Bölüm 11: Geçmiş

1.5K 117 102
                                    

(Bu bölümdeki hastane kısmında doktorun gelmesi gitmesi mantık hatası oluyorsa üzgünüm. Keyifli okumalarr.)

Sancak Ateş 
Başıma resmen kaynar sular dökülmüştü, Sanem'in bayılmasını asla beklemiyordum. Arabama koşmamla arka kapıyı birinin açmasını istedim ve Sanem'i arka koltuğa yatırdım. Arabayı sürmeye başladım, ama hala endişeliydim. Belki de korkuyordum, onun gitmesini istemediğimden. En değerli arkadaşım, hoşlandığımı hissettiğim ve az da olsa onu anlayabildiğim kişiydi o.

Hastaneye geldiğimde tekrardan Sanem'i kucağıma aldım ve koşarak hastaneye ilerledim.

"Merhaba, lütfen ilgilenir misiniz az önce bayıldı, lütfen acil."

"Anlıyorum, hastayı odaya alalım."

"Tamam."

Hemşire hızlı adımlarla ilerlerken ben de onun peşinden Sanem ile ilerliyordum. Bir-iki sarılmamızda aldığım o koku yine burnuma geliyordu. Hemşire sonunda bir odaya girdiğinde peşinden girdim ve Sanem'i odadaki hasta yatağına bıraktım.

"Öncelikle ben bir kontrol edeceğim, biraz sonra doktor burada olacak."

"Peki, lütfen acele edin."

Hemşire Sanem'e yaklaştı ve birkaç şey yaptı. Yaptığı şeyler bittiğinde bana döndü ve konuşmaya başladı. Sanem'in iyi olmasını umuyor ve güzel bir haber bekliyordum.

"Görünürde bir şey yok maalesef. Bir kaç test yapmalıyız, test yaptıktan sonra serum takacağız. Muhtemelen uyanır."

"Teşekkür ederim, testi ne zaman yapacaksınız?"

"Doktor birazdan burada olacak lütfen bekleyin."

Sanem' e döndüm ve suratını inceledim. Yorgun halsiz görünüyordu. Rengi kaçmış gibiydi, biraz daba yaklaştım ve boynunda bir morluk görememle gözlerim irikeşerek hala odada olan hemşireye döndüm.

"Görünürde bir şey yok diyorsunuz ama boynunda bir morluk var?"

"Gözden kaçırmış olmalıyım."

Hemşire mahcup bir şekilde geçiştirmeye çalışırken aslında çok da incelemediğini anladım ve konuşmama devam ettim.

"Ne biçim kontrol ediyorsunuz siz?! Bir kontrolü bile yapamayacaksanız ne yapıyorsunuz ki?"

"Beyefendi sakin olur musunuz, gözümden kaçtı dedim ya."

"Ben 1 metre öteden görüyorsam siz yakından nasıl göremezsiniz? İşinizi doğru yapın."

"Ben gayet doğru yapıyorum, siz işimize karışmayın."

Tam bir şeyler söyleyecekken doktorun gelmesiyle kapıya doğru döndüm.

"Ne oluyor burda, Nalan bu nasıl bir tavır?Çık dışarıya."

"Peki efendim."

"Merhaba beyefendi, ben bakacağım."

Doktor Sanem'e yaklaştı ve kontrol etmeye başladı. Bir süre sonra bekledim ve sonunda doktor bana döndü ve konuşmaya başladı.

"İsminiz neydi?"

"Sancak Ateş."

"Sancak Bay boynunda bir morluk var. Şüphelendiğim birkaç şey var. Birincisi şiddet ikincisi birkaç hastalık. Kan değerlerine ve başka bir iki şeye bakacağız, 3 saat sonra test sonuçları çıkacaktır. Birazdan serum vereceğiz, bu sayede uyanacak. Lütfen sakin olun ve bekleyin. Test sonuçlarına göre misafirimiz olabilirsiniz birkaç gün için."

"Teşekkür ederim, bekliyor olacağım."

Doktor çıktı, ben de Sanem'in yanına yaklaştım. Yatağın yanındaki koltuğa oturdum ve düşüncelere daldım.

SAF AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin