Не знаю скільки я випила, але моє тіло майже не належало мені. Я танцювала з Лео і розуміла, що це не той з ким би я хотіла так танцювати, тож вчасно зупинялася і йшла пити далі. Коли я вкотре замовила шот, то побачила як з другого поверху спускався Дастін, я навіть трохи прийшла до тями, я сиділа і спостерігала за тим, як він підійшов до дівчини і просто повів їх не верх.
- Що на другому поверсі?
- ВІП кімнати, вам потрібна?
- Ні, дякую. - Лео відійшов відлити, і якраз повернувся, - Повторіть будь ласка. - не знаю скільки грошей я витратила, на алкоголь, але адвокат сам сказав замовляти, що хочу.Повернувшись на танцпол я зрозуміла, що немає сенсу стримуватися, тож почала танцювати на всю, та відкрито клеїтися до Лео. Дастін пішов трахати якусь дівчину, я також хочу відірватися.
Я був достатньо п'яним, але я чітко бачив як вона зваблювала того придурка. Дівчина намагалася звабити мене, але в мене навіть не стояв на неї.
- Їди геть!
- Що?
- Вали звідси! - вона одразу пішла.
- Так одразу проганяєш красуню, що з тобою?
- Не твоє діло! - зробив останні ковтки текіли я встав і пішов до низу.
- Зачекай! Ти до неї йдеш?
- Так.
- Вона відпочиває, ти сам сказав, що вона ніхто.
- Ні, вона моя, я не дозволю комусь торкатися її.
- Чорт, Дастіне, ти повністю влип у гівно.Мені було абсолютно всеодно. Підійшовши до неї я відштовхнув хлопця від неї і поцілував.
- Відвали від мене! - вона вдарила мене по нозі.
- Не можу.
- Ти хто такий? Я зараз поліцію викличу!
- Роби що хочеш. - підхопив Вініфред на руки я поніс її з клубу, вона намагалася вирватися, але нічого не вийшло. Відкрив двері автомобіля я посадив її в середину і пристебнув пасок безпеки, після чого сам сів за кермо.- Ти що робиш? Я тобі ніхто, відпусти мене!
- Чорт. - він вдарив по керму, я здригнулася, - Якого хріна ти робиш?
- Що не так? Ти пішов трахати якусь дівку, а я не можу загравати ні з ким?
- Я не спав з нею! Навіть не стояв на неї.
- І що? Через це я не можу також з кимось зайнятися сексом?
- Зі мною можеш. - він подивився на мене. Звичайно я би не стала спати зі своїм адвокатом, це якось дивно, але йому це не обов'язково знати.
- Не хочу. Я вже один раз з тобою спала, не хочу ще раз. - ще й як хочеш, йому достатньо наблизитися і ти повністю його.
- Окей. - він завів мотор і ми поїхали. Я навіть не думала про те, що він п'яний за кермом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
HUSBAND
Novela JuvenilВипадковий на перший погляд шлюб, що стане чимось особливим для кожного з них.