"Sancak-"
Kapıya doğru baktım. Gelen ses aşırı tanıdıktı. İstemeyeceğim kadar tanıdık.
"Ne var Selin?"
Selin girdiği gibi gözlerini bana dikti. Sancak'ın sorusuna cevap vermememişti ve Sancak'ı bekletirken benim sinirlerimi bozuyordu. Duruşumu dikleştirip ben de gözlerimi ona diktim. Artık bu kız sinirimi bozmaya başlamıştı. Özellikle Poyraz'ın dediklerinden sonra.
"Neden bu kız?! Neden Selin değil?"
Bunun cevabını Poyraz'a verebilirdim. Neden ben? Çünkü Selin benim tırnağım olamaz. Sonunda Selin gözlerini benden alıp Sancak'a dönebildi.
"Neden Sanem burada?"
"O da artık bir çalışan."
"Hah, ne çalışanı?"
"Yardımcı ekiptenim Selin, bir sorun mu var?"
"Hayır yok Sanem. Merak ettim sadece."
"Etme o zaman."
Bana dik dik baktı. Aynı şekilde karşılık verdim. Hırçın yönünü göstermeye başlamıştı ve beni savaşa davet ediyordu.
"Ne için geldin Selin?"
"Tatilden önce ilk gün benimle konuşacağını söylemiştin."
"Seni çağıracaktım zaten, ne diye geldin?"
"Erkenden halletmek için. Konuşalım mı?"
"Şuan Sanem'le konuştuğumu görmüyor musun?"
"O bekleyebilir-"
"Sen bekleyebilirsin Selin. Çık."
Sinirlenmişti ve bu bakışlarından belli oluyordu. Sancak'ı ikiletmeden çıktı. Ben de Sancak'a döndüm çünkü Selin'le ne konuşacağını merak etmiştim.
"Ne konuşacaksın onunla?"
"Ona bir söz vermiştim."
"Ne sözü?"
"Daha yüksek rütbeli bir çalışan olacaktı."
"Şuan nerede çalışıyor ki?"
"Ana çalışanlardan biri. Ana çalışanların bir üstü sekreter-"
"Sekreter mi? Zaten bir sekreterin var."
"Biliyorum ama Merve Hanım yorulduğunu söyledi. Evli ve çocuklu olduğu için zorlanıyor."
"Hah, zaten dibinde olduğu yetmezmiş gibi bir de sekreterin mi olacak?"
"İyi bir çalışandı ve tatilden önce o pozisyona gelebilecek tek kişi oydu."
"Çıldırtma beni, sekreterin olması sürekli yanında olması değil mi? Her şeyinle ilgilenecek falan. Berbat."
"Merak etme, sadece işte görüşüyorum sekreterimle."
"Her türlü kötü. O kızın yanında olmanı istemiyorum."
"Bir dakika sen beni kıskanıyor musun?"
Gülümsedi ve masasından kalkarak yanıma geldi.
"Sorun etme Sanem. Halledeceğim."
"Nasıl? Sekreterin olacak ya."
Saçımdan bir tutam aldı ve kulağımın arkasına attı.
"Ben pislik bir adam değilim. Onunla her zaman mesafemi korudum. Ona verdiğim söz 6 ay için. Sonrasında onu değiştireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAF AŞK
RomanceDaha reşit olmayan bir kızın kurtarıcısı olacak yazar bir adam ve hapis hayatı yaşamış bir kızın hikayesi