- Saya buat baru BAB 29. Saya dah delete BAB 29 yang lepas. Maafkan saya. Sebab BAB 29 yang lepas terlalu cepat. -
" Awak? " Eunbyeol melihat wajah Kris dengan mata berkelip-kelip. Kris tersangatlah kacak rupanya. Rambutnya berwarna pink dan hanya memakai pakaian kasual.
Author: Bayangkan rambut Kris warna pink. ^^
" Hei. Kenapa pandang muka saya macam tu? Tahulah saya kacak. " Ujar Kris sambil mengenyitkan matanya. Muka Eunbyeol berona merah.
" Asal comel sangat ni? Geram saya tengok. " Kris mencubit kedua-dua pipi Eunbyeol. Geram sangat dengan pipi Eunbyeol. Ditambah pula mukanya merah seperti tomato.
" Awwww. Comelnya dorang. "
" Kalau dorang couple mesti sweet kan? "
" Kalaulah aku dapat boyfriend macam tu. "
" Awak, saya malu lah. " Kris tersenyum. Diusapnya kepala Eunbyeol.
" Buat apa nak malu. " Kata Kris selamba. Eunbyeol mengetuk kepala Kris.
" Awww. Eunbyeol. " Kris merungut kesakitan. Mulutnya dimuncung. Kyaaaaa. >.<
" Hai korang. " Eunbyeol dan Kris memandang orang yang menegur mereka.
Zzzappp
Hati Eunbyeol ditusuk sebilah pisau. Matanya sakit melihat Sunhee memeluk lengan Chanyeol sambil tangannya memegang bahagian pinggang.
" Emmm. Hai. " Balas Eunbyeol dan Kris serentak sambil tersenyum. Tapi bukan bagi Eunbyeol. Dia hanyalah tersenyum pahit. Sakit hati. Marah. Geram. Sedih. Pelbagai perasaan yang sedang dilaluinya sekarang.
" Eunbyeol, apa khabar kau? Kau dah jumpa boyfriend baru ke? " Sunhee menolak kepala Eunbyeol. Chanyeol dan Kris tidak sedar akan perbuatan Sunhee kepada Eunbyeol kerana asyik berbual. Eunbyeol mengenggam jarinya. Kalau boleh dia nak saja bunuh Sunhee di situ. Biar aman sikit dunia.
" Sakit eh? Opppss sorry. " Sunhee ketawa kecil sambil menolak badan Eunbyeol sehingga dia terjatuh dari kerusi.
" Eunbyeol! " Kris cepat-cepat menolong Eunbyeol yang jatuh itu. Sempat dia menjeling tajam Sunhee. Kris tahu siapa yang menolak Eunbyeol jatuh kerana dia ternampak tangan Sunhee menolak bahu Eunbyeol.
" Eunbyeol, gwenchana? " Sunhee berpura-pura risau. Chanyeol pula berlagak tenang. Itu di luar. Di dalam? Dia berasa risau.
" Awak dapat jalan? " Eunbyeol menggeleng. Kakinya terasa kebas dan sakit pada lutut. Eunbyeol menyelak dress nya. Lututnya berdarah.
Author: Dorang makan kat tepi jalan.
" Omo! Eunbyeol! Kaki awak berdarah! " Mata Chanyeol membulat." Hyung, biar Channie yang rawat dia. " Sunhee tidak sedap hati. Jika Chanyeol merawat Eunbyeol, pasti Eunbyeol akan memberitahu yang dia menolaknya. Kalau Kris habislah dia nanti. Tak boleh jadi ni!
" Oppa, temanlah Sunhee. Takkan Sunhee tinggal sorang kat sini. Nanti siapa yang jaga Sunhee. " Sunhee membuat aegyo di hadapan Chanyeol sambil tangannya memegang tangan Chanyeol. Chanyeol mengeluh." Channie, kau jaga lah perempuan ni. Biar hyung yang rawat dia. " Kris langsung tidak memandang Chanyeol sekilas. Matanya asyik menjeling Sunhee. Kris mencempung badan Eunbyeol ala-ala bridal style dan dimasukkan ke dalam keretanya. Eunbyeol dibawa ke klinik berdekatan untuk dirawat. Luka Eunbyeol bolehlah tahan besar jugak.
Chanyeol mengurut sisi kepalanya. Sakit kepalanya kerana dia asyik memikirkan keadaan Eunbyeol.
" Oppa? Gwencahana? " Sunhee cuba memegang tangan Chanyeol, tapi tangannya ditepis.
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]
RomancePark Chanyeol dan Choi Eunbyeol dijodohkan oleh kedua-dua ibu bapa mereka. Anak Encik Park telah membuat perkara yang tidak baik ini boleh merosakkan nama baik syarikat Encik Choi. Kehidupan Eunbyeol berubah selepas berkahwin dengan Chanyeol. Dia s...