15

6 2 0
                                    

Я дивився в її неймовірні очі, вона була трохи налякана моїм запитанням.

— Взагалі не пам'ятаєш як вибила двері у чоловічий туалет? Скільки це минуло... Три роки?
— Які двері?
— В університеті, ти тільки вступила тоді і усі вирішили пожартувати над вами, я цього не знав, прийшов на пари з похмілля, тому погано розумів щось, але опинившись закритим у  туалеті я почав злитися, хотів вийти, але мене не випускали, тоді ти і вибила двері, цього ніхто не очікував.
— Точно! Тоді Христина ще почала до мене в подружки набиватися..  В той день я була після двух діб роботи, настрою взагалі не було.. То в туалеті був ти?
— Так! Після того я постійно помічав тебе але ти була така зайнята, тож я просто жив своє нікчемне життя і спостерігав за такою собі Вініфред. Якщо чесно... Я приходив до тебе у в'язницю, — я не могла повірити своїм вухам, — Але я так і не зміг заповнити листок для відвідувачів, я просто не знав, що написати у графі хто я для тебе.
— Увесь час я навіть не думала, що хоть хтось хотів прийти до мене... Дастін, ти такий придурок! — я обійняла його, — Хоча б щось написав, я так хотіла побачити когось знайомого!
— Я навіть не думав про те, як тобі там складно... З цього моменту, давай просто робити один одного щасливими та довіряти почуттям?
— Мене буде трохи складно але я повністю "за"! — я поцілувала Дастіна, обожнює це відчуття, його теплі, ніжні губи, — Я буду завжди на твоїй стороні доки ти сам цього хочеш і я обіцяю піклуватися про тебе від чистого серця, Дастін Вейн!
— Вініфред Той, я обіцяю бути тобі вірним та завжди залишатися на твоїй стороні! А ще обіцяю виконувати усі твої забаганки.
— Тоді як щодо першої забаганки?
— Я слухаю, люба.
— Для цього нам потрібно піти до кімнати...
— Тобі навіть робити нічого не треба, в мене вже стоїть тільки від того, що ти так близько.. — його ерекцію важко не помітити, тож узяв його за руку я пішла у спальню. Усі ці дні я хотіла його повністю і я зараз це отримаю.
Я відчувала його тепло тіла та важке дихання. Моя рука вимальовувала якісь дивні узори на його спині доки він ніс мене до кімнати. Дастін дістав з тумбочки презерватив і натягнув на себе після чого увійшов у мене, на цей раз він був настільки збуджений, що одразу перейшов до діла, це й на краще, я вже не могла терпіти. Ми рухалися в такт і я ледве стримувала стогін.
— Я хочу швидше.. — я знала, що він не любить таке, але я хотіла, щоб він повністю увійшов в мене і трохи швидше. Він саме так і зробив. Так мені подобається навіть більше, він не повільний і не надто швидкий, ідеальний темп.
Я прокинулася від телефонного дзвінка, на годиннику було за дванадцяту ночі, невже знову цей божевільний?

HUSBAND Where stories live. Discover now