"üsteğmen Umay Asena Savaşçı emredin komutanım"
"Üsteğmenim be de sizi arıyordum. Karargahın her yerine baktım ama bulamadım."
"Aaa öyle mi oldu hayAllah haberim olsaydı gelirdim yanınıza emin olun komutanım"
"Eee o zaman seni bulmuşken"
"He komutanım siz niye beni arıyordunuz."SORMA SORMA MAL NİYE SORUYON YA!
"Odama gel üsteğmen."
"Am-"
"Hemen!"
"Emredersiniz komutanım"Onun ardından odadan çıktım ve beraber onun odasına adımladık. İçeri girince o koltuğuna oturdu. Eliyle masanın önündeki koltuğu gösterince bir yutkundum. Geliyor gelmekte olan. Oturdum ve karşımdaki duvara bakmaya başladım. Nefesimi arada bir tutuyordum. Sonra derin nefes alıyordum.
"Anlatmak ister misin?"
"Neyi komutanım?"
"Umay şuan abin olarak soruyorum. Kaçırıldığımızda. Orada. Konuşulan. Şeylerde neden bahsediyordu o it?"
"Hiç Hiç bişeyden bahsetmiyor. Eee komutanım ben timle bir yere gidicektim hem-"
"Umay otur! Biliyorum hiç bir yere gitmeyeceksiniz. Kimsede seni çağırmıyor. Şuan sadece sorularıma cevap ver"
"Dedim ya komutanım hiç bişeyden bahsetmiyordu."
"Umay... Gözlerime bak ve gerçekleri anlat diliyorum."
"Offfff... Onu babam sanıyordum. Ta ki ferdi Albay gerçekleri anlatana kadar. Orada yani teröristlerin arasında büyüdüm belli bir yaşa kadar. Bir gün çok hastalandım normal değildi belirtiler. Ölmiyim diye bir doktora göstermişler. Tabi zorla getirmişler belli kadının kafası da keleşle kontrol etti beni... İşte şey olmuşum...hamile... Da-ha küçüktüm. İşte 12 ya-yaşında falan. Doktoru öldürdüler. Öğrenilen şeyle mağara gibi bir yere kapattılar beni. Neredeyse 2 hafta aç susuz dayak yedim. Bilerek hedefleri karnımdı.1 haftanın so-sonunda karnıma çok büyük bir ağrı girdi hemde çok. Kan oldu her yerim... Sonra çıkardılar beni mağaradan. Dışarıdan bir kaç doktor anlamış herhalde ne olduğunu. Doktorlarda beni almak istemişler tehdit etmişler. Ya kızı verin yada askerlere söyleyelim burayı bassınlar. Beni vermişler. O itde zaten uğraşamam demiş. Belli bir süre sonra yetimhaneye yerleştirdiler. O it kimliğini değiştirmiş. Türkiye sınırları içinde geldi yetimhaneye. Babam olduğunu söyledi. Gezdirmek için falan yalanlar dizdi. Çıktık yetimhaneden bir eve geldik. İçeriden bir adam çıktı. O ite bir çanta verdi. Karşıdaki adam içeri aldı beni. Bişeyler oldu falan bu. Ayda bir kez tekrarlamaya başladı. Polislere şikayet gelmiş adamların komşularından.. Plan yaptılar o itle konuştular. Yine yetimhaneden aldı bir eve götürdü. İçerideki abi aldı içeri beni. Yardım etti. O itde son saniye kaçtı. Orada sonra iç anadoluda bir yerde yetimhaneye verildim. Okula başladım. Falan filan işte sonra asker oldum öyle. "İçeriye sessizlik çöktü.
Ben yaralarımla beslenen bir kadındım. Yaralar beni güçlendiriyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK AMAÇ VATAN
Genç KurguYa annen delirtilerek öldürülseydi. Canice değil mi? Ya baban gerçek değilse. Bir umut değil mi? Ya tanımadığın kardeşlerin varsa. Keşkeler olur değil mi? Ya tanımadığın abin asker ve tanımadığın gerçek baban da askerse. Çok gururlu değil mi? Ya bi...