איתן
״אתה עוד שעתיים מתחתן.״ אמר ברייס נאנח, ״פאק.״ חייכתי לוגם מהממים הנוזלים על גופי. ״ובמקום לישון או להתארגן אתה מתאגרף איתי.״ הוא המשיך לומר בנשימות קצרות. ״הפסקה קצרה וממשיכים.״ אמרתי לחוץ, למען האמת האגרוף עזר לי להפיג מעט מהלחצים שלי. אני פשוט לא מבין איך מישהו יכול לפרוץ לדירה?
״אני לא מבין את זה.״ אמר ברייס קורא את מחשבותיי בקול, ״הם פגעו בעמליה מי שזה לא יהיה.״ הוא המשיך לומר עם עיניים כהות ואפלות מתמיד. ״זה לא יאמן.״ אמרתי נאנח ונותן אגרוף לקיר. שתיקה דוממת נשמעה מבניני עד שברייס הפר את השתיקה. ״אתה מבין מה קרה היום? מישהו נכנס לדירה ופגע בנשים שלנו! באישה שלי קאפו לא סתם אישה!״ ברייס צרח מכל קולו מתקרב אל גופי ומתחיל לתת אגרופים לצידי גופי. ״אנחנו נגרום להם לשלם יש לי גם ניחוש מי זה יהיה.״ אמרתי מנסה להתחמק מאגרופיו באפסית כוחות שנותרו בי. אנחנו מתאגרפים כבר שלוש שעות רצוף. ״אני רוצה למצוא אותו עכשיו ולכרות לו את הזין.״
״אני מבין ברייס ואני חושב שאני יודע מי זה.״ אמרתי נאנח מוריד את כפפות האגרוף. ״זה סינג מין.״ אמרתי מסתכל אל תוך עיניו. ״בלה קיבלה שיחה מוזרה היא שיתפה אותי שעה אחרי התקרית של עמליה.״ המשכתי לומר, ״היא אמרה שאדם בשם סינג מין מתקשר אלייה ודורש שהיא תגיד את זה לי! אתה מבין שהבן זונה הזה רוצה שאני ידע שיש לו את המספר של אשתי?״ צרחתי מתעצבן ונועל את לסתי, ״אני הולך לתפוס אותו ברגע זה.״ אמר ברייס זורק את הכפפות ומתכוון לצאת מהחדר.
״אתה יודע שאתה תיפתח במלחמה.״ אמרתי עוצר בעדו, ״ו? זין עליי.״ הוא אמר ממשיך להתקדם. ״אתה לא הולך אם זה תלוי בחיים של אנשים אחרים וזו פקודה מהקאפו שלך ברייס.״ אמרתי מסתכל עליו כמו שור עצבני. הוא נאנח בעצבנות נותן אגרוף אל תוך הקיר וגורם לאצבעותיו להיפצע.
״אפשר להבין מה אתם עושים פה?״ שאלה בלה בחלוק לבן ופיג׳מה קצרה מבד סאטן לבנה. ״תלכו להתארגן יש חתונה.״ היא אמרה נאנחת ויוצאת מהחדר בעצבנות. ״כדי שנתחיל להתארגן.״ אמרתי נאנח וזורק את כפפות האגרוף, עליתי במדרגות מנסה לפענח איך אוכל להימנע מהגעתו של סינג מין לאירוע. ״איתן! דיוס מיאו!״ קולה של סבתא מריה נשמע מאחוריי. ״אתה אפילו לא חצי מוכן! לך תתקלח עכשיו, מזה כל הכחולים שעל הגוף שלך ככה אתה רוצה להגיע?״ אמרה סבתא מצקצקת בלשונה ודוחפת אותי לחדר המקלחת.
_________________________
״בלה כבר נמצאת?״ שאלתי את ברייס, אני לבוש בטוקסידו שחור עם פפיון שחור ויפהפיה. ״לא הם יגיעו בקרוב הצוותים מוכנים?״ הוא שאל מסתכל סביב האולם. ״כן מילה אחת והם יוצאים להתקפה.״ אני ברייס וארס רצינו להיות בטוחים עם צוות מוכן ובגלל זה השארנו צוותים סמויים ברחבי האולם שבמקרה ותיפתח מהומה הם יטפלו בזה. ״תסתיר את הרובה שלך.״ ברייס כחכח בגרונו, ״הוא בכוונה שאנשים יראו ולא יהססו או יחשבו אחרת.״ אמרתי לוקח לגימה מהכוס וויסקי שבידי.
YOU ARE READING
עבודת הסיוט שלי🔪
Romanceבלה היא בחורה צעירה שכל חייה חלומה היה ׳להיות מעצבת אופנה׳ יש לה סוד שהיא לא חלקה עם רבים, סוד שקשור לעבר שלה וסוד שהיא הייתה מוכנה למחוק בכל מחיר. מה שהיא לא ציפתה לו זה להתאהב היא לא תכננה ולא הייתה מוכנה לקראתו.🤫 איתן, בחור צעיר ששולט במאפייה ב...