פרק 29 - יפיפייה

290 10 3
                                    



אני שונאת את העובדה שאין לי מה לעשות עם המצב. אין לי איך לעזור לסופיה, אין לי איך לצאת מהחתונה, אין לי אפשרות ללכת ברחוב לבד בלי פאקינג להודיע. ״מה נעשה?״ אמרתי לוגמת מהקפה שלי, עמליה נאנחה מולי ללא רעיון לפתרון. ״אני באמת לא יודעת.״ היא אמרה לוקחת ביס מהעוגיה שלה. אני ועמליה יושבות במטבח מוקפות בחמישה שומרים.

הבנים יצאו למבצע בשביל החזרת סופיה, התחננו בשבילם אם נוכל לבוא אבל הם לא הסכימו. לפני שהם הלכו ביקשתי מארס שיבטיח לי שהוא מחזיר את החברה שלי, המקום של סופיה הוא לא שם והיא צריכה לחזור הביתה. נקשתי באצבעותיי על השולחן מעץ מאבדת את הסבלנות. ״את חושבת שסופיה כועסת?״ עמליה אמרה מביטה בעיניי, היא בהחלט מפחדת.

״אני חושבת שהיא יותר פגועה אם כמה שאני לא רוצה להאמין בכך עמליה אבל להיות בשבי של הצד השני ללא אף אחד זה חתיכת סיפור.״ אמרתי נאנחת ואובדת עצות. עמליה טלטלה את ראשה מסרבת להאמין, הנחתי את ידי על כתפה מחייכת קלות ״אבל היא חוזרת היום ואנחנו נהיה פה בשבילה״ אמרתי.
״עכשיו קיראז ואטש צריכים אותנו.״ הוספתי בולעת את רוקי בנוקשה.

קשה לי עם המצב וקשה לי שאין לי מה לעשות עם שום דבר אני לא רוצה לחזור לעבר שזה היה רק אני ועמליה כי זה אומר להיות בלי איתן, אבל אני גם לא רוצה להישאר במצב שכזה שאני קלועה באותה שגרה ועם יחסים גרועים עם מישהו שאהבתי בכל נשמתי ועכשיו אפילו לא זוכר אותי. ״את צודקת בואי נרים להם את המצב רוח קצת.״ אמרה עמליה קמה ממושבה ומתחילה להתקדם לסלון איפה שישבו קיראז אטש וגל.

קמתי ממשובי מתקדמת אל כולם, שומרי הראש הקיפו אותנו אבל שמרו על מרחק אני עדיין חושבת שזה מיותר בשבעים שומרים על כל הבית אבל ברייס וארס פראנואידים ואיתן רצה יותר אבל הייתי צריכה להתווכח איתם לא יותר משבעים.

״יש לי רעיון.״ אמרה עמליה מחזירה אותי ממחשבותיי ״אנחנו נעשה ערב סרטים מה אתם אומרים?!״ אמרה עמליה בהתלהבות, קיראז ואטש קפצו ממקומם ואמרו ״כן! כן! דודה בלה ודודה עמליה.״
״אם כך תלבשו פיג׳מות הכי נעימות ואנחנו נחכה לכם כאן.״ אמרתי מחייכת, אטש וקיראז חייכו ורצו כל אחד מהם לחדרו.

גל נראית מודאגת ועמליה הקדימה אותי ושאלה ״את בסדר?״
״אני דואגת לסופיה ולבנים מה אם הם יפצעו או שלא ימצאו את סופיה? היא בטח עוברת שם גיהנום.״ היא נאנחה וניגבה את עיניה הדומעות, ״היי! הם יהיו בסדר הם חוזרים היום כולם ביחד.״ אמרתי מנסה לעודד ויושבת על יד גל בספה. ״הם חייבים.״
אמרה עמליה מחייכת ומחבקת אותי ואת גל.

״חזרנו!״ אמרו אטש וקיראז ביחד לבושים בפיג׳מות האהובות עליהם, ״אתם נראים נהדר!״ אמרה עמליה שמחה שהם מאושרים. ״איזה סרט רואים?״ שאל אטש יושב על ידי, ״תבחרו אתם.״ אמרתי, ״אני רוצה מואנה!״ אמרה קיראז נרגשת ״לא! אני רוצה קפטן אמריקה.״ אמר אטש, ״בואו נסכם שרואים פיטר פן?״ אמרה גל מוציאה את כולנו מריב ענק. אטש וקיראז הנהנו מסכימים.

עבודת הסיוט שלי🔪Where stories live. Discover now