איתן
אני ובלה נכנסים לסירה של הסבא. היא הייתה קטנה בעלת מדרגות קטנות שמובילות לחדר למטה, צבעה היה לבן וספה לבנה וכריות מונחות בסופה ללא גג, בריכה קטנה נמצאת לידה, החלק הזה הוא החלק היחידה בסירה שללא גג. הנחתי את התיקים על השולחן הקטן שנמצא על יד הגה הסירה.
ווידאתי שאנחנו בטוחים ומוגנים, אני לא יכול לעמוד במחשבה שמשהו יקרה ליפיפייה שלי, עשרה חיילים מפוזרים בשטח ובאיזור דואגים ששום צרה תבוא, האקדח שלי נמצא במותני מוכן לכל סכנה. אני מתקדם לאמצע הסירה בה הגה הסירה, מסובב את ההליכים ומתחיל בנסיעה.
״אתה יודע להושיט סירה?״ שאלה בלה שעומדת לידי.
״כן, יש לי אחת כזו בצרפת.״ אני עונה בחיוך שהוקדש רק לה.
״הנהר יפיפייה.״ בלה אומרת משתוקקת ומביטה בנהר שאנחנו שטים בו, זה נהר בשם שאנון על שם סבתי, לפחות ככה אני וארס צחקנו לגבי כך.
״אז לסבתא שלך קוראים שאנון?״ בלה שאלה, ״כן.״ עניתי מפוקס בהגה ומסובב אותו כך שנתקדם שמאלה מעט.
״ולסבא שלך גי׳מס?״
״כן, איך ידעת?״ אני שואל מביט בבלה.
״אתה הזכרת את זה שדיברת עם הזקן.״ היא מסבירה. אני מהנהן ומסתכל על הסביבה, בהחלט השתנה פה, הסביבה פרחה העצים גדלו והנהר מלא בטוב, המים נקיים וכחולים מתמיד יפיפיים כמו עיניה של בלה.שאנחנו נמצאים באמצע הנהר אני עוצר את הסירה ונותן לה להתמקם. אני כורך את ידי על מותנייה של בלה ויוצא אל הספה הלבנה, מתיישב עלייה ומניח את בלה על יריכיי.
״אלוהים העיניים שלך יפות.״ היא ממלמלת בשקט, ״לא כמו שלך יפיפייה אף אחד לא השתווה לזה.״ אני אומר מביט עמוק בעינייה הכחולות שמובילות אותי.
״אז ניכנס לבריכה?״ היא שואלת בחיוך.אני מהנהן בהקלה שאף אחד לא פה ולא מניח את העיניים המזוינות שלו על אשתי, יום אחד היא תיהיה אשתי אין לי ספק.
אני מהנהן ומוריד את חולצתי מניח אותה על הספה בלה מורידה את חולצתה והג׳ינס הקצר שלה שכמובן אני חייב לשרוף.
היא נשארת בבגד ים כחול ובוהק, הוא חשוף מידי יפה מידי מושלם מידי, הגוף שלה מתאים אליו בצורה פאקינג מדהימה.
אני בקושי מחזיק את עצמי מלהסתער על גופה המושלם.
להפוך אותה לשלי. היא נכנסת לבריכה הקטנה ומחייכת מחכה לי.
אני נכנס במהרה ומחזיק במותנייה עליי. ידייה סוגרות על עורפי ואני מחייך. היא מטביעה את שיערה במים והיא נראית טוב שהיא רטובה לעזעאזל. היא נראית טוב בפאקינג כל מצב.היא מחברת בין שפתינו ואני מסתער אל תוך הנשיקה. היא נותנת לי לשלוט הפעם, לשונינו משתלבות ופאקינג מתאימות, הטעם המתוק שלה שכל כך השתוקקתי פאקינג טעים. סומק עולה על לחייה בזמן הנשיקה ואני מגחך מעט משאיר את השפתיים שלי על שלה.
YOU ARE READING
עבודת הסיוט שלי🔪
Roman d'amourבלה היא בחורה צעירה שכל חייה חלומה היה ׳להיות מעצבת אופנה׳ יש לה סוד שהיא לא חלקה עם רבים, סוד שקשור לעבר שלה וסוד שהיא הייתה מוכנה למחוק בכל מחיר. מה שהיא לא ציפתה לו זה להתאהב היא לא תכננה ולא הייתה מוכנה לקראתו.🤫 איתן, בחור צעיר ששולט במאפייה ב...