Опинившись досить близько він заштовхав мене у будинок.
— Я тобі що сказав?! Думаєш можеш просто так ігнорувати мої слова?
— Так. Ти мені не чоловік, не хлопець і навіть не друг, просто хлопець, що хоче мене трахнути! Так ти сказав своєму другу?
— Ти все чула..
— Так, і знаєш що? Трахни мене, раз ти так цього хочеш! Якщо чесно, я також не проти, твоє тіло таке сексуальне, воно збуджує мене, рік без сексу дає про себе знати.. — я провела рукою, по його пресу.
— Що?
— Не хочеш? — він стояв і нічого не робив, тож я вирішила почати першою. Мої губи торкнулися його ший, я почала покривати її поцілунками підіймаючись до губ. Спочатку він не відповідав на поцілунок, але згодом перехопив ініціативу на себе. Мій мозок повністю вимкнувся і я піддалася інстинктам. З кожним разом Дастін поглиблював поцілунок.
Ми обережно пересувалися до кімнати, по дорозі Дастін зняв з мене сукню і я відчула табун мурах. Поваливши на ліжко він зняв з себе рубашку після чого почав покривати моє тіло поцілунками. Сказати чесно, я не очікувала такого, я гадала він просто швидко з усім цим покінчити і все але ні, він намагався зробити мені якомога приємніше.Якось так ми переспали і це було неймовірно, я розумію дівчата, що так хочуть з ним переспати. Якийсь час ми мовчки лежали під ковдрою.
— Тобі час йти. — подивившись на Дастіна, я побачила що він спав, — Серйозно? Гаразд, поспиш і їдь додому.
Я продовжувала дивитися на його обличчя, він так міцно спав, тож вирішила також трохи подрімати.
Мені щось дихало в груди, було досить спекотно, тож я прокинувся і побачив Вініфред, що спала в моїх обіймах і сопіла в мої груди. Ми дійсно переспали, з під ковдри я бачив частину її оголеної спини, тож обережно прикрив її, в кімнаті не так жарко. Її каштанове волосся хаотично лежало на ліжку, десь на підлозі лежала наша спідня білизна. Я стільки разів бачив подібну картину, але ця мені подобається найбільше.
— Дастін? — я не помітив як вона прокинулася, — Вибач, я не хотіла засинати, це випадково вийшло. — дівчина швидко встала з ліжка і я прекрасно міг розгледіти усе її тіло, її середнього розміру груди ідеально підходять її тілу, тоненька талія. Вона поспіхом вдягла спідню білизну та накинула свою сукню. Я також встав з ліжка і одягнувся.
— Дякую за все.
— Я не знаю, що кажуть у таких ситуаціях, але тобі також дякую, Дастіне Вейн. — я не хотів йти, але чому? Мені потрібен був тільки секс від неї, чому я не хочу отак йти? Опинившись за дверима будинку я востаннє поглянув на Вініфред перед тим як вона зачинила двері. Потрібно викликати майстра, не можна дівчині одній жити з такими старими дверима, це небезпечно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
HUSBAND
Roman pour AdolescentsВипадковий на перший погляд шлюб, що стане чимось особливим для кожного з них.