Bölüm 14 🍃

1.8K 103 70
                                    


Merhabalarrr

🌻🌻🌻

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍🤍

Yasin'den
=========

Uyandığımda göğsümde bir ağırlık vardı. Sağ elimi yumruk yapıp gözümü ovuşturdum. Elimi çekip gözümü açtığımda görüş açıma giren şey Kerem'in saçları olmuştu. Düzenli nefeslerinden anladığım kadarıyla uyuyordu. Dünkü yaşananlar bir bir aklıma geldiğinde utançtan yanaklarım yanmıştı. Dün nasıl bir an öyle bir şey oldu hiç anlamamıştım. Adamdan hoşlanmıyordum ama vücudum dün ona karşı çekilimişti.

Saçlarından gelen koku hem uykumu getirirken bir yandanda aklımı başımdan alıyordu. Bana n'oluyordu ya. Evlenmeden önce böyle hissetmiyordum. Ne olduysa evlendikden sonra oldu.

Ayağa kalkmak için Kerem'in başını hafifce onu uyandırmadan kaldırmağa çalıştığımda uykulu sesle " Haraket etme " dedi. Ona göz devirip kısık sesle konuştum. "Kalkmak istiyorum."

" Uyu erken daha " boğunuk sesle demişti.

" Uykum yok "

" Benim var haraket etme."

"Sen yat ben kalkayım" dedim.

Dediğimi hiç takmadan belime sıkıca sarılıp başını da boynuma gömüp uyumağa devam etti. Beni sıkıca tutuğu için kurtulamıyacağımı anladığımda haraket etmeği bırakıp gözlerimi uyumup uykuya daldım.

°•°○○●•°○●□♤•♤•♤♤•■•■○■○♤•♤○

Saatın kaç olduğunu bilmiyordum gözlerimi açtığımda güneş gözlerimi kör etmişti. Gözlerimi kısıp ışığa alışmasını bekledim. Bu sırada da kısık gözlerle etrafa bakıyordum. Kerem sabah bana sarılıp uyumuştu ama şimdi yanımda değildi. Hatta oda da değildi. Gözlerim ışığa alıştığında yanda duran telefonumu alıp saate baktım. Saat öğlen 2 idi. Nasıl uyumuşsam artık. Telefonu yana koyup ayağa kalktım fakat kalkamadım. Deliğimin sızlanmasıyla dişlerimi sıkmıştım. Dün Kerem krem sürmüştü fakat yine de azda olsa sızlıyordu. Ağrısı tam geçmesede yavaş haraketlerle ayağa kalktım.

Banyoya doğru gideceken içerden su sesini duymamla adımlarım durmuştu. Demek Kerem banyo yapıyordu. Orda olduğundan ben de valizmin yanına gidip kiyafetlerimi çıkartım. Üzerimdekileri çıkartıp Kerem gelmeden hızlıca giyindim. Çıkartığım kiyafetleri valizime koyarken banyonun kapısı açılmıştı. Arkamı dönüp o tarafa baktığımda çıplak Kerem'i görmemle gözlerim kocaman olmuştu. Tamam çokta çıplak değildi. Beline sarılı havulu vardı. Üst ise çıplaktı.
" Günaydın " deyip banyo kapısını kapatıp içeri girdi. Karın kaslarını gördüğümde dünü hatırladım.
Off çok güzel gündü!

Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin