<SKZ yok, bu sefer sadece Hwang Hyunjin.>
Zorla alındığım timin beyni olmak yorucuydu. Geçmişimi sadece onunla paylaşmış olmama rağmen böyle davranması daha yorucuydu. Abisi tarafından kabul edilmemekten korktuğunu söylüyordu. Bunu bana söylüyordu, abisi tarafından kabullenemediği için ailesi olmayan birine..."Hyung, biliyorsun ama son kez söyleyeceğim sana bunu. Ben doğmadan önce abim kardeş istemiyordu. Ben doğunca da istememeye devam etti. Ben tam 2 yaşına geldiğim gün yurda bırakıldım. Bir de mektup vardı. O mektubu da yıllar sonra okuyabildim."
Mektup dediğim an Chan hyung'un yüzünün düştüğünü gördüm. Üzülmüştü, zaten üzülmemesi garip olurdu:
"Hyunjin, mektubu okuyabilir miyim ? Sadece mektubu okumak istiyorum. Okuduktan sonra bu konuyu bir daha asla açmayacağım."
O sırada uzaktan Felix ve Changbin geldi. Gelip Chan hyung'a sordular:
"İfadeyi alabildin mi Chan hyung ? Jimin'in yerini bulamadık ama şu şüphelendiğimiz adam geçtiğimiz geceyi Jimin'le geçirdiğini falan söyledi. Yerini söylemeyi reddediyor."
Chan hyung'a baktım ve:
"Odamdaki komodinin çekmecesinde, sen o adamın ifadesine gir. Min Yoongi ile ben ilgilenirim."
Olumlu anlamda başını salladı ve Min Yoongi'nin sorgusunu tamamlamak için sorgu odasına girdim.
"Merhaba Hwang, Christopher nerede ? Onu görmek istiyorum."
Yüzümü buruşturdum ve bileğimdeki tokayı çıkartıp saçlarımı bağladım. Karşısına oturdum ve tam konuşacakken:
"Sizin saç uzatmanıza, boyatmanıza falan izin veriliyor mu ?"
Sinirle ayağa kalktım ve onu saçından tutup çekiştirmeye başladım:
"Bana bak Min ! Ben sinirli bir insanım. Sana bir daha hiç yaşayamayacağın şeyler yaşatabilirim."
Yüzünde çapkın bir gülümseme vardı. Dilini çıkartıp dudaklarını yaladı ve:
"Hwang Hyunjin, senin cinsel yönelimini bilmiyorum ama ben Jiminseksüelim. Saçımı deli gibi çekiştirip bana işkence yapabilecek tek kişi o."
Saçını bırakıp tekrar karşısına oturdum. Onunla bir anlaşma yapmaya karar verdim:
"Bir anlaşma yapalım, bana çetenin amacını ve üyelerin kişisel bilgilerini söyle ben de sana Jimin'in nerede olduğunu söyleyeyim."
Gözleri biraz da olsa parlamıştı. Sonra düşünmeye başladı. Teklifim iki ucu boklu değnek olduğu için ona düşünme süresi verdim. Birkaç dakika sonra:
"Kabul."
Başımla sözü ona devrettim ve:
"O zaman anlatmaya başlayabilirsin."
Öksürerek boğazını temizledi ve:
"BTS 2013 yılında çocuk esirgeme kurumunda kurulan bir çeteydi. Hepimiz kötü insanlar olduğu düşünülen çocuklardık. Biz de kötü olduğu düşünülen çocukları kurtarmaya and içtik. Tam 10 yıldır görevimiz bu. Kim Chaen, Min Yoongi, Park Jong, Lee Kai, Choi Yeonjun, Huh Yooji, Park Jimin. Üyeler de bunlar."
Her şeyi not aldım ve bir polis çağırdım:
"Min Yoongi'yi hücre hapsine atın. Çıkmayacağından emin olun. Ben çıkma emrini verene kadar da başında bekleyin."
Ben böyle dediğim an Min Yoongi yumruğunu masaya vurdu ve:
"JİMİN NEREDE HWANG HYUNJİN !"
Ona bakıp gülümsedim, tekrar saçlarını çekiştirdim, kulağına eğildim ve:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çete
FanfictionBTS adındaki çete uzun süredir şehrin huzurunu kaçırıyordu ve herkes onlardan şikayetçiydi. Yeni kurulan asker timi SKZ'in ise tek bir görevi vardı: BTS'i çökertmek