בלה
נקודת זמן: יום אחרי הטיול באירלנד, יום לפני שאיתן מצא את מישל ונורה.
הבנים התעקשו שאני והבנות נישאר אצלם לעוד ארבעה ימים לפחות, הם מסבירים שיש איזשהו סיבוך במאפייה ושהחיים שלנו בסכנה. אנחנו לא התנגדנו, הנחנו שזה המצב הטוב ביותר עכשיו.
פקחתי את עיניי, עטופה בריח המוכר והטוב. הריח של איתן. שתי זרועותיו שרויות כלפיי ומחברות אותי אל גופו, גבי נוגע בחזה שלו וצמרמורת עוברת בעמוד השדרה שלי. פאק אני אוהבת אותו.
״תחזרי לישון.״ הוא אומר בעיניים עצומות. איך הוא ידע שאני ערה? ״יש לי עבודה...״ אני לוחשת.
״בלה המצב בחוץ לא טוב את לא יוצאת.״
איתן אומר בקול נוקשה יותר.
״איתן זו העבודה שלי אין כזה דבר.״ אני מתעקשת ומנסה לצאת מאחיזתו. ״בלה המאפייה הטורקית ראתה אותך, אבא שלך מבין שאת קשורה אליי, לבוס שלו לא יהיה אכפת שאת הבת שלו הוא יפגע בך נקודה.״ הוא מסביר ולא מוכן לשחרר מזרועותיו.אני מכניסה מרפק לצלעותיו ונראה שזה לא מפריע לו כלל לעזעאזל. ״איתן תשחרר אותי יש לי פיפי.״ אני מתרצת.
״אני מכיר אותך מספיק טוב בשביל לדעת שזה לא נכון.״ הוא מגחך וצופה בעיניי. לעזעאזל למה הוא חייב להיות מושך כלב כך על הבוקר? עיניו הירוקות מביטות הישר לתוך עיניי והחזה החשוף שלו בעל שלושה קעקועים חשוף ושרירי. הלסת שלו נמתחת ויש לי חשק ל...
״בלה?״ הוא שואל צופה בי צופה בו.
״כן?״ אני שואלת מרותקת מיופיו. ״למה השתקקת?״ הוא שואל ומכווץ את גבותיו טיפה. אני מגלגלת את עיניי וחוזרת לעצום את עיניי מתעלמת משאלתו.
״בלה תעני לי.״ הוא אומר, אני מגחכת ומנידה בראשי לשלילה.
שתי ידיו מקרבות אותי אל גופו ונשימותיו החמות נחות על עורפי, ״למה השתקקת יפיפייה?״ הוא שואל, יותר נכון לוחש לאוזני.פאק. פאק. פאק.
״כי היופי שלך מסנוור.״ אני עונה בחיוך. הוא צוחק צחוק, צחוק אמיתי ולא צחוק מריר כרגיל. ״רוצה לבחון אותו מקרוב?״ הוא שואל בגיחוך. אני מהנהנת פעם אחת והוא מניד בראשו וחוזר לחבק אותי ״לא היום בלה, הפעם הראשונה שלך איתי תיהיה קסומה תאמיני לי.״ הוא מסביר ועוצם את עיניו, מסניף את שיערי.
״מצטער זוג יונים, אבל סופיה זקוקה לבלה ואם זה לא יקרה עמליה תכרות לי את הביצה.״ ארס פורץ פנימה.
איתן מגלגל את עיניו ולוקח את הכרית שלו ומניף על ארס שמתחמק ממנה במהירות, ״אלוהים ישמור אם לא עמליה אתה תכרות לי את הביצה? איפה אני? בבית שלי או במשחקי הדיונון!״ הוא שואל מתנשף. אני מצחקקת לא מצליחה להתאפק למראה שני האחים. ״מצחיק אותך גברת?״ איתן שואל בהרמת גבה וחיוך על פניו. ״ מאוד.״ אני עונה ומנצלת את זה שהוא שיחרר את זרועותיו ויוצאת לחדר האמבטיה.אני מצחצחת שיניים ומסרקת את שיערי השחור לקוקו נמוך. אני שוטפת את פניי ויוצאת החוצה. איתן עומד בכניסה ושם את ידיו על מותני, אני מעלה את ידיי אל עורפו והוא מנשק את שפתיי ברכות ואומר ״בוקר טוב בלה קלרה לגארד.״
״בוקר טוב לגארד.״ אני עונה ויוצאת מהחדר בתחושת פרפרים בבטני.
אני יורדת במדרגות לקומה הראשונה. סופיה יושבת על שיש המטבח ואוכלת קרונפלקס, לצידה קיראז שמנסה לנחם אותה. עמליה ברייס ואטש יושבים בספה ורואים טלווזיה, ברייס מחבק את עמליה ואטש מחבק את שניהם.
YOU ARE READING
עבודת הסיוט שלי🔪
Roman d'amourבלה היא בחורה צעירה שכל חייה חלומה היה ׳להיות מעצבת אופנה׳ יש לה סוד שהיא לא חלקה עם רבים, סוד שקשור לעבר שלה וסוד שהיא הייתה מוכנה למחוק בכל מחיר. מה שהיא לא ציפתה לו זה להתאהב היא לא תכננה ולא הייתה מוכנה לקראתו.🤫 איתן, בחור צעיר ששולט במאפייה ב...