איתן
צלצול הטלפון העיר אותי מהשינה, קמתי במהירות מסתכל לצד השני בודק שבלה ישנה. בלה נראית שלווה נמצאת בחלום מתוק. ״הלו?״ שאלתי מהסס ומחכה לתשובה, ״מר לגארד?״ נשמע קול גברי מהצד השני. ״מי זה?״ שאלתי יוצא מהחדר בחזה חשוף למסדרון החשוך. ״שמעתי שאתה מתחתן זה נכון?״, ״זיהוי.״ אמרתי דורש. ״סינג מי.״ אמר, פאק. ״מה אתה רוצה חתיכת זבל?״ שאלתי כועס. ״הזמנה לחתונה אחרי הכל קבענו שמסיימים יפה לא?״ הוא שאל צוחק, ״הזמנה לחתונה זה הדבר האחרון שאני אתן לך אני לא צריך חתונת דמים.״ אמרתי מתחיל לכעוס מדבריו.
סינג מי זה שליט המאפייה היפנית, לעזאזל כמה שאני שונא אותו. שרק עליתי לשלטון הוא ניסה להוריד אותי כמה שיותר. הוא אהב את אבי וששמע שאני עולה לשלטון במקומו החליט שהוא מתנקם בי. הוא התנגד להעלתי לשלטון מפני שהרגתי את אבי אבל אני וארס היורשים הוא יצטרך להתמודד. ״אני אבוא יש שמועות שהכלה יפיפייה אני אשמח להעיף מבט בה, מה שמה? בלה?״ הוא שאל צוחק. ״עוד אזכור אחד עלייה ואחת מהנשים שלך מתות היום.״ אמרתי מרגיש את דמי רותח לשמוע את שמה של בלה על פיו.
״אני אבוא.״ הוא קבע מנתק את השיחה. פאק. נתתי אגרוף לתוך הקיר נותן לו חותמת קטנה, מפרקי אצבעותיי האדימו והלכתי לחדרו של ברייס. דפקתי על הדלת של ברייס מחכה שיפתח, ״מה קרה?״ הוא שאל יוצא החוצה מהחדר. ״השעה ארבע בבוקר אי אפשר לילה אחד שקט בבית הזה?״ הוא שאל נושף מעצבים. ״סינג מי הודיע שיבוא לחתונה.״ אמרתי מסכם את השיחה שלי ושלו. ״הוא מה?!״ הוא שאל מופתע, ״ששש!״ אמרתי משתיק אותו ומסמן לעיניי לחדרו של ארס.
״תקרא לו אני יורד לסלון.״ אמרתי מפנה את גבי ויורד במהירות לסלון, לקחתי מארון האלכוהול וויסיקי משובח ומניח שלוש כוסות על השולחן. ״מה אתם רוצים?״ שאל ארס נכנס אל הסלון יחד על ברייס. ״סינג מי הודיע שהוא בא לחתונה עם הזמנה או בלי.״ אמרתי לוגם מהוויסקי בכעס, ״המטורף הזה? כמה שנים הוא כבר שם את העיניים שלו עלינו.״ אמר ארס מתעצבן ונאנח.
״אנחנו נצטרך לפתוח מלחמה נגדו.״ אמרתי יושב בספה ששניהם עומדים מולי, ״ממש לא! זה המהלך הכי גרוע שיש יש לנו נשים, קיראז, אטש, בקרוב לך ולבלה יהיה אחיינים יפים זה הזמן הכי גרוע.״ אמר ברייס מתנגד לרעיון. ״אז מה נעשה?״ שאלתי מסתכל על שניהם ושותה את כל תכולת הכוס. ״הפעם האחרונה שהייתה מלחמה זה לא הסתיים טוב לשני הצדדים.״ אמר ארס מחזיק בעורפו בעזרת ידו השמאלית.
״אנחנו נזהיר אותו. הוא הזכיר את בלה בשיחה וזה מה שמכעיס אותי מאיפה הוא יודע מה שמה.״ אמרתי שובר את הראש ומוזג עוד כוס, ״אנחנו לא צריכים להיות במצב הזה בגלל המזדיין הזה, לא מספיק לו הזיונים עם הנשים שלו שהוא מגיע לזיין לנו את המוח? הוא יתמודד שיבוא לחתונה ושיהיה עליו שמירה משולשת מהצד שלנו.״ אמר ברייס מתעצבן ומוזג לעצמו כוס.
YOU ARE READING
עבודת הסיוט שלי🔪
Romanceבלה היא בחורה צעירה שכל חייה חלומה היה ׳להיות מעצבת אופנה׳ יש לה סוד שהיא לא חלקה עם רבים, סוד שקשור לעבר שלה וסוד שהיא הייתה מוכנה למחוק בכל מחיר. מה שהיא לא ציפתה לו זה להתאהב היא לא תכננה ולא הייתה מוכנה לקראתו.🤫 איתן, בחור צעיר ששולט במאפייה ב...