איתן
התצוגת אופנה אמורה להתחיל בכל רגע ולא ראיתי את בלה בסביבה.
אחי ארס ניגש אליי עם שתי כוסות בידיו ממולאות באלכוהול. "נכון שמדהים פה? תסתכל על החטיף הזה והחטיף הזה אני לא יודע מה לנשנש היום בערב.״ והצביע על שתי בלונדיניות שעשו לו מבטים.
נתתי לו מכה בכתף ואמרתי "אני שונא אותך."
״מה אל תגיד לי אתה לא נמשך לאף אחת?" וקרץ.
גלגלתי את עיניי והסתכלתי על הכניסה לחכות שבלה תיכנס, ארס שם לב ושאל
״לאיז חטיף אתה מחכה ככה?"
"שום חטיף עכשיו סתום. תקשיב הערב אולי יבואו הטורקים ואדון ניקולס יבוא תתנהג יפה שלא יבינו שהחברה זה הצגת פנים תזהר ממני אני לא רוצה שום יריות היום זה מאוד חשוב." מיד חשבתי על בלה, מספיק מה שעברה מהבן זונה אתמול היא לא צריכה היום יריות ועוד טראומות.
"אוי אוי אוי מה יקרה אם אדון ניקולס יגלה שאנחנו מאפיונרים?" אמר ארס. ״לא אני ולא אתה נשאר בחיים אז תזהר ממני ואני רציני." החזקתי את מרפקו בחוזקה רבה והוא הבין את המסר והלך לבלונדיניות.
באותו הרגע שארס עזב בלה נכנסה היא הייתה עם איפור מעושן ואודם אדום ובוהק מה שלא מצא חן בעיניי כי יש כל כך הרבה גברים בחדר ששווה סכנה. למה לעזעאל אכפת לי?!
בלה לבשה נעלי עקב כסופות שהתאימו באופן מושלם עם עייניה הכחולות ואז שמתי לב מה היא לבשה. היא לבשה שמלה קצרצרה שקצת חשופה בחזה וללא כתפיות בצבע כתום, פאק היא נראתה מדהים. דמי רתח ועורקיי התפוצצו מכעס הרגשתי שהוריד במוחי הולך להתפוצץ ולקחתי לגימה מהאלכוהול בלי להוריד את עייני ממנה.
היא נכנסה לאולם התצוגה וחיפשה בעיניה מישהו מוכר, הרמתי את ידי שתראה אותי וסימנתי לה לבוא לשולחן שלי עם הראש.
היא חייכה חיוך פלרטטני וצעדה עם נעלי העקב לאט לאט צעד צעד מה שמשגע אותי. כל אישה שאי פעם עשתה את זה זיינתי אותה על המקום אבל בלה שונה היא גם עובדת שלי וזה לא אפשרי.
בלה הגיעה לשולחני התקרבה אליי בכך שכתפינו נגעו זה בזה והזיזה את שערה השחור מאחורי אוזנה מה שחשף את עגיליה הכסופים הם היו ארוכים ולא יותר מידי מוגזמים ואהבתי את זה. גל של ריח נשי ודומיננטי הגיע מצווארה ונשכתי את שפתי התחתונה. מישהי החליטה לנקום.
היא הסתכלה אליי ואמרה "הנה הגעתי כמו שביקשת מרוצה?"
היה ברור שהיא כעסה אבל זה לא מזיז לי, אין בעיה גברת בלה את רוצה משחק אני אתן לך את המשחק שביקשת."בטח מרוצה, אמור להגיע כמה אנשי עסקים הערב אליי אז תמצאי מישהו להסתובב איתו או שגם זה לסדר לך?"
YOU ARE READING
עבודת הסיוט שלי🔪
Romanceבלה היא בחורה צעירה שכל חייה חלומה היה ׳להיות מעצבת אופנה׳ יש לה סוד שהיא לא חלקה עם רבים, סוד שקשור לעבר שלה וסוד שהיא הייתה מוכנה למחוק בכל מחיר. מה שהיא לא ציפתה לו זה להתאהב היא לא תכננה ולא הייתה מוכנה לקראתו.🤫 איתן, בחור צעיר ששולט במאפייה ב...