BAB 30

4.6K 297 83
                                    

- A little bit Rated M -

Eunbyeol memapah Kyungsoo sehinggalah ke dalam rumah. Eunbyeol membaringkan Kyungsoo di atas sofa. Dia ke dapur untuk mengambil first aid kid.

" Awwww. " Dahi Kyungsoo berkerut menahan sakit. Kuat gila Chanyeol tumbuk tadi.

" Ish! Tahanlah sikit! " Eunbyeol menyapu ubat di hujung bibir dan pipi Kyungsoo.

" Okay done! " Eunbyeol menutup kembali first aid kit itu.

" Thank you sebab ubat luka saya. " Ujar Kyungsoo sambil menyentuh luka di bibirnya.

" Yah! Jangan sentuh kat situ! " Marah Eunbyeol lalu menarik tangan Kyungsoo. Eunbyeol menyimpan first aid kid ke dalam laci. Dia menghampiri Kyungsoo di ruang tamu dan melutut di hadapannya.

" Errr. Awak tidur sini ya dulu? Dah lewat dah ni. " Pelawa Eunbyeol.

" Takpa. Saya boleh balik. " Kyungsoo menolak pelawaan Eunbyeol dan duduk.

" Betul ke ni? " Kyungsoo mengangguk sambil tangannya menggosok rambut Eunbyeol.

" Yes. I want to go home now. Nanti Kyungmi dan JongIn cari pulak. Don't worry about me. " Kyungsoo tersenyum.

" Hmmm. Baiklah kalau macam tu. "

" Awak dapat jalan? " Soal Eunbyeol.

" -.- "

" Hehe. Mian. " Eunbyeol tersengih. Kyungsoo berdiri dan menuju ke pintu.

" Saya balik dulu lah. " Kyungsoo memakai selipar.

" Oh okay. Hati-hati memandu. " Pesan Eunbyeol sambil tersenyum. Kyungsoo mengganguk.

----------------------------

" Oppa, perut baby rasa pelik lah. " Sunhee mengadu kepada Chanyeol. Tapi Chanyeol tidak melayan Sunhee sejak semalam.

" Oppa ~ " Sunhee melompat-lompat atas paha Chanyeol.

" Nak apa? " Tanya Chanyeol dengan suara dingin. Malas nak layan Sunhee. Gedik. Ingat aku nak sangat jaga kau?

" Perut baby rasa pelik lah. " Sunhee mengambil tangan Chanyeol dan diusapnya pada perut.

" Nak beranak? Baru je masuk bulan 5. " Chanyeol melepaskan tangannya dan mengambil control di tepinya.

" Tepi lah! Oppa nak tengok cerita. " Chanyeol menolak badan Sunhee perlahan dan baring di atas sofa.

" Oppa! " Walaupun Sunhee kerap memanggil namanya, Chanyeol hanya berdiam diri dan buat derk.

------------------------------

" Eun, kau okay tak ni? " Sunmi memimpin tangan Eunbyeol dan duduk di atas kerusi panjang. Sunmi dan Eunbyeol kini berada di Shopping Complex.

" Aku okay. " Eunbyeol menutup hidungnya dan menjauhi dirinya dari Sunmi.

" Kenapa kau jauhkan diri dari aku? Weii. Jangan lah tutup hidung. " Sunmi mendekatkan dirinya dengan Eunbyeol. Tapi Eunbyeol tetap menjauhkan dirinya. Bau Sunmi tidak menyenangkan. Sebab itu lah dia tidak mendekati Sunmi.

" Aku tak suka bau kau. " Ujar Eunbyeol.
" Yah! Choi Eunbyeol! Kau kenapa ni? Lain gila kau hari ini. Kau yang belikan aku minyak wangi ni. " Sunmi mencebik. Pelik sangat Eunbyeol hari ini. Makan itu ini lah. Kadang-kadang muntah si Eunbyeol tu. Pening dibuatnya.

[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]Where stories live. Discover now