eunbyeol dijodohkan oleh kedua-dua ibu bapa mereka. Anak Encik Park telah membuat perkara yang tidak baik ini boleh merosakkan nama baik syarikat Encik Choi. Kehidupan Eunbyeol berubah selepas berkahwin dengan Chanyeol. Dia s...