פרק 32 - חלום מתוק

291 14 0
                                    

בלה

״בוקר טוב!״ אמרתי יורדת מחדרי אל המטבח, ״בוקר טוב.״ אמר איתן, איתן הוא היחיד שנמצא במטבח ובסלון. ״איפה כולם?״ שאלתי מבולבלת, ״הם הלכו לסיבוב קצת באוטו. ארס ועמליה הכריחו אותנו לבלות קצת זמן איכות.״ אמר איתן. הנהנתי מרגישה מעט מוזר, רק אתמול אמרתי לו מה אני מרגישה מה אני מחזיקה בבטן חודשים, אבל הוא עזב. הוא השאיר אותי לבד שוב.

ניגשתי אל מדף הכוסות שהיה גבוה מראשי, לעזאזל אני מטר שישים איך אני לא מגיעה לשם. גוף קשה נצמד אל גופי מאחור, ידו השרירית של איתן החזיקה אחת מהכוסות מושיטה לי אותה. גופו צמוד לשלי ואני מרגישה פרפרים בבטני. ״תודה.״ אמרתי מובכת והסתובבתי במהרה חזרה אל השוקו.

״למה את מובכת?״ איתן שאל, כי אתה השפלת אותי אתמול והשארת אותי לבד ברגע שהיית צריכה אותך כמובן שלא יכולתי לומר כך. ״אני לא.״ אמרתי מרגישה את החמצן עוזב את גרוני, ״יש לך שמלה לנשף?״ שאל איתן, ״עדיין לא.״ עניתי חושבת על השמלה שאבוא איתה. ״נהדר כי אני תכננתי להביא לך אחת.״ הוא התחיל לומר, איתן החזיק בידי מוביל אותי לקומת החדרים.

אנחנו עולים יחד במדרגות אחת אחרי השנייה, ״איתן לאיפ-״
״ששש את עוד שנייה תראי.״ קטע אותי איתן. נכנסנו לחדרו של איתן, זה חדר מרווח בצבע שחור ולבן. הוא פתח את הארון והוציא קופסא ענקית, הוא הניח את הקופסא על מיטתו פותח אותה ומסתכל עליי. ״אוהבת?״ שאל, פערתי את עיניי מופתעת ממעשיו.

עבודת הסיוט שלי🔪Where stories live. Discover now