" Kalau kau kacau lagi , siap kau! " Jejaka kacak korea terakhir menumbuk lelaki mabuk itu sehingga terbaring di atas jalan. ( Me : Eceh ayat xD )
" Ko..Korang.. " Panggil Eunbyeol
" Apa? " Tanya seorang jejaka dan berpeluk tubuh.
" Korang ni siapa? " Soal Eunbyeol.
Kedua-dua jejaka yang kacak rupanya membuka topeng mereka. Eunbyeol terkejut melihat muka dua orang lelaki tersebut. Eunbyeol berundur ke belakang. Orang itu ialah Kris dan Sehun.
" A..apa yang ko..korang sedang buat? " Tanya Eunbyeol tergagap-gagap. Mereka berdua merupakan kawan-kawan rapat Chanyeol.
" Jangan risau. Kami tak jahat macam yang awak sangka. " Kata Kris dengan lembut. Dia bukannya jahat sangat lagipun dia dah insaf. Tambahan pulak crush dia depan mata dia sendiri. Chanyeol pun tak tahu yang Kris menyukai Eunbyeol.
" Awak buat apa jalan seorang diri ni? " Sehun membuka jacketnya dan memakainya pada badan Eunbyeol.
" Errrr. Saya jalan-jalan. " Eunbyeol cuba membuka jacket yang diberi Sehun tapi dihalang oleh Sehun.
" Pakai jacket tu. Sejuk malam ni. Awak tu pakai pakaian seksi sangat. " Sehun senyum nakal dan melihat atas bawah Eunbyeol. Selepas mendengar apa yang dikata Sehun , Eunbyeol mengigil ketakutan melihat muka Sehun yang seakan ingin menggodanya.
Kris yang perasan melihat muka Eunbyeol terus menyepak kaki Sehun.
" Yah! Hyung!!! "
" Eunbyeol , maafkan Sehun ya. Dia memang macam tu. " Eunbyeol hanya mengangguk kecil.
" Eunbyeol , saya gurau je tadi. Lupakan apa yang saya kata tadi. Sorry. " Rayu Sehun sambil melutut. Muka Kris dah merah melihat perbuatan Sehun.
" Awak , berdiri lah. Orang nampak ni. " Marah Eunbyeol.
" Yelah. " Sehun berdiri dan mengambil chewing gum di dalam poketnya.
" Errr , Eunbyeol. Kami hantar awak balik? " Soal Kris.
" It's okay. I can go home lonely. " Eunbyeol menolak perlahan perlawaan Kris.
" Dah tengah malam ni. Takkan awak nak balik sendiri. Nanti ada orang kacau awak lagi macam mana? Siapa susah? Saya jugak kan? " Kris cepat menutup mulutnya. Dia terlepas cakap. Habislah terbongkar rahsia.
" Maksud awak? " Soal Eunbyeol. Eunbyeol terkejut mendengar apa yang dikata Kris. Ia seolah-olah Kris meluahkan perasaanya terhadap Eunbyeol. Nasib baik Sehun tak dengar. Sebab tengah sibuk mengunyah chewing gum.
" Errr. Maafkan saya. Abaikan apa yang saya kata tadi. " Kata Kris yang sedang menahan malu sambil menggaru belakang leher yang tak gatal.
" Saya balik dulu ya? Bye. Annyeong. Kamsahamnida. Sebab tolong tadi. "
" Eh Eunbyeol. Balik dengan kami please ~~ . Sehun buat aegyo. " Sehun mengangguk dan membuat aegyo yang tercomel di dunia. Eunbyeol yang melihat kesanggupan mereka yang ingin hantarnya balik terpaksa merelakannya.
" Yelah. " Jawab Eunbyeol dengan lemah.
" Yes. Akhirnya. Gomawo. " Kris dan Sehun berpeluk kerana gembira yang teramat.
" Okay. Kaja. " Kata Kris sambil menarik lengan Eunbyeol. Muka Eunbyeol merah menahan malu.
--------------------------------------------------
" Hantar saya kat sini. Rumah saya tu. " Eunbyeol menunjuk kawasan perumahannya. Dan Chanyeol. Kris memberhentikan kenderaannya.
" Thanks sebab hantar saya balik. And thanks sebab sudi tolong saya tadi. Kalau korang takda , macam mana lah nasib saya. " Kata Eunbyeol sambil membuka tali pinggang.
" Hehehe. No problem lah. Kita kan kawan. Mestilah saling menolong. " Sehun membuka pintu Eunbyeol. Eunbyeol terkejut melihat Sehun membuka pintu untuknya.
' Ingat dia gay dengan Luhan. Rupanya gentlemen. ' Bisik hati kecil Eunbyeol.
" Awak , jangan bagitau - " Kata Eunbyeol terhenti kerana Kris tiba-tiba meletakkan jari telunjuk dekat bibir Eunbyeol.
" Kami takkan bagitau Chanyeol. Don't worry okay? "
" Okay. Saya pergi dulu. Annyeong! Hati-hati tau. "
" Bye. Annyeong! " Kata Kris dan Sehun serentak.
----------------------------------------------------
Eunbyeol masuk ke dalam bilik mereka. Dia terkejut melihat keadaan katil bersepah. Jadi , dia terpaksa membersihkan cadar katil dan menukarkan kepada baharu. Eunbyeol pelik kenapa Chanyeol tidur di luar tamu. Adakah menunggunya balik? Mustahil lah. Eunbyeol menampar muka sebelum baring di atas katil.
----------------------------------------------------
" Perempuan! Kenapa keronyok ( Tak ingat ejaan. Abaikan ) baju aku ni!!!! " Marah Chanyeol sambil melempar bajunya ke arah muka Eunbyeol.
" Saya dah seterika tadi. " Jawab Eunbyeol dengan berani. Entah kenapa dia pandai menjawab hari ini.
" Wah! Tchhh. Pandai kau melawan aku ya? Sini kau! " Chanyeol menarik lengan Eunbyeol dengan kasar dan membawanya ke bilik. Chanyeol mengambil seterika dan letakkan (?) pada lengan Eunbyeol.
" Sakit!!! Chanyeol!!!!!!!!! " Jerit Eunbyeol dengan kuat sambil menangis teresak-esak. Akhirnya Chanyeol meletakkan kembali seterika ke tempat asal. Eunbyeol terduduk selepas Chanyeol meninggalkannya. Dia melihat tangannya yang merah akibat perbuatan Chanyeol tadi.
- bersambung-
Hello? Saya nak cakap ni. Siapa tak suka cerita ni takpa. :) Lagipun saya dah cakap cerita ni pasal penderaan. So , kalau taknak baca tak mengapa. Maybe , beberapa chapter macam tu , takda Chanyeol jadi jahat sangat. Itu je nak cakap. Tata.
Kim__Hanna Puas tak hati? Hahaha. Nak je masukkan watak jungkook xD
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]
Любовные романыPark Chanyeol dan Choi Eunbyeol dijodohkan oleh kedua-dua ibu bapa mereka. Anak Encik Park telah membuat perkara yang tidak baik ini boleh merosakkan nama baik syarikat Encik Choi. Kehidupan Eunbyeol berubah selepas berkahwin dengan Chanyeol. Dia s...