פרק 1 - המשך

737 31 4
                                    

בלה

"אני אחות יחידה, בדיוק סיימתי קשר ארוך בגלל המעבר, תמיד רציתי להיות מעצבת אופנה אז בשביל להגשים את החלום שלי באתי לפה למקום הזר הזה." נאנחתי.

״מעניין,״אמר איתן. "מתי עברת לצרפת?" שאל, הופתעתי שהוא מתעניין ועניתי "עברתי לפני ארבעה ימים עם החברה הכי טובה שלי."

אני ואיתן צחקנו וישבנו יחד כל ארוחת הצהריים
״היה כיף, נדבר אחר כך?" אמרתי לאיתן "מתי שתרצי יפיפיה." ענה איתן, אהבתי להיות לידו האנרגיה שלו נותנת לי תחושה טובה מלאת ביטחון וחמימות נעימה.

קמתי לכיוון היציאה מהשולחן כי השעה כבר 15:00 וצריך לחזור לעבודה. קמתי מהשולחן הלכתי צעד קטן והחלקתי הייתי בטוחה שאני אקבל מכה בראש או בגב אך סנטימטרים מעל הרצפה אני מרגישה 2 ידיים חזקות תופסות בגבי.

איתן מילימטרים מפניי אני והוא מתנשפים בכל השקט שאפשר. עיניי הכחולות נצצו מהברק שהיה בנינו. הרגשתי את נשמותיו החמות נוגעות בפניי הן היו חמימות , נעימות , הרגשתי שזה נכון רציתי להישאר ככה לתמיד אך אחרי שניות ספורות קמתי מידיו של איתן במבוכה קיצרתי את שמלתי השחורה שעלתה טיפה למעלה והלכתי למשרדים.

אני לא יודעת למה אבל שוב הייתה לי הרגשה כזאת שמתהפכת לי כל הבטן למרות שהייתה נעימה. חזרנו למשרד אני ואיתן וכל אחד נפרד לדרכו. נכנסתי אל משרדי ועמליה התקשרה אליי.
"נו איך היום הראשון בעבודה?" שאלה בהתרגשות,

״מצוין תאמת פגשתי פה מישהו ממש חמוד היום אבל לא נראה לי שיקרה בנינו יותר מידי." עניתי.

"פיייי על היום הראשון וכבר תפסת מישהו? רק קטע? או יותר?" שאלה עמליה.

"את יודעת שאני שונאת שאת מנסה להוציא ממני דברים שאני לא רוצה להגיד, גם אני לא צריכה עוד זבלים מיותרים בחיי"  נאנחתי .
"נו לא ענית לי סתם קטע או יותר?"  

"אני לא יודעת אני צריכה לבדוק" אמרתי בחיוך. 

"ידעתי, תספרי לי עליו הכל בבית טוב? חייבת לזוז ביי."  וניתקה עמליה.

הגעתי הביתה תשושה מהיום הראשון. איך שהגעתי לביתי נזרקתי על הספה. הייתי כל כך עייפה שפשוט נרדמתי עם הבגדי עבודה ועוד לפני שיכולתי לספר לעמליה איך היה היום. קמתי בשעה 3:00 ועברתי למיטתי הייתי עייפה שלא שמתי לב שאני עם בגדי העבודה.

היי הפרק של היום קצת יותר קצר כי הוא ההמשך של פרק 1 מבטיחה שפרק 2 מעניין ברמות והכל כבר מוכן רק מחכה להערכה🫶 מזומנים לעקוב בטיקטוק שם משתמש: books_liel_love
אני אשמח אם תצביעו ותרשמו מה דעתכם על הפרק הראשון ❤️

עבודת הסיוט שלי🔪Where stories live. Discover now