פרק 9 - הסברים

400 27 0
                                    

איתן

מצאנו את הבנות. בלה הייתה זרוקה על הכביש מעולפת כנראה מהתקף חרדה. ויקטוריו לא היה בשום מקום.

״הבן זונה הזה חמק לנו בין האצבעות." אמר ברייס בעצבים. כל מה שעבר במוחי זה האם בלה יודעת מי אני? האם היא גילתה?

את סופיה ועמליה האנשים שלנו מצאו אותם וסיממו אותם כך שיתעלפו והביאו אותם אלינו. את בלה אני מצאתי מעולפת על הכביש. שלושתן היו לבושות בטופ שחור וחצאית שחורה. אני ארס וברייס העפנו את כולם וסיימנו את הפגישה.

"מה הן עושות פה?.. מה הבנות שלנו עושות פה חברים?" שאל ארס במבט על סופיה. ״הבנות שלנו ממתי סופיה שלך?" שאל ברייס. ״זה מה שחשוב עכשיו?" שאל ארס.
"תסתמו הם מתחילות להתעורר." השתקתי את הבנים.

השכבנו את הבנות על המיטה שהייתה בחדר שבקומה השנייה. כולן היו קטנות כך שהתאימו למיטה. סופיה קמה ראשונה היא שמה את ידה על הראש וגנחה בכאב.
"בלה חייב לעוף מפה עכשיו." היא מלמלה וניסתה לקום אבל נפלה על החזה של ארס.

״הכל טוב נסיכה רק תשבי פה." הוא אמר ברוגע.
״תעוף ממני." היא אמרה בכוח.
אני וברייס הסתכלנו זה על זה בבלבול, סופיה פתחה את עינייה וצרחה הכי חזק שיכלה. פאק אוזניי צרבו. היא קמה מהמיטה ולקחה סכין אחת שהייתה על הרצפה.

"היי תירגעי שם." אמר ברייס.
״במה סיממתם אותנו מפגרים, כדי לכם מאוד שלא נגעתם בנו." היא אמרה נחושה, ראו בעינייה שפחדה אבל הייתה מוכנה לדקור. חייכתי חיוך קטן, זה היה מצחיק מאוד בעצם.
בלה קמה אחרייה.

״סופיה למה את צועקת על הבוקר?" היא שאלה בכאב. היא פתחה את עינייה והסתכלה עליי מבט מאוכזב מאוד. היא ידעה בטוח. אני הולך למות, אני חייב את בלה איתי אני לא יכול לשחרר אותה. היא דפקה בגב של עמליה ועמליה קמה גם כן כמו בלה. שתיהן קמו מהמיטה והלכו ליד סופיה.

"תקשיבו מצאנו אתכן מעולפות אתן יכולות להגיד לנו מה ראיתן או מה שמעתן?" שאלתי ברוגע.
הן הסתכלו אחת על השנייה ועמליה אמרה "ראינו מה עשיתם פה עם הגברים ראינו שרצחתם מישהו מבלי למצמץ. תתנו לנו ללכת לא עשינו כלום." בלה הורידה את מבטה והסתכלה על עמליה, לא רציתי שהיא תפחד ממני.

"אתם הבנתן לא נכון." אמר ארס. הוא ניסה להתקרב צעד אבל סופיה אמרה "צעד אחד ואני דוקרת אותך וקופצת מהחלון." ארס חזר אחורנית ואמר "אנחנו לא מסוכנים אל תפחדו באמת מה שראיתן היה אי הבנה." שקר מוחלט.

"איזה אי הבנה בדיוק? אתם רצחתם בן אדם סיממתם אותנו וכמעט הרגתם את אבא של בלה." אמרה עמליה.

אבא של בלה? ויקטוריו הוא אבא של בלה?
"אז אתן אלו ששחררתן אותו." אמר ברייס בהבנה. "מן הסתם למה שסתם נזרוק אבנים על הבניין שלכם!״ אמרה סופיה.
"אז בזמן שעשיתם את זה בלה שחררה את ויקטוריו?" שאלתי.
"כן, הרבצתי לשומר המגוחך שהשארתם ושחררתי את אבא שלי." אמרה בלה בקול יציב.
"מצוין עכשיו ששמעתם הכל תתנו לנו ללכת." אמרה סופיה.
"אנחנו נספר לכם הכל בתנאי שאת מורידה את הסכין." אמרתי לסופיה.

עבודת הסיוט שלי🔪Where stories live. Discover now