Bölüm 36 🍃|+18

1K 56 18
                                    

Selamlar

❄️🔥❄️🔥

Nasılsınız?

🔥❤️‍🔥🔥❤️‍🔥🔥

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️‍🔥❤️❤️‍🔥

Yasin'den
÷÷÷÷÷÷÷÷÷

Dağhan'la dışarda biraz daha dolaştıkdan sonra eve geri gelmiştik. Dışarısı çok soğuk olduğundan donmuştuk. Üzerimi değişip aşağı inmiştim. Aşağı indiğimde Dağhan şömineye odun atıyordu.

"Sıcak çikolata içer misin?"

"Hayır." Dediğinde arkamı dönüp mutfağa girdim.

Birkaç dakika sonra kendime mis gibi sıcak çikolatamı yapmıştım. Küçük küçük yudumlar alarak salona geçtim. Dağhan üzerini değiştirmek için yukarı çıkmış olamlıydıki salonda yoktu.

Geçip koltuğa oturdum. Şömiden gelen çıtırtılı seslerden dolayı kendimi çok huzurlu hissediyordum. Çikolatalı sütümden yavaş yavaş içerken Dağhan yanıma gelip oturmuştu.

Elini belime atıp kendisine doğru çekti.
"Dağhan yavaş ol biraz. Süt dökülecekti." Dediğimi takmamıştı. Dudaklarını boynuma bastırıp derin nefes çekti içine.

Sütümden bir yudum alıp karşımdakı küçük sehpanın üzerine koydum. Tekrar yerime geçtiğimde Dağhan'ın boynumdakı öpücükleri sıkılaşmıştı. Boynumun her yerine derin kısa öpücükler konduruyordu. Belimde olan elini biraz daha sıkılaştırmıştı.

Boşta olan diğer elini aletimin üzerine koyup okşadı. "Ahh Dağhan." Nefesim kesilirken inleyerek ismini söylemiştim.

"Hmm."

Boynumu öpüp yalarken eliylede  pantolonumun üzerinden aletimi okşuyordu. Başımı koltuğa yaslayıp gözlerimi kapatım. İnlememek için dudaklarımı ısırıyordum.

Dağhan boynumu ısırdığında biraz yüksek sesle inlemiştim. " Imm Yapma." Nefes almaya çalışırken demiştim. Fakat istiyordum. Adam bana ne zaman dokunsa azıyor ve onu arzuluyordum.

Boynuma sert öpücük kondurup geri çekildi. "Neyi yapmayayım güzelim?"

Gözlerimi açıp başımı kaldırdım. Gözlerine baktığımda koyulaşmış arzu dolu gözlerle boynumu dudaklarımı izliyordu.

Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin