איתן
השעה היא שתיים בצהריים.
אני וארס בדרך הביתה ממבצע עם הטורקים.
המצב עם המאפייה הטורקית לא השתפר, הם פוצצו לנו שני מחסנים ופגעו בעסקות סמים שלנו. כולי עצבים שאני חושב על זה.אנחנו החזרנו להם כפליים, התוכנית הייתה לחטוף את אשתו של האויב ולהרוג אותה בדם קר.
היום אני ואיתן הלכנו לתצפת ולדעת מה סדר היום שלה.
ניקולאס, הקאפו של המאפייה הטורקית מנסה להכריח אותי להתחתן עם הבת המזוינת שלו.הוא לא עוזב אותי ובגלל זה נפתח המלחמה. אני והבנים מורידים קצת מהמפגשים עם הבנות שזה לא יוביל למצב שהם יפגעו. אני וארס תיצפתנו על האישה הטורקית במהלך כל השבוע.
ידענו מה היא עושה בכל שעה ומתי שעות הפנאי שלה. לכל מקום היא הלכה עם שומרי ראש. ניקולאס שמר עלייה טוב והיה ברור מכך. פעם בשבוע באותו יום ובאותה שעה היא הייתה נוסעת לבית קפה קטן שנמצא בקצה העיר עם שומר ראש אחד בלבד. הם עברו לצרפת לא מזמן בכדי לשכנע אותי להתחתן עם הבת שלהם, שלא עבד להם הם התחילו את המלחמה.
ארס גילה ממודיעין שניקולאס מתכוון להטיס את אשתו ואת ביתו חזרה לטורקיה בראשון הקרוב. היום יום חמישי, מחר האישה הולכת לבית הקפה. אני וארס מתכננים לתפוס אותה מחר.
אני ובלה השלמנו אתמול. הייתי עסוק בתקופה האחרונה, תצפתתי על האישה בטורקיה והייתי צריך להחזיר לניקולאס.
היו לו פה עסקאות גם כן.אני וארס עכשיו בדרכנו חזרה הביתה. ברייס גר איתנו מאז שהוא רב עם הוריו לפני כארבע שנים הוא גר איתנו. הם לא בקשר איתו והוא לא בקשר איתם. אחותו של אבינו לא רצתה קשר עם המאפייה וגם לא רצו לערב אותה, ברייס רצה להיות חלק מהמאפייה ונלחם בשביל להיות. לבסוף הוריו ניתקו איתו קשר בעקבות ההחלטה שלו.
״אנחנו נתפוס מחר את הטורקיה המזוינת ונחזיר לו.״ אמר ארס מעיר אותי ממחשובתיי.
״אסור לנו לפשל פה.״ אמרתי חד וחלק.
ארס נהג ולפתע הודעה הופיעה על מסך הטלפון שלי.
בלה: אתה בבית?
ארס גיחך ואמר ״זוג יונים.״
גלגלתי את עיניי והשבתי ״סתום תפה חמור.״
איתן: אני בדרך עם ארס.
בלה: הבנות אמרו שברייס הזמין אותם ואתכם למסיבת בריכה אצלכם.
פרעתי את עיניי והשבתי
איתן: הוא לא הודיע לי אבל יהיה נחמד אם תבואי.
בלה: אה
איתן: אני מחכה לך.
בלה: סגור.
״ברייס אירגן מסיבת בריכה עם הבנות?״ שאלתי את ארס והרמתי גבה.
״אה כן שחכתי להגיד לך.״ הוא אמר בצורה קלילה.
נהדר שאתה מכליל אותי בתוכניות שלך אדון ארס.
YOU ARE READING
עבודת הסיוט שלי🔪
Roman d'amourבלה היא בחורה צעירה שכל חייה חלומה היה ׳להיות מעצבת אופנה׳ יש לה סוד שהיא לא חלקה עם רבים, סוד שקשור לעבר שלה וסוד שהיא הייתה מוכנה למחוק בכל מחיר. מה שהיא לא ציפתה לו זה להתאהב היא לא תכננה ולא הייתה מוכנה לקראתו.🤫 איתן, בחור צעיר ששולט במאפייה ב...