Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyoruzz🙃
Sizce olaylar nasıl ilerliyor?
Keyifli okumalar canlarr 🤍
"Bir bilinmezlik içinde yok oluyordu ömrüm..."
~Arya Çelik~Eylül Naz Kaya'nın Anlatımından ;
Karşımdaki adamı görmemle içimdeki heyecan söylediği sözlerle yerini büyük bir korkuya bırakmıştı.
"Naz hanım kusura bakmayın rahatsız ediyorum ancak sizinle konuşmamız gereken bir konu var. Babamın ortadan kaybolduğu gün hakkında ifade almamız gerekiyordu, görgü tanıklarından biri o gün sizin evinizin kapısını çalarken görmüş, o gün evde miydiniz acaba, ya da babamı hiç gördünüz mü?"
Ne diyecektim bunu hiç düşünmemiştik Arya ile. Ne desem inandırırdım bu adamı.
" Babanızı o sabah gördüm "derken Arya'nın dehşetle bana döndüğünü görsem bile ona bakmadan" Kirayı almak için gelmişti o gün. Belki biliyorsunuzdur ben kirayı serdar amcaya elden veriyordum. "derken o günün sabahı aklıma gelmişti. Sabah kapıma dayanmıştı ama bu sefer gerçekten kirayı istemek için gelmiş birkaç laf söylemişti benden yüz bulamayınca da gitmişti.
" Anlıyorum o zaman çekmecede bulunan para sizin verdiğiniz kira parası oluyor. Rahatsız ettim kusura bakmayın. Babam için soruşturma başlattım biliyorsunuz ki babama uzun bir süredir ulaşamıyorum, olur da o güne dair bir şeyler biliyorsanız bana gelmekten çekinmeyin lütfen." içimdeki korkuyu yok saymaya çalışarak allak bullak olmuş duygularımla gülümsemeye çalışıp
"Dediğim gibi o gün babanızı sabah gördüm Karan bey. Size de kolay gelsin umarım sağ salim bulabilirsiniz babanızı" derken kendi söylediklerim midemi bulandırmıştı. Ben ne zaman bu kadar yalancı bir insan olmuştum. O günden sonra hayatımda söylemediğim kadar yalan söylemiştim. Lanet bir adamın yaptığı hareket bizi mahfediyordu. Peki biz bu işkenceye ne zaman bir son verecektik?"Sağ olun Naz hanım. İyi günler dilerim" diye Karan beyle gülümsemeye çalışıp "İyi günler Karan bey."
Kapıyı kapatmamla "Dediklerin doğru muydu Eylül o adam sabah geldi mi?" diye soran Arya ile başımı olumlu anlamda sallayıp "Hatırlasana sana o günden önceki gün söylemiştim yarın kira günüm diye, sabah gelip alıp gitmişti. Sorun bu da değil Arya birisi ya da birileri bizden şüpheleniyor olabilir sabah Leyla teyze'nin imasını fark ettin değil mi şimdi de Karan beye birisi özellikle bahsetmiş benim kapıma geldiğini. Bunlar sence sadece bir tesadüf mü yoksa gizli numara bu mahalleden biri mi? "derken Arya 'da bana hak vermiş olmalı ki" Haklısın bu kadar tesadüf bencede saçma. Bizim ilk işimiz o adamla o gün kiradan sonra hiç görüşmediğini şu Karan'a kanıtlamak olsun çünkü adam çetin cevize benziyor. "diyip ileri geri yürüken" Bir anda ortadan da kaybolamayız bu daha çok ilgiyi bizim üstümüze çeker. Sen bu adamın kiracısı olduğun için ve aynı zamanda sabah sen gördüğün için bana kalırsa bu Karan denilen adam senin üstünde yoğunlaşacak." dediklerinde son derece haklıydı ama bende ne yapmam gerektiğini bilmiyordum ki.
" Bu arada şu Karan'ın sana sürekli Naz demesi beni delirtiyor haberin olsun. Kızım bir sefer ben demedim ya "derken çocuk gibi kollarını göğsünde bağlayan Arya 'ya o olaydan sonra ilk defa içten bir kahkaha attım.
Arya olmasa kim bilir ne halde olacaktım, Arya benim her şeyimdi...
***
Karan gittikten sonra kahvaltı masasına geri dönmüştük, soğuyan çaylarımızı tazeleyip aklımızdaki karışıkla zar zor bir şeyler yiyip evden çıkmıştık. En azından Karan bu soruşturmayı devam ettirene kadar evden oldukça uzak kalmalıydık, yoksa sürekli bir şeyler soracaktı ve biz dara düştükçe yalan söylemekte zorlanacaktık, eğer gerçek ortaya çıkarsa Arya'nın başı benden çok derde girecekti. Onu bu hale, bu çaresizliğe sokamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM SESSİZLİĞİ
AcciónEllerim titriyordu her titreyişte yere damlayan kanların çıkardığı ses ortamın sessizliğine tezat çığlık çığlığaydı. Hepimiz susuyorduk, korkuyorduk. Önümüzde ölü bir beden! Soru soramıyorumdum kendime, kimse tek kelime edemiyordu, ölüm aslında ço...