Мій телефон розривався від дзвінків. Вставши з ліжка, з превеликим зусиллям я зміг відповісти на дзвінок.
— Тебе де носить?
— Що сталося?
— Вейн, це моя компанія чи твоя? Мені набридло віддуватися за тебе!
— Поясни нормально. — його тон мені дуже не подобається.
— Через годину зустріч акціонерів, ти сам її призначив. — невже це сьогодні? Я поглянув на час. 12:42.
— До другої ще є час, я встигну! Вініфред на роботі?
— Так, на відміну від тебе прийшла вчасно! — чудово, вона в безпеці.
— Я вже їду.Майк навмисне завантажив мене роботою, я навіть у туалет сходити не можу, але я не можу жалітися, усі працюють понаднормово, тож і я буду. Стефані весь час поглядала на вхідні двері, це важко було не помітити через те, що я сиджу до неї обличчям, хоч і в різних кутках. Можливо чекає доставку. В черговий раз коли хтось увійшов вона встала з місця і пішла у той бік, я повернулась аби поглянути кого ж вона чекала. Дастін. Вона йшла до нього. Я також хотіла встати і підійти до нього, але ж ми на роботі. Я спостерігала за тим, що вона буде робити.
— Доброго ранку, Дастін! Ви захворіли?
— Стефані, якщо у вас немає запитань по роботі, то нічого не питайте в мене.
— Що?.. Гаразд.. — вона стояла на місці і виглядала так, ніби її облили водою. В той час він пройшов до мене.
— Привіт, люба.
— Тобі вже краще? — він виглядає виснаженим.
— Я потім розповім. На обід приходь у той ресторан, добре?
— Добре. — хоч він і намагається виглядати нормально але я бачу, що це не так.Стефані пішла за своє робоче місце, а я продовжила роботу, намагаючись закінчити якомога більше до обіду.
В кабінеті мене чекав Майк, він сидів за моїм столом але одразу встав.
— Довго ще це буде продовжуватися?
— Що саме? — я зайняв своє місце.
— Чому усі проблеми вирішую я?
— Напевно через те, що ти мій помічник і усе це лягає на тебе? Якщо не подобається, то я можу звільнити тебе або можеш піти за власним бажанням.
— Ти зараз серйозно?
— Майк, ми з тобою друзі але не на роботі. Я будував цей бізнес з нуля і ніхто мені не допомагав! Якщо ти гадаєш, що я нічого не знаю про твої вибрики тут і твої загони до моїх співробітників, то ти помиляєшся. Є багато компетентних людей на цю посаду.
— Це усе через цю сучку? Вона тобі щось сказала?
— Ти зараз мою дружину так назвав? — підвівшись я почав підходити до нього, — Повтори.
— Друже, послухай.. я просто сказав так.. — з усієї сили я вдарив його.
— Її звати Вініфред!
— Ти серйозно? Ми дружимо більше п'яти років і ти зараз готовий проміняти мене на неї?
— Ні, просто настав час відповідати за усе, що ти зробив.
— Ось воно що. — я не встиг зрозуміти як він вдарив мене, було не дуже боляче але все є неприємно. Не знаю як але зав'язалася бійка, в результаті Майк вдарив і я вибив двері в кабінет.
ВИ ЧИТАЄТЕ
HUSBAND
Teen FictionВипадковий на перший погляд шлюб, що стане чимось особливим для кожного з них.