Merhabalar
♦️♠️♦️
Keyifli okumalar
♣️♥️♣️
Ataşlı Dağhan 🔥🥵❤️🔥
Yasin'den
◇◇◇◇◇◇◇Dağhan banyoya doğru ilerlediğinde dudaklarımı boynundan ayırmamış emip öpüyordum. Sırtımı soğuk fayansa yasladığında içim titremişti. İçimden çıkmadığı aletini yavaşca haraket ettirmeye başladığında hem acıdan hemde zevkden kısıkca inlemiştim. "Immm."
Ensemden tutup başımı boynundan kaldırdı yüz yüze geldiğimizde dudaklarını dudaklarıma bastırıp sert öpüşmemizi başlatmıştı. Dudaklarımı sert ve hızlı öperken aletiylede içimi talan edercesine girip çıkıyordu.
Hassas noktama vurduğunda dudaklarımızı ayırmış başımı arkaya doğru atıp inlercesine konuştum."Aahh Dağhan orası..Imm." başımı arkaya yaslamamla Dağhan diliyle adem elmamı yalayıp sulu öpücük kondurdu.
Boynundakı elimi ensesine götürüp başını kendime doğru bastırdım. Boğazımdan öpmeye başlayarak mosmor olan boynuma doğru yönelmişti.
"Dağhan.. ahh.. daha hızlı ol." Dedim. Haraketlerini hızlandırırken öpücükleri bir o kadar sakin ve yavaştı.
"Güzelim." Boğukca kulağıma fısıldamıştı. Dişlerini kulak meme geçirdiğinde ense kökündeki saçlarını sıkıca tutup çektim. Dağhan zevk ve acı dolu bir sesle inlemişti.
Hassas noktama sert ve hızlı vuruşlar yaparken kendimi tutmadan titreyerek onun karnına doğru boşalmıştım. "Ahhh.."
Bir süre sonrada Dağhan'da boğukca inleyerek içime boşalmıştı.
Titremelerim dindikden sonra Dağhan'ın dudaklarına kısa bir öpücük kondurup beline doladığım ayaklarımı ayırıp kucağından indim.
Omzundan tutup kendimle yer değiştirdim. Sırtını soğuk fayansa yasalayıp dudaklarına yaklaştım. Dağhan öpeceğimi sanıp yüzünü yaklaştırdığında ona engel olmuştum. Alayla gülümseyip "Çok acıktım, şimdi yeme sırası bende." Dedim.
Dudaklarını es geçip boynuna yöneldim. Kışkırtıcı şekilde önce yavaş haraketlerle yalayıp dudaklarımı bastırdım. Boynunda çok oylanmadan yavaş yavaş aşağılara doğru indim. Ellerimle karın kaslarını okşarken göğüd uçlarını emiyordum. Aşağıdan ona baktığımda başını arka doğru yaslamış kesik kesik inliyordu. Gülümseyip dudaklarımı göğsünden ayırıp kasıklarına doğru indim.
Kaslı karınında dilimi gezdirdiğimde Dağhan adımla inlemişti."Yasin."
Elimi kaldırıp aletini tutup hafifce sıktım. Başını şimdide aşağı eğmiş koyu gözlerle bana bakıyordu. Hızlı hızlı nefesler aldığından göğsü inip kalkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romansa♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!