Bölüm 15: Taburcu Olmak

924 91 80
                                    

Sanem Çelik
Sancak ne yaptığımı anlamazken ben ise planımı adım adım gerçekleştirmeye başlamıştım bile.

"Yankı, yanlış an-"

"Sancak Bey, misafirimiz mi var? Beni kaldırmalısın merhaba demeliyim."

Sancak geri çekildi ve başımda beklemeye başladı. Ayağa kalktım ve kapının önünde şaşırmış bir şekilde duran Sancak'ın arkadaşlarının önüne geçtim.

"Merhaba ben Sanem Çelik, sokağın ortasında bir anda bayıldım. Beni fark eden Sancak Bey hastaneye getirdi. Az önce de sadece serumu çıkartırken düştü. Umarım yanlış anlamazsınız çünkü yeni tanıştığım iyi bir insan."

Konuşmamın sonuna bir gülümseme ekleyerek daha gerçekçi durmasını sağladım. İnanmış göründükleri için bir anlığına için rahatlamıştı. Sancak'ın arkadaşlarından birisi konuşmaya başladı.

"Sancak, kaç gündür buradasın allah aşkına?"

"Bayadır, durumu ciddiymiş."

"Peki yanında kalacak yok mu da sen kalıyorsun?"

Sancak konuşmaya hazırlanırken ben de onu desteklemek için başımı öne eğdim ve üzülmüş bir şekilde ağlamaklı bir hal yaptım.

"Poyraz, bu konuyu açmamalıyız."

Sancak'ın bu konuşması benim ağlamamla bütünleştiğinde baya inandırıcı duruyordu. Artık hepsi inandığında üç erkeğin yanına duran kızı fark ettim. Sancak'tan hoşlandığını duyduğumda anlamlandıramadığım bi his vucüdumu sarmıştı ve ben bu kız hakkında meraklanmıştım. Tekrar kafamı kaldırdım ve konuşmadan önce gülümsedim.

"Sizi tanımıyorum, tanışmak ister misiniz?"

İlk önce kendini tanıtmaya çok hevesli olan Poyraz yanıma yaklaştı. Boyu benimkinden uzun olduğu için yüzümün hizasına indi ve kendini tanıttı.

"Merhaba ben Poyraz, biraz küçük duruyorsun. Kaç yaşındasın?"

Davranışımı bozmamaya çalışarak hala gülümserken cevap verdim.

"Daha 18'imdeyim,siz?"

"23."

"Anladım, Sancak Bey ile aynı yaştasınız."

"Çekil kenara artık Poyraz, ben Yankı. Tanıştığıma memnun oldum."

"Bende."

"Ben de Göktuğ."

"Tanıştığıma memnun oldum."

Herkes kendini tanıtmışken küt saçlı arkada duran kız kendini tanıtmamıştı. Yanına gittim ve tanışmak istediğimi belirttim.

"Merhaba, tanışmak ister misin?"

"Hayır, bence benim seni tanımam yeterli-"

"Değil. Bu yüzden söylemelisin."

Bana öylece bakarken bir süre sonra konuştu.

"Selin, Selin Akbaş."

Kendini tanıtması bana Sancak'ın kendini tanıtmasını anımsatmıştı.

"Sancak, Sancak Ateş."

Arkamdan gelen Sancak'ın sesiyle arkama döndüm.

"Neden geldiniz? Gelmemenizi söylemiştim. Hem Selin neden geldi ki?"

"O da merak etmişti. Biz de söyledik, bizimle gelmek istediğini söyleyince hayır diyemedik."

Yavaş adımlarla Sancak'ın yanına gittim. Ona dönerek tekrardan konuştum.

SAF AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin