Merhabalarr👑👑
Nasılsınızz?
🖤❤️🔥🖤
Keyifli okumalar
❤️🔥🔥❤️🔥
Sabahın erken saatlerinde huzurlu uykusundan uyandı Dağhan, derin nefes alarak gözlerini açtı ve uyandığında yanında ona sokulmuş huzurla uyuyan Yasin'i gördü. Onun sakin soluklarını dinlemeye başladı.
Kalkması gerekiyordu fakat o bunu yapmadı sakince ona sokulan çocuğu izlemeye karar verdi. Kalbinin hızlı atışlarını ve elinin hafif titremesini umursamadan elini kaldırıp onun yanağına koyup okşadı ve yüzünde küçük tebessümle izledi.
Bu temasla Yasin kaşlarını çatıp kafasını uzaklaştırmaya çalıştı. Fakat yapamamıştı. Uykusundan uyanmıştı artık yüzüne dokunan şeyi görmek için gözlerini açtı ve karşısında gülümseyerek onu izleyen Dağhan'ı fark etti.
Birbirlerine anlam dolu şekilde bakarken bir süre oda da sessizlik hüküm sürmüştü.
Dağhan, karşısındakı güzelliği izleyip derin bir nefes çekti ciğerlerine, sonra yutkunup kısılmış bir sesle "Seni her anımın en güzel anı yapmak istiyorum." söyledi. Bu cümle Yasin'in kalbinde adete bir fırtına kopartmıştı. Kalbi hızla atarken nefesi de düzensizleşmişti.
Dağhan yattığı yerden kalkıp Yasin'in üzerine ağırlığını vermeden kollarından destek alarak uzandı. Yüzünü ona yaklaştırdı ve dudaklarını tatlı, yumuşak ve tutkulu bir şekilde onun dudaklarıyla buluşturdu. Zaman ikisi içinde durmuş gibiydi. Sadece ikisine verdikleri bu an vardı.
Dudakları birleştiğinde Yasin gözlerini kapatıp adamdan gelecek hamleyi bekledi. Kollarını kaldırıp onun çıplak omuzuna koymuştu.
Dağhan dudaklarını haraket ettirip Yasin'in alt dudağını dudakları arasına alıp diliyle yalayıp emdi. Sertce çocuğun dudaklarını öperken Yasin'de onun sert öpüşüne karşılık vermeye çalışıyordu.
Dudakları arasındakı, dudağı ısırdığında Yasin adamın ağzına doğru inlemişti. Adam duyduğu sesle çocuğun dudaklarına biraz daha asılmıştı. Öpüp emerken arada da dişini çocuğun dudaklarına geçirip ondan güzel bir inleme kazanıyordu.
Dağhan aynı işlemleri çocuğun hem alt dudaklarına hemde üst dudaklarına yapıyordu. Yasin adamın hızına yetişmekde zorluk çekiyordu. Alt dudağını öperken bir anda üst dudağına geçiyordu ve o da adama karşılık vermekde zorlanıyordu.
Alevli başlayan öpüşmeleri ikisininde tüm vücutlarına yayılmıştı. Öpüşme sırasında Yasin bilinçsiz şekilde kalçalarını kaldırıp adamın sertleşmiş aletine sürtmüştü ve adamda beklemediği temasdan dolayı boğukca inlemişti. Dağhan inlediğinde Yasin hemen kendi geri çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!