Зранку Дастін поїхав на навчання тож добиралася на роботу я громадським транспортом, це ще та каторга. Як я раніше кожен день так їздила? Заходячи до офісу я зіштовхнулася зі Стефані.
— Добрий ранок.
— Привіт, чому сама?
— Містер Вейд зайнятий, тому сама.
— Чим зайнятий?
— Ти знову лізеш не у своє діло. — я зняла верхній одяг і пройшла до свого робочого місця.Сьогодні по обіді у мене має відбутися перша зустріч з замовником. Макет кухні я вчора закінчила, сьогодні зроблю деякі правки і мій перший проект завершений, звичайно якщо його прийме замовник. Мені надійшло повідомлення і я одразу його прочитала.
"Це Майк. Якщо в тебе буде час в обід, то давай зустрінемося. Є розмова"
Я вагалася чи варто відповідати, враховуючи той факт, що він працює на маму Дастіна.
"15:40 ресторан Karri'po"
Там будуть люди, тож він нічого не зможе мені зробити. Дастіну вже розповім ввечері про нашу зустріч. Відклавши телефон я продовжила вносити правки.
На морозі курити не надто приємно. Рукавиці, що мені обрала Вініфред чудові, тож викинувши пів цигарки я вдягнув рукавицю і пішов назад до університету. Нарешті цей семестр закінчується і я буду вільний на цілий місяць від навчання.
— Дастін! — його тільки не вистачало.
— Привіт, Майк.
— Да що з тобою? Ми що, вперше сваримося?
— Не вперше.
— Тоді не веди себе так. Я сказав зайвого, вибач.
— Майк, справа не в тому, що ти сказав.
— Тоді що не так? — я хотів спокійно без конфліктів завершити нашу розмову але він буквально хапав мене за комір куртки.
— Запитай у моєї матері, вона тобі точно відповість! — він відпустив мене.
— Як давно ти усе знаєш?
— Це так важливо? — я відчував, що він в будь який момент може влаштувати тут бійку. — Я тобі мало платив?
— Ні і ні.
— Тоді чому ти став її інформатором?
— Просто так.
— Давай завершимо на цьому наше спілкування.
— Не вийде, ми ще зустрінемося, Дастіне. — деякі люди спостерігали за нами, як бісить, невже свого життя мало?Відчуття, що в офісі компанії відбувається якийсь хаос але усі намагаються робити вигляд, що усе добре. Сподіваюся Дастін сьогодні приїде в офіс і вирішить цю проблему.
В ресторані я зайняла мною завчасно заброньований столик і чекала замовника.
ВИ ЧИТАЄТЕ
HUSBAND
Teen FictionВипадковий на перший погляд шлюб, що стане чимось особливим для кожного з них.