Merhabalar
🍁🍁🍁
Nasılsınız?
🌿🌿🌿
Keyifli okumalar
🩶❤️🔥🩶🔥
Yasin'den
----------------Yanağıma konulan öpücükle uykumdan uyanmıştım. Belime sıkıca sarılı olan kollar haraket etmemi engeliyordu. Gözlerimi elimle ovuşturup açtım. Dağhan boynumdan öptüğünde içim titremişti. Her sabah olmasada çoğu kez böyle uyandırılmak çok hoşuma gidiyordu.
Burnunu boynuma sürtüp derin nefes çekti içine. "Günaydın güzelim." Kafası boynuma gömülü olduğundan sesi boğuk çıkmıştı.
Vücudumu çevirip onunla yüz yüze geldim. Başını boynumdan çekip gözlerime bakıyordu. Ellerimi kaldırıp yanaklarına koyup parmaklarımı sakallarının üzerinde gezdirdim. Sonra ona yaklaşıp dudağına kısa bir buse kondurdum.
Geri çekilip gözlerine baktığımda gözleri ışıl ışıl parlıyordu. "Günaydın." Gözlerimi kahvelerinden çekmeden demiştim.
Dağhan'ın bakışları dudaklarıma kaydığında sesli şekilde yutkunmuştum. Bakmakla yetmeyip yüzünü yaklaştırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bu haraketle kalbim hızlanırken nefesimi tutmuştum. Sıcak dudaklarını hissetiğim anda gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.
Onu beklemeden üst dudağını dudaklarım arasına alıp emdim. Benim haraketimle Dağhan'da dudaklarını oynatıp öpücüğüme karşılık verdi. Alt dudağımı ısırdığında inlemek için ağzımı açmıştım ve kısık sesle onun ağzına doğru inlemiştim. Ağzımın açılmasını fırsat bilip dilini içeri yolladı. Dilini dilime dolayıp yaladı. Hızla geri çekilip dudaklarımdan ayrıldı. "Dilini çıkart." Diye emretti.
Dediğini yapıp dilimi dışarı çıkartığımda Dağhan anında yaklaşıp dilimi dudakları arasına alıp emdi. Diliylede yalayıp dudaklarıma kapandı.
Bir süre öpüştükden sonra nefesizlikden boğulacağımı düşünüp dudaklarımızı ayırdım. Hızlı nefeslerimiz birbirimizin yüzüne çarpıyordu. Gözlerimi açmadan sakinleşmeye çalışırken alnımda, öpüşmemizden dolayı ıslak dudaklarını hissetim.
Alnımdan öpüp geri çekildiğinde gözlerimi açmıştım. "Güzelim biraz daha yatakda böyle kalırsak, geç kalacağız. " dediğinde bugün yola çıkacağımızı hatırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Lãng mạn♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!