איתן
אני וארס יושבים יחד בבר המועדון שלנו, הטראנס. ״אז מתי נחגוג יום הולדת לקיראז?״ שאלתי בקול שקט, אי אפשר לדעת מי מקשיב. ״אחרי שנמצא את סופיה, אני לא הולך לוותר על זה איתן.״ אמר ארס ולגם מהמשקה שלו. ״עם כל יום שעובר אני אגרום להם לשלם יותר.״ אמר ארס בקול ארסי וכועס.
״איזה עוד מקומות כבר נשאר להם?״ שאלתי בכעס לא מבין את הצורת חשיבה של המאפייה הספרדית, הם פאקינג מעולים בזה ואני פאקינג שונא את זה. ״אנחנו נשתמש בתוכנית?״ שאל ארס מסתכל אל תוך עיניי, התוכנית היא לארגן את כל הכוחות ולהיכנס בקפידה אל ספרד, שטח האויב.
״זה מסוכן.״ אמרתי חושב על הרעיון, ״זה יעלה לנו בכוח אדם.״ המשכתי נושם עמוקות. ההחלטה לא קלה אבל ארס זקוק לאישה הזו, אני לא בהכרח מכיר אותה אבל רואים את זה בעיניו, את התשוקה הזו. הוא לא יפסיק עד שישיג אותה.
״ואנחנו מוציאים את זה איתן. אני לא מסוגל לחשוב על מה שהיא עוברת שם בגללי.״ אמר ארס שנית מביט בעיניי, הוא לא מוותר. ״הפיקוד שלך.״ אמרתי מבטיח לו, שמתי את ידי על עורפו מחבר בין מצחנו, ״ההחלטה היא שלך אחי אני איתך בכל מצב.״
צלצול הטלפון קטע את הרגע והחזיר אותנו להווה, ברייס נמצא על מסך הטלפון, ״זה ברייס?״ שאל ארס, הנהנתי עונה לשיחה.
״הלו?״ שאלתי, ״איתן הם משוגעות פאקינג משוגעות!״ צעק ברייס. ארס נראה מודאג מסתכל עליי בחיפוש לתשובות, ״מה קרה?״ שאלתי מבולבל, אני וארס קמנו ישר ממקומנו מתחילים להתקדם למכוניות.״הן פאקינג איפרו אותי!״ צעק ברייס בשוק, אלוהים זה למה האדיוט הזה מתקשר? ״הן מה?״ שאלתי מבולבל מעט. ארס התקשר שנית והוספתי אותו לשיחה כך שנוצר שיחת ועידה.
״מה הן עשו?״ שאל ארס בקול רגיל ועייף, סובבתי את ההגה פונה שמאלה לאחר המכונית של ארס. ״הן פאקינג איפרו אותי שישנתי ארס! לעזעאל עמליה ובלה!!״ צעק ברייס, ארס צחק צחוק אמיתי ואמר ״ידעתי שזה יגיע!״
״פשוט תגיעו לפה ביי.״ אמר ברייס נשמע עצבני במיוחד._________________________
לאחר עשר דקות אני וארס הגענו אל הבית, חנינו את המכוניות בחנייה ונכנסנו יחד אל הדלת. אטש רץ אלינו במהרה ואמר ״ארס ואיתן!״ הוא חיבק את רגלינו וחייכתי חיוך קטן, ״הצילו!״ צעקה קיראז היורדת במדרגות במהרה. ברייס אחרייה מרוח בשפתון ורוד והמון צבעים על פניו, מה הם עשו לו?
אטש פרץ בצחוק מתגלגל ואמר ״ארס ואיתן תראו מה עשינו לברייס!״ והמשיך לצחוק בקול, ברייס נהם ומיהר אליי ואל ארס ״איך פאקינג מורידים איפור עמיד?״ הוא נשמע מיואש בהחלט, ארס פרץ בצחוק למראה פניו, על פניו היה צבע ורוד בעפעפיים ובשפתיים ומסקרה מרוחה על פניו יחד עם מייקאפ וכל השיט הזה.
״אלוהים מה עשו לך!״ ארס אמר ופרץ בצחוק שני, ״מילה אחת ואתה פאקינג מת ארס!״ צעק ברייס מותש, עמליה ובלה ירדו יחד במדרגות, בלה לבשה חולצה קצרה ומכנס ארוך בצבע שחור ועמליה לבשה אותו סט בצבע אדום.
YOU ARE READING
עבודת הסיוט שלי🔪
Storie d'amoreבלה היא בחורה צעירה שכל חייה חלומה היה ׳להיות מעצבת אופנה׳ יש לה סוד שהיא לא חלקה עם רבים, סוד שקשור לעבר שלה וסוד שהיא הייתה מוכנה למחוק בכל מחיר. מה שהיא לא ציפתה לו זה להתאהב היא לא תכננה ולא הייתה מוכנה לקראתו.🤫 איתן, בחור צעיר ששולט במאפייה ב...