פרק 7 - נשיקה

554 29 4
                                    

בלה

"איפה את גרה?" שאל איתן בעודו מתניע את המכונית,
"אתה חי בסרט קשה שאני מגלה לך איפה אני גרה עכשיו אם תוכל לשחרר אותי." אמרתי ברגזנות.

הוא הסתכל אל תוך עיניי והרגשתי שהוא צלל פנימה פאק למה כולי צמרמורות שהוא מסתכל עליי ככה.
"בלה אל תעצבני אותי." הזהיר איתן.

"מי אתה חושב שאתה? אין לך שום זכות-" קטע אותי איתן, הוא התקרב אל פניי ובלי שום אזהרה הצמיד את שפתיו אל שפתיי, פאק זה הרגיש טוב, נרתעתי קצת אבל נישקתי חזרה. בלה אל תדאגי פשוט נשיקה וזהו נכון?

ששפתינו התנתקו נשארתי בשקט השתתקתי במהרה. אני לא מאמינה, זו פאקינג הנשיקה הראשונה שלנו. השתוקקתי להרגיש את שפתיו על שלי יותר מידי זמן ופאק הן היו מעדן. שפתיי העבות נישקו חזרה את פיו, שפתיו היו עבות ורכות עם טעם מנוסה.
"פאק את לא יודעת כמה רציתי לטעום אותך." אמר איתן והרגשתי שלחיי נעשות אדומות. הוא ידע איך להשתיק אותי מצוין. בלה אסור לך להסמיק אסור לך להישבר. 

"עכשיו איפה את גרה?" שאל איתן ברוגע יותר.
"אם אתה חושב שנשיקה תשתיק אותי אתה טועה ובגדול תשחרר אותי עכשיו." אמרתי בעקשנות, הייתי עקשנית ולא הודיתי שהנשיקה הזו החסירה פעימה בלבי והעיפה פרפרים בבטני.
"מצוין אם כך נוסעים אליי." אמר איתן ונסע במהירות שנצמדתי לכיסא, הוא רע ממש רע הוא יודע שאני מפחדת ממהירות ובכל זאת נסע מהר.

נצמדתי לכיסא וסגרתי את עיניי פחדתי ורעדתי כולי. הצמדתי את ידיי לתוך אגרופים, פרקיי אצבעותיי נהפכו ללבנים ובלעתי את רוקי בחוזקה פאק אני יכסח אותו שהוא יעצור. איתן הוריד את המהירות ושם לב, "אנחנו נוסעים אליי, אחותי הקטנה ואח שלי הקטן יהיו שם, אל תדברי איתם. אני לא רוצה שהם יקשרו אלייך." אמר איתן. איזה חצוף אני עברתי הרגע פחד עצום והוא ממשיך כרגיל אפילו לא סליחה.

"איתן תוריד אותי פה ותתן לי ללכת, המכונית שלי בחברה ולא יהיה לי איך ללכת מחר." אמרתי בקול רועד מעט. ״את זו שלא נתת את הכתובת יפיפיה." ענה איתן.
התקשרו אל איתן והוא שם על רמקול, הוא דיבר בצרפתית ומה שהכי מצחיק זה שהוא חושב שאני לא יודעת צרפתיות.

" Eitan a besoin de renforts. Il s'avère que beaucoup d'entre nous et beaucoup de nos soldats ont été blessés chez les Turcs.."
["איתן צריך תגבורת מתברר שהטורקים רבים מאיתנו והמון מהחיילים שלנו נפצעו."] אמר האיש בטלפון בקול מתנשף.

מה זאת אומרת צריך תגבורת?
אין מן חיילים?
איתן במילואים?

"Daniel, es-tu dans l'entrepôt numéro 3 ? Si c'est le cas, j'enverrai des renforts immédiatement, je ne sais pas comment ils ont su qu'ils prévoyaient de venir, qui le leur a divulgué?"
[דניאל, אתם במחסן מספר 3? אם כן אני אשלח תגבורת במיידי. פאק אני לא יודע איך הם עלו על זה שתכננו לבוא מי הדליף להם?"]
שאל איתן את הבחור שמסתבר ששמו דניאל במבט דואג על פניו.

עבודת הסיוט שלי🔪Where stories live. Discover now