Минув тиждень з нашого розриву. Мені пощастило продати той старий будинок оскільки бабуся на мене його залишала. За ті гроші я купила маленьку квартиру студію у пригороді. Мій телефон вкотре задзвонив, Міла. Узяв телефон у руки я вимкнула його. Не хочу нікого бачити. Мене знову нудить але якщо я встану з ліжка мене вирве, я втомилася блювати, тож просто намагаюся не рухатися і перетерпіти нудоту. Чому усі так романтизують вагітність? Я навіть з'їсти нічого не можу і це лише п'ятий тиждень вагітності, що буде далі?
— Будь ласка, досить, я хочу поїсти. — я сходила до лікаря і стала на облік. Лікар сказав, що найбільш вірогідно, що в мене буде дівчина але на десятому тижні він скаже мені точніше. У муках я змогла заснути аби не думати про їжу.
Відкривши очі я відчув як моя голова гудить, не пам'ятаю скільки випив вчора. Вставши з ліжка я впав на підлогу, голова йде обертом. Можливо я забагато п'ю але кому яке діло. Підвівшись я дійшов до холодильника і взявши води випив її, стало трохи легше. Знайшовши таблетку від похмілля я також випив її, після чого пішов у душ. Взагалі не пам'ятаю, що вчора було. У ванній лежала моя обручка я згадав чому взагалі почав пити. Ця жінка така жахлива! Я ніколи стільки днів поспіль не пив. Потрібно виходити з цього стану але не сьогодні.
Вийшовши з душу я вдягнув чистий одяг і пішов до бару. Тут майже нікого не було оскільки це обід буднього дня. Купив пляшку я сів за стіл. Жодного пропущеного від неї. Невже її настільки всеодно? Хоча можливо й на краще, що вона не телефонує. Напроти мене хтось сів.— Я тебе навіть не впізнала.
— І тобі привіт, Мілана.
— Що з тобою?
— Нічого.
— Гаразд... Де Вініфред? Вона взагалі знає, що ти тут у такому стані?
— Вініфред? — мені стало смішно.
— Що смішного?
— Вона зрадила мені! Вона вагітна від іншого чоловіка.
— Чому ти так думаєш? — я випив чарку.
— Тому, що я безплідний. — Мілана була трохи шокована.
— Тобі це лікар сказав?
— Так, два роки тому.
— Ти перевірявся після першого разу?
— Ні. Навіщо?
— Тоді якого чорта ти кажеш, що вона зрадила тобі?
— Бо я знаю! Я навіть здогадуюся коли.
— І коли?
— В той день коли ти сказала мені, що Лойд не випадково помер.
— Чому ти думаєш, що це сталося у той день? — да що її треба від мене?
— Вона сказала, що зустрічається з Мілою, своєю сестрою, а потім вона випадково опиняється поряд з тим готелем! Що її було робити у цій місцевості з сестрою? — я випив ще чарку. — Тупа шльондра! — я відчув як моя щока запекла.
— Тупий придурок! Вона була тут, тому що зустрічалася зі мною! — від її удару я прийшов до тями.
— Що?
— Вона була той, хто допоміг мені дізнатися усю правду. — я не міг повірити. — Який же ти придурок! — вона дістала телефон і набрала когось. — Вона поза зоною, де її будинок?
— Навіщо тобі?
— Я заберу її до себе і допоможу чим зможу якщо ти такий ідіот!
— Як вона допомогла тобі?
— Вона допомогла тобі, а не мені, а ти кинув її! Вона на свій страх привела його дівчину до мене і та розповіла усю правду про його смерть. Чорт, Дастін, ти не заслуговуєш таку дружину як вона!
— Це не змінює той факт, що вона вагітна!
— Піди здай сперму спочатку, придурок. — вона взяла свою сумку і пішла геть. — Вініфред Той, так, як буде якась інформація телефонуйте.Я повернувся додому і прийнявши холодний душ відчув себе трохи тверезіше. Я не так багато випив, тож сподіваюся зможу здати аналізи для визначення. А раптом вона вагітна від мене? Вперше за увесь час така думка промайнула в моїй голові. Вдягнувши костюм я поїхав у ту саму клініку де здавав сперму два роки тому.
Чому я так жахливо себе почуваю? Після сну мені на деякий час стало краще і я змогла запхати в себе бутерброди і випити чаю, на щастя вони не вийшли назад. Телефон довелося ввімкнути, раптом доведеться викликати швидку.
Результати моїх аналізів будуть готові найближчим часом, за таку суму як я їм заплати, то вони мають бути зараз же. Нарешті мене викликав до себе лікар.
— Не знаю навіщо вам така терміновість була але ви усе також на 99,9% можете мати дітей.
— В сенсі "усе також"?
— Ваші результати такі самі як і два роки тому. Ви тоді ж приходили з другом?
— Так, він потім забирав наші результати. — не питайте навіщо я ходив здавати сперму разом з Майком. — І він тоді сказав, що я безплідний.
— Ні, безплідним був він, а не ви. — чорт, чорт, чорт. Як я міг бути настільки тупим?
— Дякую, лікарю! — я вибіг з кабінету і одразу набрав Алекса.
— Знайди будь ласка Вініфред!
— Хвилину.. — я вийшов з клініки і сів у салон автомобіля. — Є! Вона у пригороді, нещодавно ввімкнула телефон, адресу я тобі зараз скину.
— Дякую.Здається у мене жар, потрібно поїхати у лікарню. Обережно зібравшись я вже хотіла виходити з дому доки мені трохи легше. В двері постукали і я відкрила. Дастін. Він стояв на колінах.
— Я такий придурок, ідіот!
— Дастін... — я почала втрачати свідомість, хлопець в останні секунди встиг схопити мене.
— Віні! Чорт, да ти ж уся гаряча! — я пам'ятаю як він накинув на мене куртку і поніс до машини. — Я так люблю тебе... почекай трохи. — він тримав мене за руку усю дорогу до лікарні. Відчуття, що це усе сон, нібито його тут немає я прокинувся і буду знову повністю сама у тій квартирі.У лікарні Віні одразу забрали на огляд. Я не міг знайти собі місця. Раптом це щось дуже серйозне?
— Ви чоловік Вініфред Той?
— Так. — я підійшов до лікаря. — Що з нею?
— У неї лихоманка вже якийсь час, також вона майже нічого не їла.
— Вона буде в порядку?
— Так, повністю буде в порядку як і дитина. — я відчув полегшення, вони будуть в порядку.
— Дякую, велике дякую!
— Якийсь час вона буде спати, тож привезіть її чисті речі.
— Добре. — по дорозі я набрав Мілану і повідомив місцезнаходження Вініфред.
ВИ ЧИТАЄТЕ
HUSBAND
Teen FictionВипадковий на перший погляд шлюб, що стане чимось особливим для кожного з них.