'İçimizdeki felaketlerden kaçarken dünyadaki felaketlere denk gelmiştik. Kaybolmuşluğun içinde yüzme bilmeyen bir insan gibi çırpındıkça daha çok batıyorduk felaketin içine.
~Eylül Naz Kaya~Medyada ana karakterlerimiz var. Nasıl buldunuz?
Karan hakkında düşünceleriniz.
Mert hakkında düşünceleriniz.
Bu bölüm en sevdiğiniz paragraf hangisiydi.
Beğenip yorum yapmayı ve bizi takip etmeyi unutmayın. Seviliyorsunuz canlar B&Z💖🌸
Arya Çelik'in Anlatımından ;
Yarınlar yokmuşçasına eğlendiğimiz parkta sadece bizim kahkaha seslerimiz vardı. Saatin kaç olduğundan bihaber eğleniyorduk taki Mert'in sorduğu soruya kadar "kızlar düşünsenize ben birisini öldürdüm ve bunu polise söylemedim ama hayatıma devam ediyorum, sizce ben kötü biri olur muyum yoksa hala kendimi iyi biri olarak görebilir miyim?" sorduğu soruyla adeta vücudumdaki kan bile donmuştu. Sahi biz şimdi iyi birisimiydik yoksa kötü mü? Nasıl hiçbir şey olmamış gibi burada kahkaha atabiliyorduk.
" Ay sende Mert nereden çıktı böyle bir soru? "
Eylül'ün tedirginlik kokan sorusuyla bende ona katıldığımı belirten birkaç anlamsız ses çıkartıp Mert'in cevabını beklemeye başladım.
"Geçen gün öyle bir film izledim. Ama onlar kızdı, ne bileyim siz kızlar daha duygusal olursunuz ya ben hala anlayamadım senarist nasıl yazdı öyle bir kurguyu. Düşünsene kızsın ve birisini öldürüp hayatına devam ediyorsun. Yanlış anlamayın cinsiyetçilik yapmıyorum ama bu konuda her filmde izlediğimiz gibi erkekler daha soğuk kanlı oluyordu şaşırdım doğrusu. " kalbimin üstünde onlarca yük varmış gibi hissetmiştim. Eğer olur da Mert bu olayı öğrenirse bizi silerdi biliyordum bunu ve ben hiç kavuşamadığım aşkımı sonsuza denk kalbime gömmek zorunda kalacaktım.
" Belki de her şey göründüğü gibi değildir olamaz mı? Sebebi vardır illaki kadının, kimse kimseyi hiç yok yere öldürmez ya. Hem altı üstü bir film bu kadar düşünmeye ne gerek var ya." diyerek konuyu kapatmayı düşünüyordum. Gerçekten bir nedenim var mıydı o adamı öldürürken, ilk başvurduğum şey neden onu öldürmek olmuştu? Başka bir yolu yokmuydu yani. Kim haklıydı bu hikayede ya da kim haksızdı. Hissediyor musunuz yavaş yavaş batıyorduk bu bataklığa. Düşüncelerimiz ve duygularımız bu sonu bize hazırlıyordu.
"Her sebebi olanın birini öldürmesi senin için normal mi yani Arya? O zaman neden avukatlar, savcılar var bu dünyada?" diyerek içimde olan umutları bir bir bitiriyordu Mert. Haberi var mıydı acaba içimdeki kız çocuğu eli kabinde eğer Mert bu olayı öğrenirse belki dinler diye bekliyordu ama şuan anlıyordum ki bu olay açığa çıkarsa Mert bizim yanımızda olmayacaktı tam tersine karşımızda olacaktı.
" Arya'nın öyle demek istemediğini sende biliyorsun Mert lütfen uzatmayın." diyerek olayı sonlandırmak istemişti Eylül. Mert'te daha fazla uzatmak istememiş olacak ki konuyu kapatmıştı.
****
Saat gecenin üçünde parktan ayrılmıştık. Mert kendi evine giderken bizde Eylül'ün evine geçmiş ve hiç konuşmadan birbirimize sarılarak uykuya geçiş yapmıştık.
Sabah gözlerimi kapının çalışıyla açmıştım. Gözümü açıp yan tarafa döndüğümde Eylül de şaşkın bir şekilde bana bakıyordu, onun bu haline gülmek istesemde yataktan kalkıp "Kalk bakalım kimmiş bu sabah sabah bir öğrenelim." dediğimde o da kalkmış ve dış kapıya doğru yürümüştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM SESSİZLİĞİ
ActionEllerim titriyordu her titreyişte yere damlayan kanların çıkardığı ses ortamın sessizliğine tezat çığlık çığlığaydı. Hepimiz susuyorduk, korkuyorduk. Önümüzde ölü bir beden! Soru soramıyorumdum kendime, kimse tek kelime edemiyordu, ölüm aslında ço...