Note : Bab ni dia byuntae sikit. Dia rated-m sikit je. So kalau tak nak baca tak payah. Just tunggu bab seterusnya. Saya dah bagi warning awal-awal ni. Mohon baca yang bawah sekali.
Mereka semua sudah pun berada di Pulau Jeju. Ketika ini, mereka dalam perjalanan ke Villa milik Suho. Mereka ke situ menggunakan dua buah kereta. Eunbyeol melentokkan kepalanya ke bahu Chanyeol. Chanyeol tersenyum.
" Asal kau ni comel sangat? Aku risau kalau ada sesuatu yang terjadi pada kita. Aku tak suka orang robohkan rumahtangga kita. Aku sayangkan kau lebih dari aku. Aku harap kita kekal hingga ke akhir ayat. Hanya mati saja memisahkan kita. I love you. " Chanyeol memegang tangan Eunbyeol dengan erat. Dia mengucup tangan Eunbyeol dan mengusapnya.
Beberapa minit kemudian, mereka semua telah pun sampai ke destinasi. Villa Suho berdekatan di pantai. Ia amat cantik bila dipandang dari langit.
" Sayang, bangun. " Chanyeol menggerakkan bahu Eunbyeol perlahan. Mata Eunbyeol masih terpejam. Chanyeol mengukir senyuman nakal. Chanyeol mengucup bibir Eunbyeol. Lama. Eunbyeol merasakan ada sesuatu yang basah pada bibirnya. Dia membuka matanya perlahan. Orang yang Eunbyeol melihat ialah Chanyeol. Dia pantas menolak dada Chanyeol. Ciuman mereka berdua terlepas. Chanyeol mengelap bibirnya dengan ibu jarinya sambil tersenyum nakal memandang Eunbyeol.
" Eeeee! Awak ni kan! Selalu ambil kesempatan. Nasib baik tiada orang dalam kereta ni. " Eunbyeol memuncung mulutnya. Jika diukur menggunakan pembaris, agaknya berapa cm?
" Orang dah gerak banyak kali. Tapi dia yang tak sedar. Marah kitew pulak. " Ujar Chanyeol dengan nada gedik.
" Jangan gedik sangat boleh tak? "
Tok tok tok
Chanyeol dan Eunbyeol berpandangan dan menelan air liur. Mereka memandang ke arah tingkap yang diketuk itu. Rupanya Kyungsoo lah mengetuk. Mereka menarik nafas lega.
" Woi. Dahlah tu lovey dovey dalam kereta. Tahu lah aku belum " Kyungsoo menunjukkan kedua-dua jari telunjuknya dan didekatkan bersama.
" Hehehe. Kyungsoo, sorry. " Ujar Eunbyeol tersengih. Kyungsoo mengangguk. Mereka berdua keluar dari kereta dan masuk ke dalam villa.
-------------------
" Aku sebilik dengan Eunbyeol. Boleh tak? " Exodus dan Eunbyeol memandang Chanyeol dengan mata terbeliak. Terkejut dengan kata-kata Chanyeol. Dahlah straight to the point.
" Gila ke kau ni? " Soal Baekhyun dengan nada terkejut.
" Emmm. Mak ayah dia suruh aku jaga dia. Bukan apa dia takut gelap, lepastu bla bla bla. " Chanyeol menipu sambil mengenyitkan mata ke Eunbyeol.
' Gila ke laki aku ni? Bangang ahh. ' Bisik hati Eunbyeol sambil menjeling Chanyeol.
" Suka hati kau lah. Yang penting jangan buat apa-apa dekat dia. " Pesan Xiumin. Chanyeol mengangguk dan membuat jari ' thumbs up ' kepada Xiumin.
" Gomawo hyung. So, Eunbyeol jom tidur. Dah malam ni. Esok kena bangun awal. " Eunbyeol mengenggam penumbuknya. Pipinya sudah pun menjadi tomato. Kyungsoo tersenyum lalu menyelitkan rambut Eunbyeol ke telinga. Dia mendekatkan bibirnya ke telinga Eunbyeol.
" Pergi tidur. Suami awak tu tak sabar tu. Pergi layan dia. " Bisik Kyungsoo sambil tersenyum nakal. Eunbyeol membulatkan mata. Pantas dia mencubit paha Kyungsoo. Kyungsoo merungut kesakitan. Mereka pun tidur. ( Me : Ayat cam budak. -.- )
---------------
Di dalam kereta sentiasa bising. Ada yang menyanyi, bermain, macam-macam lah. Mereka sekarang menuju ke tempat menarik. ( Me : Saya hanya mampu senaraikan 2/3/4/5/6 tempat sahaja. Sebab saya tidak tahu :p )
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]
RomansaPark Chanyeol dan Choi Eunbyeol dijodohkan oleh kedua-dua ibu bapa mereka. Anak Encik Park telah membuat perkara yang tidak baik ini boleh merosakkan nama baik syarikat Encik Choi. Kehidupan Eunbyeol berubah selepas berkahwin dengan Chanyeol. Dia s...