פרק 36- משגעת אותי

274 16 0
                                    

⚠️: הפרק מכיל תוכן מיני, סמאט.

איתן

הנשף עובר בהצלחה, כל המוזמנים שמחים ומרוצים. תמיד שנאתי את כל הנשפים המוגזמים ולא היינו טורחים להגיע לאף אחד מהם. ״סוף הערב מתקרב.״ אמר ברייס טופח על כתפי, ״כן, העובדה שבלה בידיים של בחור אחר כרגע מדאיגה אותי.״ אמרתי נועץ מבט מהבר לרחבת הריקודים, בנו של ניקולאס ביקש ממנה לרקוד והיא הסכימה בשביל לא ליצור מהומה. פאק אני שונא את זה. הידיים שלו נמצאות על הגוף של אישתי, הם נמצאות על הפאקינג גב שלה.

״אני מודאג מסופיה וארס.״ אמר ברייס נאנח, ״יש להם תקופה רעה.״ אמרתי מנסה להוציא את מבטי מהם אך ללא הצלחה. ״טוב זה הספיק לי.״ אמרתי מניח את כוס הוויסקי על הבר ומתקדם לרחבת הריקודים להחזיר את מה ששלי. ״להתחלף?״ שאלתי בעצבנות מסתכל אל תוך העיניים של הבחור, ״כמובן.״ הוא ענה מניח את ידייה של בלה בידי. המשכתי את הריקוד מחזיק בגבה של בלה ומסובב את גופה.

״את בסדר?״ שאלתי הולך לפי קצב המוזיקה, ״אני בסדר אבל אני חושבת על ארס וסופיה בלי הפסקה.״ היא אמרה נאנחת, ״הם בסדר.״ אמרתי מלטף את גבה תוך כדי הריקוד. ״הבן זונה נגע בך בכל דרך שהיא?״ שאלתי מסתכל אליו יושב באחד השולחנות. ״לא לא הכל בסדר איתן תפסיק.״ היא אמרה מחזירה את מבטי אלייה. ״אם משהו לא בסדר את אומרת לי נכון?״ שאלתי מקווה שהיא תענה כן. ״כן, אני סומכת עליך איתן.״ היא אמרה מחייכת. ״בואי נסיים עם הנשף המזוין הזה אני רוצה להרגיש אותך.״ אמרתי מתכנן בראשי את החלומות הכי אירוטים שיש. סומק עז עלה ללחייה של בלה שהזכרתי את המשפט הזה. פאר אני אוהב את זה שהיא מסמיקה ממני.

המוזיקה נחלשה ורעש קול זכוכית נשמע. סבתי עמדה על יד רחבת הריקודים מתקדמת אליי ואל בלה ואומרת ״אורחים יקרים אנחנו רוצים להודות לכם על בואתכם.״ אמרה סבתי שעיניי כולם עלייה. בלה עמדה לידי שידי עוטפת את מותנה ומועכת מעט את ישבנה. ״אני רוצה להודות לכולם שהגעתם זה לא מובן מאליו, אני ובלה נשמח להזמין כל אחד ואחד מפה לחתונתנו.״ אמרתי במבט אדיש מסתכל על פרצופיהם של האורחים.

רעש של מחיאות כפיים נשמע ברחבי האולם שחיוכים ולחשושים נשמעו מסביב. ״כפי שאתם יודעים למשפחת לגארד יש המון כבוד, אנחנו שלמים עם בחירת הכלה ומקווים שגם אתם.״ אמרה סבתי מחייכת בקרירות אל האנשים הרבים. שקר. לא באמת אכפת לי אם הם מקבלים את בלה או לא. ״המשך ערב נעים.״ אמרה סבתי מניחה את ידה על כתפי ״לא מגיע ריקוד לסבתא?״ היא שאלה מחייכת. ״כמובן.״ אמרתי במבט אל בלה מסמן לה שתישאר בעולם ושהכל בסדר. רק עוד קצת ונגמר.

________________________

״כולם ישנים?״ שאלתי את בלה שנשכבה על ידי במיטה, ״כן, כיסיתי את אטש וסופיה וארס הלכו לישון וברייס ועמליה באמצע.״ אמרה בלה את סוף המשפט במבוכה קלה. ״את עייפה?״ שאלתי את בלה דואג שהיא לא מוכנה למה שיקרה. ״אני רוצה אותך.״ היא אמרה מסתכלת אל תוך עיניי. עיניה הכחולות בוהקות תחת עור הירח שנכנס מהחלון. לעזאזל היופי שלה יהרוג אותי.

עבודת הסיוט שלי🔪Where stories live. Discover now