Bölüm 5: Temiz Bir Sayfa

2.5K 228 141
                                    

Sancak Ateş

Sanem'in isteği üzerine markete doğru gitmeye başladım, dün onunla yemek hazırladığımda yemek daha lezzetli olmuştu. Çünkü Sanem'le yemek yapmak hem lezzet hem keyif vermişti. Markete gidene kadar hiç konuşmadık, geldiğimizde Sanem'e döndüm ve cama doğru baktığını gördüm. Büyük ihtimalle dalmıştı, bende omuzuna hafifçe dokundum ve onu hayal aleminden uyandırdım. Dokunuşumla biraz irkilmişti, bende onu rahatlatmaya çalıştım.

"Seni böldüysem üzgünüm ama markete geldik."

"Yok bölmedin, sadece dalmışım. Hadi gidelim."

Arabadan indim ve Sanem'in yanına yaklaştım. Beraber markete girdik, Sanem büyük bir keyifle markette dolanmaya başladı. Ben de arkasından tembel adımlarla ilerledim. Sanem peynir reyonundan bir şeyler alırken 1 reyon arkamızdaki müşterilerden iki kadın konuşmaya başladı.

"Bizim mahalledeki kız bulunamadı mı hala?"

"Hayır bulunamamış, artık kaçırıldı mı kaçtı mı belli değil."

"Bu kız kocaya kaçmış olmasın?"

Bu sözlerle hem kızarmış hem de kızmıştım. Hangi kızdan bahsettiklerini biliyordum çünkü Sanem'in evine en yakın olan marketlerden birindeydik. Kafamı hızlı bir şekilde Sanem'e döndüm, bunları onun da duymasını istemiyordum. Hala tatlı bir şekilde hangi peyniri seçmesi gerektiğini düşünüyordu. Ona yaklaşıp konuşmaya başladım.

"Sanem, başka bir markete gidebilir miyiz?"

"Neden ki, bir sorun mu var?"

"Aslına... Sevdiğim içecek burada yok ve başka bir market zincirine ait, şuan canım çok fazla çekti."

"Tabii ki bende denemiş olurum. Hadi gidelim, zaten hiçbir şey almadım."

"Hadi o zaman."

Sanem'i bir reyon arkamızda konuşan kadınlardan uzak tutmaya çalışarak hızlıca marketten çıkarttım. Bu sefer evden daha uzak bir markete gitmeyi düşünüyordum, çünkü bu saçma dedikoduları dinlemek sinirimi bozuyordu. Hem kocaya kaçmak da neydi? Saçmalık.

Bu sefer daha farklı bir markete gelmiştik, daha büyüktü. Bu da saçma dedikoduları duymamak için bir avantajdı. Sanem bu marketi gördüğünde gözleri sevinçle parladı ve marketin içine doğru koştu. Bende söylediğim yalanı kapatmak için bir içecek aramaya başladım. Her zaman aldığım içecekten bir tane kaptım ve Sanem'in yanına gittim.

"Neler aldın?"

"Peynir,salam, sucuk ve zeytin."

"Peki, başka?"

"Başka bir şey almayacağım."

"Tamam, kasaya geçelim artık."

Kasaya gittik ve sırada bekledik. Sırada beklerken önümüzde duran lolipopları gördüm ve hemen 4 tane kolalı lolipoptan sepete ekledim. Ödedikten sonra poşeti aldım ve Sanem'le beraber arabaya doğru ilerledik. Arabaya poşetleri yerleştirdim, sürücü koltuğuna oturdum ve arabayı çalıştırdım. Arabayı sürerken Sanem hiç konuşmuyordu, bende düşüncelere dalmış bir yandan da arabayı sürüyordum. Bir süre sonra aklıma Sanem'in birçok eşyasının eksik olduğunu fark ettim. Ve yemekten sonra alışverişe gitmeyi düşündüm.

***

Eve gelmiş, kahvaltıyı hazılamak için poşetten aldığımız şeyleri çıkartıyorduk. Daha doğrusu Sanem çıkartıyor bende onu bekliyordum.

"Bu ne?" elinde birkaç tane lolipopla karşımda duruyordu.

"Sana aldım."

"Neden?"

SAF AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin