30|Her son, yeni bir başlangıçtır !

58 8 9
                                    

<Yazarın Anlatımıyla> (1 Yıl Sonra)
Her şeyin değiştiği o günden sonra herkesin hayatı komple değişmişti. Biraz çeteden bahsedeyim sonra da diğerlerini anlatırım :)

Jeon Jungkook, bir canlı yayına çıktı ve ailesinin tüm pisliklerini ortaya çıkarttı. Bu yayından sonra da kendisinden sadece 4 yıl sonra doğan bir kız kardeşinin olduğunu öğrenmişti. Ona milyonlarca teklif geliyordu ama o sadece kendi öz ailesini yani BTS'i istiyordu. Taehyung ile sürekli ayrıl-barış ilişkisi içinde olsalar bile bundan memnunlardı. Birbirlerine takılmak için kavga ediyorlardı ve herkes onların mutlu olduğunu biliyordu.

Kim Taehyung, polis timinin de yardımıyla ailesinin katilinin her bilgisini öğrenmişti ve katilin çocukları ile konuşup ne kadar gerekli olduğu tartışılsa da babalarını öldürdüğü için özür dilemişti. Babasını küçük yaşta kaybetmenin ne olduğunu bildiği için o çocukların da bunu bilmesine gerek duydu. Jungkook ile evlenmeyi düşünse bile Jungkook her seferinde hazır olmadığını söyleyerek erteliyordu.

Park Jimin, kardeşini bulduktan sonra ailesi onunla çok kez görüşmek istedi fakat Jimin her defasında reddetti. O BTS dışındaki ailesine sadece Chan'ı katabilmişti. Min Yoongi'yi de unutmamak lazım tabiki.

Kim Namjoon, artık kan travması biraz da olsa azalmıştı. Jin ile uzun süredir olan sevgililiklerini evliliğe taşıyarak herkese kıskanılacak bir örnek olmuşlardı.

Jung Hoseok, herkes kendine bir sevgili bulunca sap kaldığı için yalnızlık korkusunu bir türlü yenemedi. Şaka şaka, artık eskisi kadar çok korkmuyor yalnız kalmaktan ama arada Yoongi ile Jimin'in odasında yattığı söylentileri doğru :)

Min Yoongi, kardeşine çocukken verdiği sözü 30 yaşına geldiğinde tutmuş olsa bile kendini daha rahat hissediyor. Herkese geçmişini anlatma cesaretini bulduktan sonra herkes onu ve Minho'yu kabullendiği için o da kendini kabullenmişti. Haftanın 6 günü Jimin'i büyütmeye çalışırken diğer 1 gün de Minho ile abi kardeş ilişkilerini eskisi gibi yapmaya çalışıyorlar.

Kim-Seok Jin, aralarında travmalarını aşamayan tek kişiydi. Herkes az da olsa bir şeylerin üstesinden gelmişti ama Jin her yıl Lisa'nın ölümünü anıyor. Hatta bunu gün ya da hafta değil ay şeklinde yapıyordu. Kendini bir odaya kapatıyor ve sadece Lisa ile olan anılarını düşünüyordu.

Peki ya Tim ? Onlar sizin okuyamadığınız 1 yılı nasıl geçirdiler ?

Yang Jeongin ve Kim Seungmin, güzel bir ilişki ile devam ederlerken Kim Taehyung'a yardımcı oldular. Çetenin kaldığı yeri bilmeyen 4 kişiden ikisi onlardı. İkisi de ilişkilerinde mutlular ve şimdilik başka bir aşamaya geçmeyi düşünmüyorlar.

Lee Felix ve Hwang Hyunjin, ara sıra kavgaları olsa bile çok mutlu oldukları için evlenmeyi düşünüyorlar hatta evlendikten sonra ayrı bir eve çıkıp bir kedi sahiplenmeyi düşünüyorlar. Kedinin adını da HyunLix koyacaklar deniliyor. Onlar da çetenin kaldıkları yeri bilmiyorlar.

Seo Changbin ve Christopher BangChan, ikisi de timden ayrıldı. Çetenin kaldığı yeri bildikleri için sorgulama yememek adına böyle bir karar verdiler. Henüz evlenmediler ama en kısa zamanda bu fikir gerçek olabilir. Changbin ve Chan arada çetenin kaldığı eve gidiyorlar. Chan Yoongi'nin ona hâlâ Christopher diyerek dalga geçmesinden rahatsız olsa da bunu alttan alıyor. Changbin ise her konuda çete ile mutlu hatta bazen ben çetenin son üyesiyim dediği bile oluyor.

Lee Minho ve Han Jisung, zaten evlenmek istediklerini sözlü olarak çok kez söylemişlerdi. Bu sebeple de evlendiler. Şimdilik herhangi bir çocukları ya da evcil hayvanları yok. Jisung bazen her zamanki gibi keşke diyor ama Minho onu direkt olarak sustuyor.

ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin