Bölüm 20 🍃

1.4K 84 65
                                    


Merhabalar

♠️♠️♠️

Nasılsnız?

🌙🌙🌙

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dağhan

🔆🔆🔆🔆

Koluna sıkıca tutunup uyuyan çocuğa baktı adam. Uyuduğunda masum bir çocuğa benzediğini düşündü. İç çekip bakmaya devam etti. Bir yandan da çocuktan gelen kokuyu ciğerlerine çekiyordu. Kokusu o kadar güzeldi ki uyuşturucu gibi bağımlılık yapabilirdi adamı.

Saatler ilerledikce adamında uykusu gelmeye başlamıştı. Çocuğu uyandırmadan sessizce ayağa kalktı. Yasin'in bileğinden tutup kolundan elini çekmeye çalıştığında Yasin uykusunda "Gitme." Demiş ve adamın kolunu bıraz daha sıkıca tutumuştu.

Dağhan çocuğun sıkıca tutuğu bileğini bırakıp kalktığı yere oturdu. Aslında onu umursamadan kolunu ondan kurtarıp kalkıp giderdi fakat bu defa içinden gitmek gelmedi. Kokusunun etkisidir nedir bilmiyordu ama gitmek istememişti.

Uykusu bastırdığı için çocuğun yanına başını koyup gözlerini kapattı. Ve uykunun derinliklerine bıraktı kendini.

..................

Sabahın erken saatlerinde uyanıp gözlerini açıp kısık gözle etrafa baktı. Bir süre gözlerinin gün ışığına alışmasını bekledi adam. Sonra burnuna gelen kokuyla dün gece yaşanan olaylar bir bir gözünün önüne geldi. Yattığı yerden kalkıp çocuğa baktı. Mışıl mışılı uyuyordu. Sonra aklına gelen şeyle kaşlarını çatıp düşünceli şekilde yere baktı.

Gece hiç uyanmamıştı. Ve her gün gördüğü o korkunç rüyayı görmemişti. Düşüncelere dalıp giderken sessizce kendi kendine " Bu nasıl olabilir?" Diye sordu. Gerçekten şaşırıp kalmıştı adam. Yıllarca rahat bir uykuya ihtiyacı vardı fakat ne yaptıysa olmamıştı. Çocukken yaşadığı şeyler yüzünden ona rahat bir uyku yoktu.

Gitmediği psikolog psikiyatris yoktu fakat hiçbiri bi'işe yaramamıştı. Uyku ilaçları bile onun uyumasına yardımcı olmuyordu. Ama şimdi burada kesintisiz ve kabusuz bir uyku çekmişti. Nasıl olabilir bu diye düşünürken ayağa kalktı. Odadan çıkmadan son kez tatlı şekilde uyuyan çocuğa bakıp çıktı.

Odasına gitmeden evin en alt katına indi. Spor odasına gelip her sabah yaptığı sporunu yapmaya başladı.

Aradan zaman geçtikce adamın düşünceleri geçip gitmemişti. Aynı düşüncenin içinde dönüp duruyordu.
Sporunu yaptıkdan sonra banyoya gidip duşunu aldı. Şirkete gitmek için üzerine takım elbisesini giyinip odadan çıktı. Aşağı indiğinde Pelin'in geldiğini gördü.
Pelin içeri girdiği gibi sevgilisinin merdivenlerden indiyini görüp hızlı yürüyerek adama yaklaşıp sarıldı.

Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin